Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Komt wel goed met Reijnen. Laat nou eerst maar een 10 wedstrijden spelen. (praten we dan weer) Wat schieten we hier nu mee op? (Voorbeeld: Lukoki vorig seizoen) Jammer dat ie nu in 038 zit. 

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2014, 14:37:21
Ik ben nog steeds niet overtuigd, en dat sommigen zeggen dat hij nu beter speelde dan tegen Twente  :X

Hij zat er weer een paar x ongelofelijk naast. Maar laat me uiteraard positief verrassen de komende wedstrijden.

In mijn ogen speelde hij bij Twente thuis wel heel erg op safe. Nu toonde hij wat meer lef, en ja, het ging inderdaad een keer compleet mis. Ben benieuwd waar hij staat na een groot aantal vaste basisplekken.

de Schoot

Zolang wij overal punten pakken, vind ik 't een topper :)

legeips

Hij speelde tegen Vitesse 6 a 7 ballen gewoon in de voeten van de tegenstander. Ajax of PSV had ons hierbij genadeloos afgestraft. Ben benieuwd hoe het tegen Heracles gaat vrijdag, want tot nu toe vind ik hem niet overtuigend achterin.

Dokkumer

Citaat van: legeips op augustus 18, 2014, 22:11:46
Hij speelde tegen Vitesse 6 a 7 ballen gewoon in de voeten van de tegenstander. Ajax of PSV had ons hierbij genadeloos afgestraft. Ben benieuwd hoe het tegen Heracles gaat vrijdag, want tot nu toe vind ik hem niet overtuigend achterin.
Ongeacht of je gelijk hebt of niet.. Ik kan jouw laatste positieve post niet meer herinneren. Mag ik je naam veranderen in "gaaz"?

legeips

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2014, 22:15:05
Ongeacht of je gelijk hebt of niet.. Ik kan jouw laatste positieve post niet meer herinneren. Mag ik je naam veranderen in "gaaz"?

Doe wat je niet laten kunt... Wordt er niet warm of koud van.. ;)

Casuals-lwd

Je speelt tegen Vitesse en Twente, dat zijn nou niet de makkelijkste clubs om vooral als verdediger tegen te spelen. Want het zijn beide clubs die het spelletje willen maken en daar ook de nodige kwaliteit voor hebben. Hij kruipt wel wat uit zijn schild heb ik het idee

Marc S

Want Heracles is sowiezo 3 klasse beter dan Vitesse/Twente?  :_schater

grijskijker

Kritiek oke.. Maar hoelang spelen we nu in deze samenstelling het is nog geen in gespeeld team(was het vorig jaar op dit moment ook niet).. Geef het gewoon de tijd, tenzij je van zeuren en zeiken houd..(misschien zou je dan aan een geslachtsoperatie kunnen denken)

poelie-lwd

Prima verdediger, heeft nog wat moeite met het opbouwen maar dan komt vanzelf wel als het elftal wat meer op elkaar is ingespeeld. Geef hem nog 3 maanden, dan heeft niemand het meer over Leeuwin.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Wedstrijd heb ik nu even nagekeken, maar weet jij wel wie Reijnen is dan? Ook in de statistieken is er niks van terug te vinden. Hij heeft wel geteld 5 niet aangekomen passes gegeven, waarvan 2 geblokt en 3 'in de voeten van de tegenstander' (of onderschept door..). Onze trots Bijker daarentegen levert de bal 8 keer in. Er wordt naar mijn idee met een gekleurde bril gekeken.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op augustus 19, 2014, 07:35:41
Kritiek oke.. Maar hoelang spelen we nu in deze samenstelling het is nog geen in gespeeld team(was het vorig jaar op dit moment ook niet).. Geef het gewoon de tijd, tenzij je van zeuren en zeiken houd..(misschien zou je dan aan een geslachtsoperatie kunnen denken)
:_schater
Als je het zo stelt lopen hier heel wat transgenders rond :devil

Scc01

Wat een vertrouwen is er weer. Die jonge kan nu al niets meer goed doen. Ik vind het allemaal wel wat meevallen. Gewoon accepteren dat wij hier met een lege beurs nou eenmaal geen sterverdedigers gaan krijgen. Veel beter dan dit gaat het echt niet worden. En ik vind het tot nu toe voldoende.

ruubmac

Voor Cambuur een prima verdediger. Als hij alles wel perfect deed/kon liet AZ 'm echt niet gaan. Stop met janken aub  :X

666

Wat een prutser...   l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander