Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Donovan Slijngard

Gestart door Hilversum voor Cambuur, augustus 28, 2014, 14:31:21

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op december 24, 2014, 16:56:15
Is dit voor dat 'nederlandse' Suriname team? Die is dus niet officieel? Dan zou ik niet toestaan dat hij in zijn rustperiode een wedstrijd speelt in Suriname. Hij is een prof en wordt betaald door Cambuur

Rustperiode van wat? Prima toch om wat minuten te maken op deze manier.

el haj

Citaat van: Utekleitrokken op december 24, 2014, 17:12:16

Inderdaad man, wees blij dat 'ie weer een lekker potje kan ballen.

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op december 24, 2014, 17:12:16

Dat snap ik, maar je trekt er een lijn mee. Macintosh ook dan maar? En wat als zij geblesseerd raken? Bij officiële wedstrijden is dat verzekert.

Het is een proffesionele voetbalclub en dan vind ik dat niet passen. Hoe erg ik het donovan ook gu .

justremco

Het is het officieuze nationale team van Suriname en volgens mij niet de suriprofs zoals sommigen denken. Is toch een mooie ervaring voor die jongen, en hij krijgt misschien ook nog wel wat speeltijd en wedstrijdritme

de Schoot

http://www.stvs.nu/ Hier de wedstrijd. (via Henk Albers)

Tukker

21   +3   Donovan Slijngaard   5

Met stip gestegen in de MotM stand dankzij het optreden bij PEC

:_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Harry L.

Citaat van: Tukker op maart 15, 2015, 19:47:17
21   +3   Donovan Slijngaard   5

Met stip gestegen in de MotM stand dankzij het optreden bij PEC

:_schater

Mijn stem heeft hij gekregen. Eigenlijk verdiende de ts. hem, dit kun je toch ook niet meer opstellen. Ik neem aan dat de anderen die op hem gestemt hebben dat met dezelfde gedachtegang gedaan hebben. 8P

siepelsjeu

hij was terecht de beste van het veld

Daddy T.

Slijngard: 'Club belangrijker dan individu'

Gepubliceerd op 17 april 2015, 08:35
Laatst bijgewerkt op 16 april 2015, 20:39

LEEUWARDEN - Donovan Slijngard kwam als amateur naar Cambuur, dwong een eenjarig contract af, maar moet op zoek naar een nieuwe club. ,,Zoals het er nu naar uitziet, vertrek ik", stelt hij.

,,Ik heb weinig gespeeld, maar de club is belangrijker dan het individu", vervolgt Slijngard.

,,Als je als team goed presteert, hoef je niet zoveel te veranderen. En wie ben ik om te zeuren dat ik niet speel? Dat zit niet in mij. Ik ga goed met de situatie om en ben geen vervelende jongen."

:thumbsup Realistisch en netjes verwoord van deze jongen

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Collingwood

Inderdaad prima teksten!  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Is geen schim meer van toendertijd bij Sparta. Wel jammer, mocht hem toen graag zien voetballen. Aan de andere kant mag je hieruit ook concluderen dat de club de lat hoger legt als je kijkt naar de reserves en het beloftenelftal. Spelers als Johnny de Vries, Janssen en nu ook Slijngard zijn gewoon niet goed genoeg en krikken het algemene nivo niet omhoog.

En dat mijn lieve kijkbuiskinderen, stemt mij heel tevreden  :y

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vedetski

Zijn reactie is wel heel netjes en respectvol maar natuurlijk zal hij ongelofelijk balen. Nu gaat hij waarschijnlijk terug naar een club in de Jupiler League en is zijn carrière zo goed als voorbij, terwijl ik hem bij Sparta ook een goede back vond. Helaas mocht het hier niet baten en legt Cambuur de lat hoger

Marc S

Zonde voor hem zelf, maar wel een keurige reactie. Natuurlijk zal die balen als een stekker en dat mag natuurlijk ook, iedereen wil graag slagen.

Dokkumer

Zeer nette reactie van Donovan, kunnen veel andere voetballers (Swinkels bijvoorbeeld) een voorbeeld aan nemen.
Spijtig dat hij hier niet geslaagd is, ik wens hem het allerbeste toe bij een nieuwe club en hoop voor hem dat hij daar weer zal vlammen.

denistel

een prof zoals het hoort niet zeuren maar realistisch zijn.suc 6 in je verdere loopbaan