Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Tuurlijk is het vreselijk jammer dat Reijnen weg is. Maar hij is transfervrij gekomen en nu verkocht dus heeft Cambuur snel geld aan hem verdiend. Was maar de vraag of hij volgend jaar bij had getekend en dan was hij gratis de deur uit gelopen.

Eewal

Citaat van: Voorstopper op augustus 14, 2015, 08:32:11
Tuurlijk is het vreselijk jammer dat Reijnen weg is. Maar hij is transfervrij gekomen en nu verkocht dus heeft Cambuur snel geld aan hem verdiend. Was maar de vraag of hij volgend jaar bij had getekend en dan was hij gratis de deur uit gelopen.
Mee eens maar het moet ons geen 10 punten gaan kosten dit....

Voorstopper

Citaat van: Eewal op augustus 14, 2015, 08:33:12
Mee eens maar het moet ons geen 10 punten gaan kosten dit....
tot nu toe is het altijd weer goed gekomen. Ook na Leeuwin kwam er een goede vervanger..Dus ik denk dat het ook nu wel weer goed komt.

SaVaGe

Citaat van: Timmie op augustus 14, 2015, 08:23:41
- Hoger in de rangschikking  -> Volgens mij staan wij boven jullie nu in de huidige rangschikking  l8l
- Bekerwinnaar -> Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
- Europees voetbal -> Eerst zien dan geloven =)

Verder is het totaaaaal geen stap hogerop:)

Met andere woorden, het is een financiele stap geweest, sportief gezien is het duidelijk een achteruit gang  8) :gelekaart
En Timmie Nijland, nu maar weer je mandje in tot de volgende FCG roddel

pvanbuijtene

spelen sowieso 6 wedstrijden europees hoor

SaVaGe

Timmie

Citaat van: SaVaGe op augustus 14, 2015, 08:37:21
Met andere woorden, het is een financiele stap geweest, sportief gezien is het duidelijk een achteruit gang  8) :gelekaart
En Timmie Nijland, nu maar weer je mandje in tot de volgende FCG roddel

Durf ik niet meer....

pvanbuijtene

Citaat van: SaVaGe op augustus 14, 2015, 08:40:00
6x aan het gas

Ja maar je kan niet ontkennen dat het ook sportief een stap vooruit is, misschien financieel nog wel wat meer dan sportief.. Hoop dat we ooit zover komen als fcg nu is, ook qua budget haha.

drg

Bah, bedankt voor alles Etienne, maar ik wens je geen succes bij Groningen   :devil

sccambuurlwdd

Citaat van: Timmie op augustus 14, 2015, 08:40:53
Durf ik niet meer....

Je had in ieder geval (weer) gelijk. Maar de volgende keer een beetje normaal brengen, dan word je niet weer uitgekotst.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tanjajeah

Het was zo mooi geweest als Reijnen had gezegd:"Groningen, jullie zijn te laat. Ik heb  ook een verantwoordelijkheid naar Cambuur en mijn medespelers bij Cambuur. Ik kan ze niet in de steek laten, net nu de competitie begonnen is. Daarmee zou ik Cambuur, de TS en de spelers met een groot probleem opzadelen. Terwijl Cambuur nota bene de club is die mij een 2e kans gegeven heeft."

John Hiatt

Slotje! Categorie oud-spelers....  :rodekaart

Eewal

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 09:05:04
Het was zo mooi geweest als Reijnen had gezegd:"Groningen, jullie zijn te laat. Ik heb  ook een verantwoordelijkheid naar Cambuur en mijn medespelers bij Cambuur. Ik kan ze niet in de steek laten, net nu de competitie begonnen is. Daarmee zou ik Cambuur, de TS en de spelers met een groot probleem opzadelen. Terwijl Cambuur nota bene de club is die mij een 2e kans gegeven heeft."
Dat is inderdaad een romantisch uitgangspunt. De praktijk is dat jij op 28 jarige leeftijd een ton meer kan verdienen; ik zou het ook doen!

Len Cantello

Deze meneer speelt nu voor een kutclub onder een trainer die 'm niet wil. Slotje! :rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli