Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

drg

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 20, 2015, 10:35:13
Het is zo gewoon dat je op meer dan de helft van de posities twijfelt ????

Wat ik zeg, wisselspelers.

Droste, Bijker, Van de Streek, Bakker, Barto en de Ridder in de basis.

666

Vroeger... (ja vroeger) naar het avondje NAC zongen we "hak hak hak we slopen NAC NAC NAC ooh Heineken bier ooh Heineken bier" schoot mij net te binnen hahaha.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 10:42:03
Vroeger... (ja vroeger) naar het avondje NAC zongen we "hak hak hak we slopen NAC NAC NAC ooh Heineken bier ooh Heineken bier" schoot mij net te binnen hahaha.
Vroeger werden nog wel eens complete gereedschapskisten en bouwmaterialen door de B-Side geleverd 8P

OuweSkeve

Ik zie Barto liever invallen in dit soort wedstrijden. Iets om achter de hand te hebben.
De stormram.   Bytyqi maar op de 10.

Gasgeve

Swerts op 6 moeten we gebruik van maken.

Vedetski

NAC heeft thuis nog maar één keer de nul gehouden en dat was in de waanzinnig spectaculaire derby tegen Willem II (0-0).
Doelpunten dus gegarandeerd.

carlo de leeuw

Citaat van: Gasgeve op februari 20, 2015, 12:10:55
Swerts op 6 moeten we gebruik van maken.
en ook van.....Kenny v/d weg en jelle ten grabbelaar en fernandez en het (niet) meeverdedigen van tigha en het zelfvertrouwen van nak :devil.....!

Voorstopper

Maaskant wil nog 6 keer winnen van de komende 11 wedstrijden. Als je naar het programma kijkt dan zal 1 van de overwinningen tegen Cambuur moeten zijn. Ik verwacht namelijk niet dat ze van Fc Twente, Feyenoord, AJAX, DKV en AZ gaan winnen.  Dus dan moet het gebeuren tegen Cambuur, Go Ahead, Dordrecht, Heracles,  Groningen en Utrecht.

Dus ingraven heeft geen zin dan win je nooit een wedstrijd. Bovendien hangt er nog puntaftrek boven het hoofd van NAC waarmee overwinningen nog noodzakelijker zijn. Cambuur moet er gelijk op klappen en direct in de eerste 10 minuten scoren dan sla je heel NAC lam en dan uitlopen.

Vedetski

Citaat van: Voorstopper op februari 20, 2015, 12:26:18
Maaskant wil nog 6 keer winnen van de komende 11 wedstrijden. Als je naar het programma kijkt dan zal 1 van de overwinningen tegen Cambuur moeten zijn. Ik verwacht namelijk niet dat ze van Fc Twente, Feyenoord, AJAX, DKV en AZ gaan winnen.  Dus dan moet het gebeuren tegen Cambuur, Go Ahead, Dordrecht, Heracles,  Groningen en Utrecht.

Dus ingraven heeft geen zin dan win je nooit een wedstrijd. Bovendien hangt er nog puntaftrek boven het hoofd van NAC waarmee overwinningen nog noodzakelijker zijn. Cambuur moet er gelijk op klappen en direct in de eerste 10 minuten scoren dan sla je heel NAC lam en dan uitlopen.

Ik zeg vd Streek in de basis, die weet hoe je in de eerste 8 minuten tweemaal moet scoren  :thumbsup

jeff

115 supporters gaan vanavond naar het uitvak.
Valt een beetje tegen terwijl er 75 auto's en 5 busjes mee mochten.

Vedetski

115 valt inderdaad erg tegen, vooral ook na zo'n derby..
Heb zelf andere verplichtingen maar had alsnog meer verwacht

666

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 11:12:37
Vroeger werden nog wel eens complete gereedschapskisten en bouwmaterialen door de B-Side geleverd 8P

Hadden we die nu echt in de bus en trein nodig   :)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Wordt een zeer lastige pot...

IK verwacht een gelijk spel
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur Groningen

Citaat van: dit is mien club op februari 20, 2015, 13:26:21
Wordt een zeer lastige pot...

IK verwacht een gelijk spel
Eens en daar teken ik voor

lunnie

Cambuur heeft in dit seizoen en vorige seizoen nog niet 1x weten te scoren tegen NAC. Hoogste tijd om daar vandaag een einde aan te maken!!