Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 16:38:54

Wat was er te killen dan? 1 bal op de paal en een lucky doelpunt, volgens mij de enige wapenfeiten van fct. Hebben niks gecreëerd
Misschien is dat ook wel de verdienste van die jongens!

Harry L.

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:24:22
slapheid geld meer voor dijkstra .Die had mokthar moeten pakken .even een overtreding maken .Dat soort dingen heb ik moeite mee

Precies. Dijkstra heeft het niet.

Hilversum voor Cambuur

Vertrouwen geven en volgens mij komt het daarna allemaal wel goed met Etienne! Door de vele negatieve berichten hier ga je toch meer op hem letten

Cor

Citaat van: sccvl op augustus 10, 2014, 16:49:45
Misschien is dat ook wel de verdienste van die jongens!

Dat bedoel ik dus. Snap het gelul over het ontbreken van een killersmentaliteit gebasseerd op de wedstrijd van gister dan ook niet

Sakin

Wat mij opviel was dat op sommige momenten de verkeerde beslissing werd genomen met inschuiven. Zijn passing vond ik ook niet grandioos. En dan vooral het inspelen op het middenveld. Daar in tegen kon hij Nienhuis een paar keer goed vinden, terwijl het niet hoefde... Misschien een andere kijk op het spel. Maar vind dat 2 belangrijke dingen ivm voortzetting tot aanval.

sunderland

Klopt ook wel .Alleen heeft hij geen risico genomen in zijn eerste wedst en dus geen fouten gemaakt .Eerder vandaag schreef ik ook al dat er geen snelheid in zit .Met meer tempo kun je ook veel sneller de vrije man vinden

De Raaf

Kan mij niet overtuigen. Hopelijk komt het nog, maar ben bang van niet

wiekie1969

was al beter dan tegen twente Raaf!!!

TARGET

Hij oogt onzeker.!! indd paar foutjes (fouten) gister maar hij valt me niet tegen.!! Als hij het vertrouwen heeft hebben we een goede verdediger die een nog betere verdediger wordt..!!

AL

Tegen twente vond ik hem wel goed. Gisteren erg matig. Paar keer heel slordig balverlies!

wiekie1969

Vond hem prima spelen, vooral verdedigend. Die jongen kan nog groeien. Zit goede kop op.

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 08:52:26
Vond hem prima spelen, vooral verdedigend. Die jongen kan nog groeien. Zit goede kop op.

Wiekie +1!

poelie-lwd

Prima speler, heeft wat meer tijd nodig om zich aan te passen maar daar zit ik totaal niet over in. Komt er wel!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Leuk. Maar Leeuwin vulde het 10x beter in. Hoop dat 'ie naar dat niveau toe kan groeien, maar heb er een hard hoofd in... :zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

grijskijker

Citaat van: Len Cantello op augustus 17, 2014, 09:14:31
Leuk. Maar Leeuwin vulde het 10x beter in. Hoop dat 'ie naar dat niveau toe kan groeien, maar heb er een hard hoofd in... :zweep
Leeuwin is verleden tijd...Waarom in het verleden blijven hangen of er over praten? Of wil je straks "jezelf" ook weer gaan opstellen?