Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

NAC - SC Cambuur 20-2-15

Gestart door jeff, februari 10, 2015, 13:05:43

Vorige topic - Volgende topic

NAC Breda - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (9.1%)
Wout Droste
1 (3%)
Etiënne Reijnen
5 (15.2%)
Lucas Bijker
2 (6.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
2 (6.1%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Sinan Bytyqi
20 (60.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 27, 2015, 21:32:08

carlo de leeuw

slappe hap vandaag.
leuk 1e halfuurtje rondtikken wat niks opleverde en daarna niet meer uit de slaapmodus gekomen.
Henkie laat zich ook, als beginnend coach, meeslepen in alle euforie van vorige week en komt stoer met een bataljon aanvallers aan de start, waardoor niemand het meer wist toen het niet meer liep.
Als er van de 20 voorzetten 1 aankomt dan is het dus voorzetten geven op goed geluk.
Narsing en Rosheuvel  zeer zwak en ogbeche ondanks een prima goal verder weinig goed gedaan, lijkt wel of ie voor ut eerst mee doet  en dat ze mekaar nog niet snappen of zo.
We zaten vandaag echt op de grens definitief naar boven/onder kijken.............het laatste dus.
Zal nu wel weer een moeizame handhaving opleveren een stuk of 2 wedstrijden voor het einde.
Vorige week opgetogen en trots op deze ploeg en nu zit je je weer kapot te ergeren en sta je weer voor lul.
Maar goed wat doe je der aan.
Ondanks dat we het nog steeds geweldig doen hoor overheerst nu toch een enorme telerstelling!

vialli

Ut "mooie" van Cambuur is dat je dit van te voren wel wete. Wij helpe al JAREN clubs op ut zadel en score de ex Cambuurvoetballers altied in sukke wedstrieden :(

Eewal

Ook typisch dat we dan ver in blessuretijd wel opeens een goal kunnen maken en uit de 350 voorzitten tijdens de wedstrijd bijna geen gevaar creëeren. Man man, wat kan ik me aan deze club ergeren af en toe  :proost

speculeter

Nou lekker dan mooi kut weekend zo.
Wat een drama joh.
Nooit meer beginnen met barto op middenveld.
Bytyqi had gewoon moeten starten en Barto in spits.

De Gast

Citaat van: carlo de leeuw op februari 20, 2015, 22:30:45
slappe hap vandaag.
leuk 1e halfuurtje rondtikken wat niks opleverde en daarna niet meer uit de slaapmodus gekomen.
Henkie laat zich ook, als beginnend coach, meeslepen in alle euforie van vorige week en komt stoer met een bataljon aanvallers aan de start, waardoor niemand het meer wist toen het niet meer liep.
Als er van de 20 voorzetten 1 aankomt dan is het dus voorzetten geven op goed geluk.
Narsing en Rosheuvel  zeer zwak en ogbeche ondanks een prima goal verder weinig goed gedaan, lijkt wel of ie voor ut eerst mee doet  en dat ze mekaar nog niet snappen of zo.
We zaten vandaag echt op de grens definitief naar boven/onder kijken.............het laatste dus.
Zal nu wel weer een moeizame handhaving opleveren een stuk of 2 wedstrijden voor het einde.
Vorige week opgetogen en trots op deze ploeg en nu zit je je weer kapot te ergeren en sta je weer voor lul.
Maar goed wat doe je der aan.
Ondanks dat we het nog steeds geweldig doen hoor overheerst nu toch een enorme telerstelling!

En zo is het..

De Gast

Citaat van: speculeter op februari 20, 2015, 22:59:44
Nou lekker dan mooi kut weekend zo.
Wat een drama joh.
Nooit meer beginnen met barto op middenveld.
Bytyqi had gewoon moeten starten en Barto in spits.

Precies en dan maar eens geen Ogbeche.

666

Op wie moet ik stemmen.. Ik zou het niet weten  :(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Citaat van: 666 op februari 20, 2015, 23:05:42
Op wie moet ik stemmen.. Ik zou het niet weten  :(
moet nog even een naam bij met het stemmen:niemand.

Treb

Ach.. je wint wat, je verliest wat. Het zat er jammer genoeg niet in vandaag.
We blijven er gewoon met 2 vingers in de neus in hoor.

Op naar volgende week  |:)

John Hiatt

Keihard falen van ts! Verkeerde keuzes, verkeerde opstelling, veel te laat met ingrijpen. Keihard falen van de spelers, stelletje juffertjes.
Zo verlies je dus van een van de grootste kutclubs van Nederland.

michello

Middenveld was weer niet in balans. Bakker als verdedigende middenvelder was een fout. Is totaal niet een vechter en balafpakker. Barto hoort ook niet op 10. B. Is al weken uit vorm, deed voorin alles fout en ballen inleveren, al scoorde hij nog wel knap. Vleugels hopeloos.

Volgende week middenveld met:

Makrini Streek
   De Ridder ( wanneer zien ze dat nou eens bij de TS???!)

Treb

Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:31:35
Zo verlies je dus van een van de grootste kutclubs van Nederland.

:_schater

Hou eens op vent, omdat we er van verliezen is het een kutclub? NAC is een mooie club met fantastische supporters. Dat die hoge heren daar een potje er van maken, maakt het nog geen kutclub.

Treb

Citaat van: michello op februari 20, 2015, 23:31:49
Middenveld was weer niet in balans. Bakker als verdedigende middenvelder was een fout. Is totaal niet een vechter en balafpakker. Barto hoort ook niet op 10. B. Is al weken uit vorm, deed voorin alles fout en ballen inleveren, al scoorde hij nog wel knap. Vleugels hopeloos.

Volgende week middenveld met:

Makrini Streek
   De Ridder ( wanneer zien ze dat nou eens bij de TS???!)

Ogbeche scoort makkelijk, maar echt alle ballen springen van z'n voeten. Daarom heeft hij ook zoveel kaarten. Veel vinden hem van buitencategorie, ik vind hem buiten z'n goals om eigenlijk een hele matige voetballer.

John Hiatt

Citaat van: Treb op februari 20, 2015, 23:41:16
:_schater

Hou eens op vent, omdat we er van verliezen is het een kutclub? NAC is een mooie club met fantastische supporters. Dat die hoge heren daar een potje er van maken, maakt het nog geen kutclub.

Goh, ga jij voor mij bepalen wat ik wel of niet een kutclub mag vinden?

Treb

Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:43:37
Goh, ga jij voor mij bepalen wat ik wel of niet een kutclub mag vinden?

Nee hoor. Ik gaf slechts mijn mening.