Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

richard

Reijnen.........niet te geloven wat een slome duikelaar verschrikkelijk, zit niks in!!

Mitar

Citaat van: richard op augustus 03, 2014, 12:10:40
Reijnen.........niet te geloven wat een slome duikelaar verschrikkelijk, zit niks in!!
gebaseerd op nietszeggende oefenpotjes en trainingen? Lijkt me dat dit soort harde conclusies nog wat voorbarig zijn toch.

speculeter

Citaat van: Mitar op augustus 06, 2014, 15:23:24
gebaseerd op nietszeggende oefenpotjes en trainingen? Lijkt me dat dit soort harde conclusies nog wat voorbarig zijn toch.
Als je kijk op voetbal hebt zie je gewoon dat dit niks word.
En ik ben wel zo brutaal om te zeggen dat ik er verstand van heb!!

grijskijker

Citaat van: speculeter op augustus 06, 2014, 16:03:04
:_schater

moodygrunn

Gefeliciteerd, je hebt een cirkelredenering gemaakt. Nu graag de argumenten waarom Reijnen het zo slecht gaat doen? Welk onderdeel (of meerdere onderdelen) van het spelletje beheerst hij niet goed volgens jou? Dit is ook direct een uitnodiging aan andere forumleden die heb affakkelen voordat er 1 competitieve wedstrijd gespeeld is.  Zo heb ik in een post van Richard (geloof ik) gelezen dat hij niet genoeg snelheid zou hebben.

In Henk en Sandor we trust

Mitar

Is al vaak genoeg gebleken dat er een groot verschil kan zijn in wedstrijden waar het om het echie gaat. Feldballe werd door velen als een topper betiteld in de voorbereiding vorig jaar.

speculeter

let maar op de komende wedstrijden.....
Hij is traag en staalt niks uit.
Tegen slimme spitsen zal hij tekortkomen en dat komt omdat hij vaak verkeerd instapt en dan te langzaam is!
Hij ziet het spelletje niet.
Over een wedstrijd of 10 praten we wel verder.

dizzhead

Citaat van: speculeter op augustus 06, 2014, 16:33:31
Tegen slimme spitsen zal hij tekortkomen en dat komt omdat hij vaak verkeerd instapt en dan te langzaam is!

Er voetbalt bijna geen enkele slimme spits buiten Leeuwarden.

moodygrunn

Citaat van: speculeter op augustus 06, 2014, 16:33:31

Ondanks dat jij als zelfbenoemd voetbalkenner dit geen goede verdediger vindt, hecht ik toch wat meer waarde aan de mening van mensen die zich al in de voetballerij bewezen hebben:
----------------------------------------------------------------------------------------------
AZ heeft deze week dan eindelijk de selectie kunnen versterken met Etienne Reijnen. Lang werd gedacht dat Botteghin van Zwolle werd overgenomen, maar uiteindelijk bleek het Reijnen die de overgang mocht maken. Volgens Jaap Stam een logische keus.

,,Bij AZ kunnen ze een type speler als Reijnen wel gebruiken. Bij Zwolle werd hij een beetje onderschat, denk ik. Van origine is hij een middenvelder, maar wij dachten dat hij centraal in de verdediging goed uit de voeten zou kunnen. Op deze positie heeft hij zich goed ontwikkeld en veel geleerd," aldus Stam.

De oud International vervolgt zijn lofzang. ,,Het is een lange, sierlijke speler met een prima inzicht. Hij weet goed de momenten te kiezen om in te schuiven om zo op het middenveld ee overtalsituatie te creeren. Natuurlijk maakt hij ook nog wel eens een foutje, maar dat gebeurt overal en hoort bij een leerproces."

http://www.fanvanaz.nl/archives/2979

In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Let maar op, het is een zuurje eerste klas. Hij moet zijn tegenstanders opvreten, ala Rogers!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Ik wil eerst eens 10 wedstrijden zien van Reijnen, dan praten we dan weer!!
Het zelfde liedje als met Lukoki vorig jaar. (die willen we nu graag terug hebben)

dizzhead

Citaat van: PePe op augustus 06, 2014, 17:19:27
Ik wil eerst eens 10 wedstrijden zien van Reijnen, dan praten we dan weer!!
Het zelfde liedje als met Lukoki vorig jaar. (die willen we nu graag terug hebben)
_O_

Teveel mensen verwachten toppers die er direct staan. Maar in die positie verkeren we gewoon niet. We moeten de potentiële toppers eruit pikken, spelers met 'rek'. Naar mij idee doet onze ts dat fantastisch

el haj

Toch een van de weinigen uit onze selectie met Europese ervaring. AZ draaide vorig seizoen heel lekker in de EL en daar heeft hij toch zijn minuten gepakt.
Seizoen 12/13 was niet AZ's beste seizoen maar toen was Reijnen wel gewoon 't hele seizoen basisspeler -al kan ik me ook nog een wedstrijd herinneren waarin hij binnen vijf of tien minuten al twee keer geel te pakken had :X

Hoe dan ook, enerzijds kan die jongen echt wel wat. Anderzijds is het geen basisklant voor Oranje; anders was 'ie hier niet. Het is een beetje onzinnig om Reijnen nu al af te vallen, geef hem eerst de kans maar eens om zichzelf te bewijzen. Als dan blijkt dat 't niks is kunnen we met z'n allen nog lang genoeg zeiken, hij heeft een twee-jarig contract. ;)

de Schoot

Johan Derksen, wat een eer om u op ons forum te hebben.

speculeter

Citaat van: de Schoot op augustus 07, 2014, 04:23:58
Johan Derksen, wat een eer om u op ons forum te hebben.
Speculeert die ook dan?