Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Als rusnak er bij was gebleven hadden we top 6 geëindigd.
100% zeker.
En wat eerste seizoenshelft ook best goed liep was Hemmen in de spits en ogbeche hangend op de vleugel.

grijskijker

Citaat van: speculeter op mei 22, 2015, 13:33:51
Als rusnak er bij was gebleven hadden we top 6 geëindigd.
100% zeker.
En wat eerste seizoenshelft ook best goed liep was Hemmen in de spits en ogbeche hangend op de vleugel.
Ja misschien wel maar hij is er niet meer en zie ook niet zo snel een bepalende speler als hij hier weer komen.. Dus vandaar dat ik dit opperde...

De Gast

Er MOET een type Rusnak bijkomen. Met dit middenveld kun je geen wedstrijden gaan spelen komend seizoen.

grijskijker

Citaat van: De Gast op mei 22, 2015, 15:30:04
Er MOET een type Rusnak bijkomen. Met dit middenveld kun je geen wedstrijden gaan spelen komend seizoen.
Die liggen niet voor het oprapen, maar dat weet jezelf ook wel.. Daarom misschien anders gaan spelen komend seizoen..

IsmailvanEssen

Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 15:37:22
Die liggen niet voor het oprapen, maar dat weet jezelf ook wel.. Daarom misschien anders gaan spelen komend seizoen..

Er is vast wel ergens in het buitenland bij een goede club ergens een talentje die we kunnen huren.. Het is echt nodig volgend seizoen want in mijn ogen gaat volgend seizoen een cruciaal seizoen worden. Mindere clubs weten dat we moeite hebben met clubs die zich ingraven en anti voetbal spelen.. Daarom moet het volgend seizoen echt beter worden anders voetballen we onderin..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

grijskijker

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 15:48:43
Er is vast wel ergens in het buitenland bij een goede club ergens een talentje die we kunnen huren.. Het is echt nodig volgend seizoen want in mijn ogen gaat volgend seizoen een cruciaal seizoen worden. Mindere clubs weten dat we moeite hebben met clubs die zich ingraven en anti voetbal spelen.. Daarom moet het volgend seizoen echt beter worden anders voetballen we onderin..
Tegen dat ingraven kan je wapen, door geduldig te zijn en een spits(stormram) op de bank te hebben die het laatste  kwartier oorlog maakt in de 16 van de tegenstander.. Zo kan je het 75 minuten voetballend proberen(zonder extreme risico's) en lukt het niet, zou dat een oplossing zijn..

Sander Scc

Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 15:37:22

grijskijker

grijskijker

Nienhuis
Pereira                Reijnen                         Heerings                Vitas

Mac-Intosch           Bakker

Narsingh          v/d Streek        Steblecki

Ogbeche

Zou er zo uitzien met de huidige spelers..

Marc S

Dit is hoe Zwolle het ook aanpakt nu, die hadden met het zelfde probleem te maken..

grijskijker

Citaat van: Marc S op mei 22, 2015, 17:07:36
Dit is hoe Zwolle het ook aanpakt nu, die hadden met het zelfde probleem te maken..
Ja inderdaad en Groningen speelt de 2e helft van de competitie ook zo..

denistel

wij spelen gewoon 4-3-3 het al 2 jaar resultaat opleverd.gewoon weer de juiste spelers
er bij halen. en slimmer worden meer over zicht hebben en zeker meer en gericht op goal
knallen.

grijskijker

Citaat van: denistel op mei 22, 2015, 22:41:08
wij spelen gewoon 4-3-3 het al 2 jaar resultaat opleverd.gewoon weer de juiste spelers
er bij halen. en slimmer worden meer over zicht hebben en zeker meer en gericht op goal
knallen.
Dat deden die andere clubs ook die ik noemde en kwamen er ook achter zodra je geen goede(top) spelers op bepaalde posities hebt, je in de problemen komt..

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 10:02:29
Dat deden die andere clubs ook die ik noemde en kwamen er ook achter zodra je geen goede(top) spelers op bepaalde posities hebt, je in de problemen komt..
Het betonvoetbal wat VVV, Willem II een paar jaar geleden en nu ook Eagles speelden heeft hen ook niks opgeleverd. Ik ben wel van mening dat er meerdere tactische systemen ingeslepen moeten gaan worden. Ook daarin zul je moeten kijken naar passende spelers.

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2015, 10:11:13
Het betonvoetbal wat VVV, Willem II een paar jaar geleden en nu ook Eagles speelden heeft hen ook niks opgeleverd. Ik ben wel van mening dat er meerdere tactische systemen ingeslepen moeten gaan worden. Ook daarin zul je moeten kijken naar passende spelers.
Je kan makkelijk om schakelen van een 4-2-3-1 naar een 4-3-3, met het eerste systeem sta je veel compacter zonder dat het echt verdedigend wordt(zie PEC en Grunn),en je kan variëren binnen het systeem,met 2 echte buitens op de vleugel(Rosheuvel en Narsingh) of 2 diepgaande middenvelders(Streek en Steblecki)en wat ook kan is met 1 diepgaande middenvelder en 1 buiten spelen Alles afhankelijk van de tegenstander. En ik ben overtuigt dat de Ridder prima mee kan(als 10) in zo'n systeem..