Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Van mijn part staat er he! . Gerard onderhoud hoe en waarom hij dat vind. Waarom ben je het met gerard oneens?

brambo3004

Citaat van: SCC-J op januari 29, 2013, 23:10:42
Van mijn part staat er he! . Gerard onderhoud hoe en waarom hij dat vind. Waarom ben je het met gerard oneens?

Ja ik ben ook benieuwd waarom Gerard dat vindt. Ik ken een paar mensen bij de KvC en weet dat overal foutjes worden gemaakt, ook bij de KvC, maar dat iedereen daar betrokken is.

Clint

En dat wil ik dan als oud  :clint bestuurslid KVC mede beamen. De betrokkenheid is er wel degelijk. De uitkaart is gewoon een klote-issue. Dat komt ook omdat er zoveel partijen wat over te zeggen hebben en ook heel graag er wat over te zeggen willen hebben. En uiteraard duurt het allemaal veel te lang, maar met een beetje geduld gaat het wel goed komen. :thumbsup

richard

Citaat van: clint op januari 30, 2013, 07:30:46
En dat wil ik dan als oud  :clint bestuurslid KVC mede beamen. De betrokkenheid is er wel degelijk. De uitkaart is gewoon een klote-issue. Dat komt ook omdat er zoveel partijen wat over te zeggen hebben en ook heel graag er wat over te zeggen willen hebben. En uiteraard duurt het allemaal veel te lang, maar met een beetje geduld gaat het wel goed komen. :thumbsup

Er moet een statement gemaakt worden door KVC en vooral cambuur als we geen eigen vervoer wedstrijden krijgen of situatie rond uitkaart gaat niet veranderen dan komen er acties........dit kan gewoon niet langer zo, hoe die vellinga daar gister zat en uitleg gaf dikke dikke schande en er zitten 3 jaknikkers naast!!

Gerard

Ik was iets te ongenuanceerd :D
Dat van die betrokkenheid slaat op het onderdeel uitkaart.

De rest zal ik niets van zeggen want dat weet ik niet ;)

Ronnie tng

Het is inderdaad een lastig punt, maar het word nog lastiger gemaakt dan dat het eigenlijk is.

reisbureau

Laten we met z'n allen proberen bij het dossier uitkaart niet onnodig over en weer naar supporters te wijzen en of - vrijwillige bestuurders, die voor ons proberen het maximale te bereiken, af te vallen. Het is al lastig genoeg om voor dit laatste supporters te porren.
Ook heeft dit dossier daarvoor teveel gezichten en partijen. En dat dan in ons voordeel kantelen is daarmee lastig te managen.

Lees onderstaande postings nog eens, want van beide kanten staat daar niets fout in maar bevat het volgens mij een deel van de kern van het probleem. Wat is volgens mij de kern van het probleem waarom onze punten niet overgenomen worden?

Dat beslissers over de uitkaart (en dat is zeker niet KV), die de komst van de uitkaart namelijk met een geheel andere bril op analyseren dan dat wij dat doen. Hoe!
Ze scoren namelijk - politiek - punten als ze kunnen bewijzen dat iets werkt (al vinden wij dat het niet werkt). En voor hun zijn met de komst van de uitkaart onregelmatigheden uitgebleven en is de conclusie voor hen dat dit heeft gewerkt.
Waarom zou je dat dan aanpassen met een risico op terugval. Naast de - politieke - punten die ze ermee krijgen heeft het ook nog op het plush een effect. Een effect van durf en daadkracht.
Zou me niets verbazen dat dit zelfs in een rapport door hen is opgetekend.
:( Natuurlijk ben ik het niet eens met die conclusie maar zo werkt het aan die kant van de tafel  :_spank
Misschien is een aanpak van ons uit beter, als we ons zelf richten op een analyse van de situatie van voor en na de implementatie. Op de punten:
- aantallen supporters mee naar uitwedstrijden voor en na de implementatie (waarnodig in een percentage naar toeschouwers bij thuiswedstrijden). Dit laatste om te voorkomen dat er anders weer vertraging is omdat de huidige bezoekers aantallen thuis lager zijn.
- de kosten van de resi van voor en na de implementatie
- de verschillen in tijden en opstapplaatsen van voor en na de implementatie
- een overzicht hoe dit bij andere BVO's is ingericht (hoe is de uitvoering van uitreizen elders)
- het aantal SV's nu (los van welke implementatie dan ook) om aan te tonen dat er geen dreiging is
Dat met wat leuke grafieken en een opsomming van onze pijnpunten zou wel eens een sterk tegenwicht kunnen vormen tegen de - non - argumenten die nu door beslissers worden gehanteerd.

