Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Hilversum voor Cambuur

Montana

Dijkstra is, bij gebrek aan beter, op dit moment de beste CV

HJ.Wijma

Reijnen vond ik goed spelen vandaag bleef rustig en weinig blinde ballen wordt nog wel wat |:)

Galdiano

Speelde op save. Een heel groot gevaar is dat hij iedere keer voor de man wil komen. Bal missen en Twente is er door. Geen killer!

Paar momenten komt hij voor de man waardoor er ruimte onstaat, geeft hij een balletje breed ipv in te schuiven!  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:15:08
Speelde op save. Een heel groot gevaar is dat hij iedere keer voor de man wil komen. Bal missen en Twente is er door. Geen killer!

Paar momenten komt hij voor de man waardoor er ruimte onstaat, geeft hij een balletje breed ipv in te schuiven!  :|
Je spreekt jezelf tegen.. Hij speelde op save en hij was een gevaar.. Ik vind dat hij het prima heeft gedaan.. En dat inschuiven komt wel zodra ze beter op elkaar zijn in gespeeld en voor de kenners die het maar een mietje vonden, hij kleunde er af en toe goed in schuwde geen duel.. Gewoon zo doorgaan Etiënne en laat die "kenners" hier maar lullen..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:15:08
Of legde em zelfs terug ;(
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 10, 2014, 08:26:51
Of legde em zelfs terug ;(
Als je geen of weinig diepgang in je spel hebt, word het speelveld klein en is het moeilijk inschuiven!

Galdiano

Citaat van: grijskijker op augustus 10, 2014, 08:25:37
Je spreekt jezelf tegen.. Hij speelde op save en hij was een gevaar.. Ik vind dat hij het prima heeft gedaan.. En dat inschuiven komt wel zodra ze beter op elkaar zijn in gespeeld en voor de kenners die het maar een mietje vonden, hij kleunde er af en toe goed in schuwde geen duel.. Gewoon zo doorgaan Etiënne en laat die "kenners" hier maar lullen..

Laat ik het beter omschrijven.
Ik zie hem liever niet elke keer voor de man komen.
Als hij de bal had speelde op save, balletje breed of balletje terug.

Bij balbezit inschuiven of naar voren spelen.
Bij balbezit tegenstander niet te snel happen. Ga er maar boven op staan geen ruimte geven, maar niet iedere keer gelijk die bal willen hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Ik denk dat het ook nog aftasten is. De eerste wedstrijd vorig jaar tegen NAC was bij v/d Laan/ Leeuwin ook nog weinig diepgang te bekennen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

grijskijker

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:44:18
Laat ik het beter omschrijven.
Ik zie hem liever niet elke keer voor de man komen.
Als hij de bal had speelde op save, balletje breed of balletje terug.

Bij balbezit inschuiven of naar voren spelen.
Bij balbezit tegenstander niet te snel happen. Ga er maar boven op staan geen ruimte geven, maar niet iedere keer gelijk die bal willen hebben.
Inschuiven gaat moeilijk als je geen of weinig diepgang in je spel hebt,het speelveld blijft dan te klein..... En dat balletje breed of terug heb ik vorig seizoen ook veel gezien.. alleen is het nu nog niet op elkaar in gespeeld waardoor het bal tempo niet hoog licht, terwijl vorig seizoen Leeuwin en v/d Laan de hele voorbereiding samen hebben gespeeld, en werden tijdens het seizoen alleen maar beter.... Het heeft tijd nodig..

AL

Cor

Prima pot, maar zullen hier vast forumgangers wachten op zn eerste slechte pot om hun gelijk te kunnen halen

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 09:12:52
Prima pot, maar zullen hier vast forumgangers wachten op zn eerste slechte pot om hun gelijk te kunnen halen
Opbouwend nog onzeker.. zal alleen nog maar beter worden
..prima eerste pot

Goudvinger

Hij speelde zeker niet slecht, maar ik mis bij hem de echte killer-mentaliteit in duels.