Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Mikhail Rosheuvel

Gestart door oost, januari 23, 2015, 11:31:54

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: denistel op december 13, 2015, 07:28:03
is wel 90 min een lastpak voor de defensie he.narsing is misschien beter maar
rosheuvel ging er wel voor gister en dat er dan dingen mis gaan ok maar de
drive was er er wel

Op een gegeven moment zaten ze Rosheuvel met 3 man te dekken. Zoals ik eerder zei, zijn acties zijn altijd prima. Maar hij moet echt trainen op de voorzetten!

Harry L.

Op zijn positie zou ik toch kiezen voor Narsingh (mits fit) of bijv. een Masek in de rol die Rusnak vervulde.

Shar

Citaat van: Marc S op december 13, 2015, 10:36:50
Op een gegeven moment zaten ze Rosheuvel met 3 man te dekken. Zoals ik eerder zei, zijn acties zijn altijd prima. Maar hij moet echt trainen op de voorzetten!
Eens. Doet me erg denken aan Lukoki. Snelheid en dreiging waardoor hij toch gevaarlijk is / kan zijn. Helaas zijn zijn voorzetten vaak drama. Ik neem aan dat daar aan geweekt wordt, dat zou er dan toch ook een keer uit moeten komen.

Vlampiep

Citaat van: Harry L. op december 13, 2015, 10:42:46
Op zijn positie zou ik toch kiezen voor Narsingh (mits fit) of bijv. een Masek in de rol die Rusnak vervulde.
Narsingh voor Rosheuvel kan ik nog inkomen, maar Masek lekker laten groeien en als wisselspeler steeds wat meer ervaring laten opdoen want de competitie kan nog lang worden.

speculeter

YellowBlue

Citaat van: el haj op december 12, 2015, 23:36:29
Mag je vinden, ik ben hartstikke blij dat 'ie af en toe z'n man alsof 't niks is voorbij gaat. Die voorzetten gaan wel komen. Heb echt 't gevoel dat Rosheuvel in vorm aan 't komen is.

Hij kán wel goede voorzetten geven,maar kijkt niet en doet maar wat.... gewoon gebrek aan (voetbal) intelligentie

Bernardo

Toch heb ik het idee dat Rosheuvel meer een teamspeler is als Narsingh, werkt veel harder voor het team.

denistel

vind ik ook narsing is veel te lief en daar hebben we op dit moment niks
aan.

Yellow Army

Leuke acties afgewisseld met slechte voorzetten. Maar heeft wel een drive die ik wat mis bij Narsingh.
Area 58

speculeter

Leg mij nou eens uit dat deze speler die bij een eerste divisie club gewoon op de bank zou zitten bij ons elke keer keer in de basis staat met 0,0% rendement l8l

sk13

Bij de eerste goal van ADO. Is het rosheuvel die totaal niet meeloopt met speler. Die tegenstander kan zo voorzet geven.

AL

Kunnen we niet ruilen met Resida of zo?
Dit is veruit de zwakste speler van de selectie!

Oosttribune

lekker op de tribune zetten, wat een flapdrol is dit zeg

denistel

Citaat van: sk13 op januari 25, 2016, 10:03:30
Bij de eerste goal van ADO. Is het rosheuvel die totaal niet meeloopt met speler. Die tegenstander kan zo voorzet geven.

ja en niemand die tegen die havenaar aan knalt en nienhuis blieft oek staan.iedereen was veel te
slap die 2e helft.

carlo de leeuw

Citaat van: sk13 op januari 25, 2016, 10:03:30
vind hem ook zeer matig maar wat meeverdedigen betreft is Narsing helemaal een drama.
Dat is denk ik ook de reden dat de TS toch telkens weer voor hem kiest, ondanks dat Narsing een klasse beter is aan de bal.