Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Hij heeft me tot nu niet kunnen overtuigen en dat mobieltje op de tribune maakt mn mening alleen maar erger....  :O

drg

Citaat van: Casuals-lwd op september 30, 2014, 14:38:43
Hij heeft me tot nu niet kunnen overtuigen en dat mobieltje op de tribune maakt mn mening alleen maar erger....  :O

Dan nog niveaus beter dan wat we hebben gehad de afgelopen jaren. Zet zich 110% in op het veld.

Alleen Manu past misschien in het rijtje van goede vleugelaanvallers maar die liet het soms wel makkelijk afweten

Cambuur Groningen

Citaat van: Casuals-lwd op september 30, 2014, 14:38:43
weten we wel zeker dat het een live shot was, of was het gewoon leuk gemonteerd om ons op stang te jagen?

Galdiano

Vind hem ook tegenvallen. Dan liever Schet en Narsingh op de buiten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Cambuur Groningen op september 30, 2014, 15:40:21
weten we wel zeker dat het een live shot was, of was het gewoon leuk gemonteerd om ons op stang te jagen?

Velen hebben al een oordeel klaar. Ook al zit je op je mobiel te kijken als je net uit de kleedkamer komt. Man man man, wat maken we ons druk?

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Cor op september 30, 2014, 13:36:28
Wat een drukte om 1 camerashot. Mijn God, veel bekrompener als wat hier nu gebeurt vind je het zelden.

Ongelooflijk ja! Stinkt Marlon Pereira nu ook altijd naar zweet  :insane

drg

Sta je met dit elftal op een goddelijke positie als nooit tevoren, gaan mensen zeuren dat iemand even op z'n mobieltje kijkt.  :_schater

Ik wil wel eens weten wat er te zeuren valt wanneer we de champions league winnen

speculeter

Citaat van: drg op september 30, 2014, 15:37:03
Dan nog niveaus beter dan wat we hebben gehad de afgelopen jaren. Zet zich 110% in op het veld.

Alleen Manu past misschien in het rijtje van goede vleugelaanvallers maar die liet het soms wel makkelijk afweten
Narsingh? ?

Marc S

Citaat van: drg op september 30, 2014, 16:21:04
Sta je met dit elftal op een goddelijke positie als nooit tevoren, gaan mensen zeuren dat iemand even op z'n mobieltje kijkt.  :_schater

Ik wil wel eens weten wat er te zeuren valt wanneer we de champions league winnen

Waarchijnljk dat we de wedstrijd niet eerder op het slot hadden gedaan oid.

papier

Citaat van: okkele op september 30, 2014, 14:11:06
belachelijk.
wees nou maar blij dat hij genoegen neemt met minder salaris dan hij gewent is zodat we hem hier mogen zien.

Belachelijk dat ik ervaring overschat noem?

Vooralsnog is elke cent voor De Ridder er een teveel, maar hij mag me nog steeds mijn ongelijk bewijzen. Zoals ik ook al eerder postte in dit topic.

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Galdiano

Citaat van: Sakas op oktober 02, 2014, 12:27:15
Had in de VI een 4! :X

Wat betreft De Ridder hebben ze er wel kijk op ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Zit zondag bij De Tafel van Kees (FOX).
Kalmte alleen kan u redden.

drg

Citaat van: Sakas op oktober 02, 2014, 12:27:15
Had in de VI een 4! :X

VI.. Die hebben 't nooit over voetbal toch? Zal wel 't cijfer voor z'n kapsel zijn  :_schater

papier

Speelde geen onverdienstelijke wedstrijd, een goede voldoende.