Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:46:07
Ik geloof idd dat iedereen hier wel inziet dat bij een bod van 6 nullen Reijnen gewoon vertrekt.

6 nullen?? Verder alles goed met je?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:47:08
6 nullen?? Verder alles goed met je?

Heeft hij een clausule? Staat mij niets van bij in ieder geval. We hebben nu al een aantal spelers voor een habbekrats laten vertrekken. Het is nota bene onze aanvoerder die voor een vertrek staat ( op 2 weken van het begin van de competitie) . Ik geloof niet dat de club MOET verkopen om quitte te spelen dit seizoen. Daarom zou ik proberen het maximale eruit te halen. Gaat FCG niet akkoord? Dan hebben we komend seizoen ten minste een steunpilaar waar we op kunnen vertrouwen.
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:46:07
Ik geloof idd dat iedereen hier wel inziet dat bij een bod van 6 nullen Reijnen gewoon vertrekt.

Vriends is idd een aardige optie, maar die vind ik voetballend niet zo sterk.

Heb jij Reijnen nog zien inschuiven de laatste wedstrijden? We spelen wat anders nu, alles inleveren bij el Sjoerd!

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:51:34
Heb jij Reijnen nog zien inschuiven de laatste wedstrijden? We spelen wat anders nu, alles inleveren bij el Sjoerd!

Volgens mij hangt het af van het systeem waarin de tegenstander speelt. Afgelopen wedstrijden voornamelijk tegen 2 spitsen gevoetbald. Dan is indribbelen redelijk risicovol. Tegen 1 spits kun je er donder op zeggen dat Reijnen en/of Heerings in moet dribbelen.

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:45:17
goed bod-> vertrek Reijnen. Zo werkt het nu eenmaal.

Vriends van GAE halen als Reijnen vertrekt.

Vriends word ook bij Groningen genoemd als opvolger Botteghin mocht die vertrekken

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op juli 29, 2015, 18:21:57
Vriends word ook bij Groningen genoemd als opvolger Botteghin mocht die vertrekken

Logisch. Uitstekende verdediger en zal vast geen bedrag met 6 nullen kosten. Vond hem de afgelopen 2 jaar uitstekend spelen.

John Hiatt

Is Reijnen al verkocht? Heb ik iets gemist?

sunderland

Nog niet. En als dat gebeurd dan neem ik het cambuur kwalijk dat ze zijn contract niet hebben opgewaardeerd. Hij is onze beste en belangrijkste speler .Nu mag hij waarschijnlijk weer max 3.5x zijn salaris opbrengen. We weten dat hij geen 2 ton verdiend dus zal hij rond de 5-6 ton opbrengen

sunderland

Als cambuur ooit nog vooruit wil dan zullen de beste spelers gewoon meer moeten verdienen waardoor ze ook meer kunnen kosten. Vanaf minuut 1 van afgelopen seiz is Reijnen ons beste speler. Ga dan in de winterstop praten.

PePe

Wil Reijnen wel? Hij weet wat hij hier heeft, zie v/d Laan!

AL

Citaat van: Bernardo op juli 29, 2015, 18:21:57

Dan zou Groningen er wel heel erg op achteruit gaan. Vriends is een zeer beperkte speler in mijn ogen.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 29, 2015, 21:41:10
Als cambuur ooit nog vooruit wil dan zullen de beste spelers gewoon meer moeten verdienen waardoor ze ook meer kunnen kosten. Vanaf minuut 1 van afgelopen seiz is Reijnen ons beste speler. Ga dan in de winterstop praten.

Waarom denk je dat we een nieuw stadion moeten hebben?

moodygrunn

Citaat van: sunderland op juli 29, 2015, 21:37:07
Nog niet. En als dat gebeurd dan neem ik het cambuur kwalijk dat ze zijn contract niet hebben opgewaardeerd. Hij is onze beste en belangrijkste speler .Nu mag hij waarschijnlijk weer max 3.5x zijn salaris opbrengen. We weten dat hij geen 2 ton verdiend dus zal hij rond de 5-6 ton opbrengen

hoezo 3.5x?

hydoscc

Reijnen blijft gewoon

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 23:01:07
hoezo 3.5x?

Sunderland is een cijferpurist, neem het hem niet kwalijk  ;)