Volgens mij zit hier een kern van het probleem
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:46:25
Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:40:52
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:34:03

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???
Dus jij denkt dat die maatregelen alleen maar zijn gebaseerd op wat er dit jaar en vorig jaar gebeurt is?

,maar aan wie hebben we die ellende te danken?  Kan je deze vraag zelf wel beantwoorden?

Ik vraag jouw toch wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???  of moeten we voor  fouten van 6 jaar terug nog gestraft worden? is dat dan logisch?

Len Cantello

En dat wil ik dan als oude  :clint mede beamen
Kunnen we niet gewoon weer eens als fatsoenlijke mensen op zatermiddag met een volle vuilniszak 1/2 liters en een meermanskaart richting een of ander stadion???

Met of zonder uitkaart, dat zal me dan geheel en volledig aan m'n reet roesten!

:grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Die meermanskaart is eerder terug dan de uitkaart een fatsoenlijk reglement zal hebben ;)

Destroyer

Conclusie, met uitkaart geen problemen met supporters bij uitwedstrijd. Logisch, want er haast nooit iemand mee. Conclusie driehoek. Uitkaart werkt.

is dit logisch?  ;(

Uitkaart is doodsteek voor uitwedstrijden en de club.

Geen supporters bij uitwedstrijden is geen extra steun is minder overwinningen is minder kans op te promoveren is minder geld voor de club is triest voor iedereen die de club lief heeft.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Logisch? Neen. Maar helaas denkt de politiek en de overige gevestigde orde er anders over. Die hebben "het recht" om te bepalen wat het best in hun kraampje past en dat is in het geval van de uitkaart dus zo.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Reisbureau heeft het eerder vandaag keurig verwoord en w.m.b. een prima basis gegeven om mee te gaan werken.

We zitten ook nog eens met het probleem dat er nog een flinke verdeeldheid is onder de supporters. Er blijft altijd een groep aanwezig die het prima vindt, ook al moet je bij wijze van spreken geboeid en geblindeerd vervoerd worden.

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 22:06:34
Reisbureau heeft het eerder vandaag keurig verwoord en w.m.b. een prima basis gegeven om mee te gaan werken.

We zitten ook nog eens met het probleem dat er nog een flinke verdeeldheid is onder de supporters. Er blijft altijd een groep aanwezig die het prima vindt, ook al moet je bij wijze van spreken geboeid en geblindeerd vervoerd worden.

Volgensmij is het duidelijk dat onder de supporters weinig steun is voor de uitkaart. Niemand vindt het een zegen. Maar er bestaat verschil onderling in welke consequenties het heeft. Ikzelf ga minder dan voorheen naar uitwedstrijden, anderen gaan helemaal niet meer en een enkeling gaat altijd wel. Je kunt het degene die wel vaak gaan niet kwalijk nemen dat ze hun club willen zien en zijn de termen geboeid en geblindeerd een beetje overdreven.

Dokkumer

De steun an sich is er wel, het is alleen het reglement waar een groot deel tegenaan hikt.

Waar verwijt ik iemand iets? Volgens mij nergens, ik heb niet het recht om een ander te veroordelen omdat diegene het prima vindt dat de uitkaart er op deze manier is. Ik heb van diverse personen al termen gehoord als "Ach ik doe toch nooit wat" of "Wanneer je je normaal gedraagt is dat toch geen probleem?" Het is alleen een groep die je hier op het forum niet ziet of hoort. Dat is hun mening en dat moeten ze zelf weten.

Ja natuurlijk is geblindeerd en geboeid overdreven, daarom zeg ik toch ook "bij wijze van spreken", stukje beeldspraak. Zoiets moet je nooit letterlijk opvatten... En als maar heel weinig steun is voor die kaart, waarom zijn er dan toch nog rond de 500 kaarten afgenomen? Ik ben ook van mening dat ook daar naar gekeken moet worden, wat de huidige houders zélf vinden van het reglement.