Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

mulder

Ik wil het toch even zeggen, wat voor supporter ben je als je je eigen speler zo afkraakt als hier gebeurt. Tegen 2 top 5 teams gelijkspel en hij stond redelijk zijn mannetje.. zeker geen onvoldoende over 2 wedstrijden!

Lore

Citaat van: mulder op augustus 19, 2014, 16:03:46
Ik wil het toch even zeggen, wat voor supporter ben je als je je eigen speler zo afkraakt als hier gebeurt.

Wilde gok: een Cambuursupporter op het Cambuuronline-forum!

Ik ben er ook niet blij mee, maar op dit forum wordt een hele slechte sfeer gecreerd. Voornamelijk opgestookt door de administrators, volgens mij zijn het stiekem DKV-supporters!

Cor

Citaat van: mulder op augustus 19, 2014, 16:03:46
Ik wil het toch even zeggen, wat voor supporter ben je als je je eigen speler zo afkraakt als hier gebeurt. Tegen 2 top 5 teams gelijkspel en hij stond redelijk zijn mannetje.. zeker geen onvoldoende over 2 wedstrijden!

Eens, maar kijk eens wie er hier zo reageren.... Dezelfde mensen die alleen maar onrealistische namen roepen. Vraag me af of ze wel eens in het stadion komen, lijkt wel alsof alles via een slecht streampje bekeken wordt.

legeips

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2014, 07:41:25
Prima verdediger, heeft nog wat moeite met het opbouwen maar dan komt vanzelf wel als het elftal wat meer op elkaar is ingespeeld. Geef hem nog 3 maanden, dan heeft niemand het meer over Leeuwin.

3 maanden????
Dan zitten we op de helft van de competitie man..

Mag ik jou/ jullie er even op wijzen dat Excelsior, Dordrecht en willem2 voorlopig niet onverdienstelijk mee doen en dat we vorig jaar bizar weinig tegen treffers hadden. Hierdoor konden we geen enkele uit overwinning permitteren en toch handhaven. Respecteer echt wel iemand anders zijn visie of kijk op de club, speler of situatie. Maar mijn bril is misschien minder roze dan van een aantal anderen hier. Jongens even serieus, we hebben op papier tegen de top 6 clubs gespeeld, maar in het veld halen beide clubs dit voorlopig niet. Mooi voor ons, want we pakken 2 punten, maar met de vorm waar ze in verkeren was een punt of meer juist nu haalbaar.

Daddy T.

Citaat van: legeips op augustus 19, 2014, 20:28:56
Maar mijn bril is misschien minder roze dan van een aantal anderen hier. Jongens even serieus, we hebben op papier tegen de top 6 clubs gespeeld, maar in het veld halen beide clubs dit voorlopig niet. Mooi voor ons, want we pakken 2 punten, maar met de vorm waar ze in verkeren was een punt of meer juist nu haalbaar.

2 punten tegen Twente en Vitesse uit is prima prestatie en meer zat er niet in. Na de komende 3 wedstrijden (Heracles uit, Ado thuis en Groningen thuis) kunnen we voorzichtig een eerste balans opmaken, want met beetje geluk pak je 3x 3 punten en sta je gewoon op 11 uit 5 wedstrijden.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Eewal

Citaat van: Daddy T. op augustus 19, 2014, 20:43:18
2 punten tegen Twente en Vitesse uit is prima prestatie en meer zat er niet in. Na de komende 3 wedstrijden (Heracles uit, Ado thuis en Groningen thuis) kunnen we voorzichtig een eerste balans opmaken, want met beetje geluk pak je 3x 3 punten en sta je gewoon op 11 uit 5 wedstrijden.

ik durf daar niet van te dromen.. maar twee van de drie winnen moet zeker kunnen!

dizzhead

Citaat van: legeips op augustus 19, 2014, 20:28:56Jongens even serieus, we hebben op papier tegen de top 6 clubs gespeeld, maar in het veld halen beide clubs dit voorlopig niet. Mooi voor ons, want we pakken 2 punten, maar met de vorm waar ze in verkeren was een punt of meer juist nu haalbaar.
Heb je helemaal gelijk in. Neemt niet weg dat je ook voorzichtig kan concluderen dat we een lastig te bespelen spelopvatting hebben.

