Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Toch weer een hoogstandje geweest van de TS  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ruubmac

Stak er met kop en schouders bovenuit wat mij betreft. Dit zal vast ook opgemerkt zijn bij andere clubs. Ik hoop dat ie blijft, maar nog zo'n seizoen en hij loopt gratis de deur uit. Verlengen zal hij vast niet doen (of heeft ie een optie?), want eerlijk gezegd kan hij imo makkelijk hogerop. Misschien kan Cambuur hier weer een paar ton aan overhouden..

michello

Aanvoerder maken. En verlengen. Sinds  Berhalter niet zo'n goede verdediger gehad.
Topper! :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: michello op mei 17, 2015, 22:30:19
Aanvoerder maken. En verlengen. Sinds  Berhalter niet zo'n goede verdediger gehad.
Topper! :thumbsup

Haha Reijnen is veel beter dan Gregg was. Die kon alleen een man uitschakelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 22:36:20
Haha Reijnen is veel beter dan Gregg was. Die kon alleen een man uitschakelen.
hoorde dat hij een clausule in zijn contract had dat hij voor een bepaald bedrag weg mag .

michello

Reijnen is completer. Berhalter was een beest...  :proost

Lore

Citaat van: sunderland op mei 17, 2015, 22:38:53
hoorde dat hij een clausule in zijn contract had dat hij voor een bepaald bedrag weg mag .

Als dat bedrag rond de miljoen ligt.........

grijskijker

Citaat van: Lore op mei 18, 2015, 12:48:02
Als dat bedrag rond de miljoen ligt.........
Lijkt me niet waarschijnlijk eerder de helft..

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:49:56
Lijkt me niet waarschijnlijk eerder de helft..
Dan zou ik mijn handjes, gezien recente transfers, dichtknijpen.

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 13:02:06
Dan zou ik mijn handjes, gezien recente transfers, dichtknijpen.
Zeker, met die centen kunnen ze een hoop doen bij Cambuur..

speculeter

Kunnen we mooi Rusnak terug kopen.  :_schater

grijskijker

Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 13:54:07
Kunnen we mooi Rusnak terug kopen.  :_schater
Als eerste betaling van 10x  :_schater

Collingwood

Zoals verwacht is deze man dit seizoen aanvoerder van Cambuur (bron: de papieren VI).
Kalmte alleen kan u redden.

mescc

Het zal toch niet.... :zucht

Feyenoord brengt zonder succes bod uit op Botteghin
Woensdag, 29 juli 2015 om 12:31

Feyenoord contracteerde afgelopen maandag Jan-Arie van der Heijden, maar het is de bedoeling dat er naast deze aanwinst nog een centrumverdediger bij zal komen. De Rotterdammers hebben Eric Botteghin op het oog en hebben zich zelfs al gemeld bij FC Groningen. De bekerwinnaar heeft echter laten weten dat het niet wil meewerken aan een vertrek van de Braziliaan.
/

Groningen is met Tjaronn Chery en Maikel Kieftenbeld al twee belangrijke basisspelers kwijtgeraakt en wil de deur nu even dichthouden. Botteghin heeft nog maar een contract voor een jaar en wanneer hij niet bijtekent, zal hij volgend jaar dus transfervrij vertrekken. Groningen lijkt dat prima te vinden en zit niet te wachten op een vertrek van de stopper naar Feyenoord.

Volgens het Dagblad van het Noorden wil Botteghin graag naar Feyenoord, maar werkt zijn huidige werkgever dus niet mee aan een transfer. Een eerste bod uit Rotterdam is reeds afgewezen door Groningen. De 27-jarige Botteghin heeft er twee seizoenen bij Groningen op zitten en speelde daarvoor bij NAC Breda, PEC Zwolle en het Braziliaanse Internacional. In zijn contract zit geen clausule die een transfer mogelijk zou moeten maken.

Collingwood

Citaat van: mescc op juli 29, 2015, 12:38:37
Het zal toch niet.... :zucht

Feyenoord brengt zonder succes bod uit op Botteghin
Woensdag, 29 juli 2015 om 12:31

Feyenoord contracteerde afgelopen maandag Jan-Arie van der Heijden, maar het is de bedoeling dat er naast deze aanwinst nog een centrumverdediger bij zal komen. De Rotterdammers hebben Eric Botteghin op het oog en hebben zich zelfs al gemeld bij FC Groningen. De bekerwinnaar heeft echter laten weten dat het niet wil meewerken aan een vertrek van de Braziliaan.
/

Groningen is met Tjaronn Chery en Maikel Kieftenbeld al twee belangrijke basisspelers kwijtgeraakt en wil de deur nu even dichthouden. Botteghin heeft nog maar een contract voor een jaar en wanneer hij niet bijtekent, zal hij volgend jaar dus transfervrij vertrekken. Groningen lijkt dat prima te vinden en zit niet te wachten op een vertrek van de stopper naar Feyenoord.

Volgens het Dagblad van het Noorden wil Botteghin graag naar Feyenoord, maar werkt zijn huidige werkgever dus niet mee aan een transfer. Een eerste bod uit Rotterdam is reeds afgewezen door Groningen. De 27-jarige Botteghin heeft er twee seizoenen bij Groningen op zitten en speelde daarvoor bij NAC Breda, PEC Zwolle en het Braziliaanse Internacional. In zijn contract zit geen clausule die een transfer mogelijk zou moeten maken.

Hopelijk is Groningen standvastig! Maar dit kan ook een tactiek zijn om de prijs op te drijven (waardoor Feyenoord misschien afhaakt, dus ook niet zo slecht).
Kalmte alleen kan u redden.