Cambuur Groningen

3 maanden????
Dan zitten we op de helft van de competitie man..

Mag ik jou/ jullie er even op wijzen dat Excelsior, Dordrecht en willem2 voorlopig niet onverdienstelijk mee doen en dat we vorig jaar bizar weinig tegen treffers hadden. Hierdoor konden we geen enkele uit overwinning permitteren en toch handhaven. Respecteer echt wel iemand anders zijn visie of kijk op de club, speler of situatie. Maar mijn bril is misschien minder roze dan van een aantal anderen hier. Jongens even serieus, we hebben op papier tegen de top 6 clubs gespeeld, maar in het veld halen beide clubs dit voorlopig niet. Mooi voor ons, want we pakken 2 punten, maar met de vorm waar ze in verkeren was een punt of meer juist nu haalbaar.
Willem 2 doet inderdaad zeer verdienstelijk mee: 0 punten en een doelsaldo van -3 na 2 wedstrijden. Maar hopen voor ze dat dit niveau vasthouden  :)

el haj

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 19, 2014, 21:34:38
Willem 2 doet inderdaad zeer verdienstelijk mee: 0 punten en een doelsaldo van -3 na 2 wedstrijden. Maar hopen voor ze dat dit niveau vasthouden  :)

Met overigens een nóg slechtere uitreeks.  8P

Marc S

Gepromoveerde team spelen vaak de eerste wedstrijden erg goed, het werd bij ons na september ook snel minder, tot aan de winterstop toen we dat gat opvulde met kwaliteit.

Clint

Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 16:08:15
op dit forum wordt een hele slechte sfeer gecreerd. Voornamelijk opgestookt door de administrators, volgens mij zijn het stiekem DKV-supporters!

Ssssst.

grijskijker

Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 16:08:15
volgens mij zijn het stiekem DKV-supporters!
Dan zou Clint zijn echte naam Foppe of Riemer kunnen zijn en Dokkumer zijn echte naam Maarten de Jong :devil Dit puur op leeftijd van beide heren gebaseerd  :zweep

legeips

Citaat van: el haj op augustus 19, 2014, 22:05:48
Met overigens een nóg slechtere uitreeks.  8P

Ok.. Minder verdienstelijk in punten. Maar in spel valt het mij niet tegen. Maar goed zoals iemand hier zei, laten we de balans opmaken na de komende 3 wedstrijden.

Ik zal mijn best doen om daarvoor iets genuanceerder te zijn. Misschien staat de roze bril mij heel goed...  :thumbsup

Lore

Citaat van: Marc S op augustus 19, 2014, 23:36:47
Gepromoveerde team spelen vaak de eerste wedstrijden erg goed, het werd bij ons na september ook snel minder, tot aan de winterstop toen we dat gat opvulde met kwaliteit.

Ik verwacht dat eigenlijk ook. Er is nu gewoon nog niets over te zeggen.

Waar misschien wat meer over te zeggen valt zijn GAE. Die hebben nu net Excelsior gehad en krijgen Willem II en Dortrecht. Die moeten dan wel voldoende punten pakken

de Schoot

Jongens even serieus, we hebben op papier tegen de top 6 clubs gespeeld, maar in het veld halen beide clubs dit voorlopig niet. Mooi voor ons, want we pakken 2 punten, maar met de vorm waar ze in verkeren was een punt of meer juist nu haalbaar.

Wij spelen ook nog niet zoals we willen/kunnen. Dus reken die punten maar mooi als reeële afspiegeling van hoe de competitie zal verlopen.

LINKER RIJTJE EN BOVEN DKV!!!  |:)