Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 4 leden
justremco, bok, wacko jacko, Voorstopper

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op maart 07, 2015, 22:34:50
Mogen wij negatief zijn??? Dit is toch niet best. Ik schaam me diep.

Over deze wedstrijd wel, als ik de verhalen mag geloven.
Maar om dan te denken dat we vanaf nu alles gaan verliezen?? Come on.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: scclwd op maart 07, 2015, 22:34:50
Mogen wij negatief zijn??? Dit is toch niet best. Ik schaam me diep.
Van mij mag je negatief zijn idd. Ik ben altijd positief, maar hier kan ik ook niets van maken. En ook ik heb plaatsvervangende schaamte net zoals ik meestal ontzetten trots op mn cluppie ben

ruubmac

Citaat van: legeips op maart 07, 2015, 22:35:44
Prima..

Nogmaals met Barto winnen we de oorlog niet en dat bleek vanavond weer eens te meer.

Wat een aanfluiting vanavond.. Verdediging stond te schutteren.. Reijnen speelde zijn slechtste wedstrijd.

Er waren maar weinig met een voldoende..

Niet weinig hoor, er waren er geen...

JurjenS7

Prima..

Nogmaals met Barto winnen we de oorlog niet en dat bleek vanavond weer eens te meer.

Wat een aanfluiting vanavond.. Verdediging stond te schutteren.. Reijnen speelde zijn slechtste wedstrijd.

Ogbeche had het veel beter gedaan inderdaad, want die wordt niet bediend van de zijkant, de arme jongen  :_schater :_schater
Oja en Ogbeche is belangrijk bij verdedigend wegkoppen van corners, kom op man Barto kan hier niks aan doen, enige fout die hij maakt dat hij 1 bal niet raakt. .Voor  de rest collectief mindere wedstrijd

Galdiano

Hemmen maakt veel meer oorlog voorin. Barto heeft niet goed gedaan met 9 anderen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Spine

Massaal naar het Cambuurplein om te vieren dat het niet 12-1 is geworden.

drg

Citaat van: Spine op maart 07, 2015, 22:38:41

We mogen Nienhuis wel bedanken vind ik, die heeft minstens net zo veel voorkomen als dat er langs hem vlogen  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Wij zijn een degradatiekandidaat die ver boven zijn niveau presteert. We hebben niet de beste spelers (wat ook niet kan met deze begroting) en als die een keer niet thuis geven, krijg je op de klote. Dat gebeurt nu, net een week na misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Je wilt het niet, maar het mag/kan een keer.

Volgende week allemaal weer scherp en een thuisduel op het programma. En die gaan we gewoon lekker weer winnen :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

OuweSkeve

We mogen nienhuis dankbaar zijn dat het niet 9-1 werd. Zoals hier al gezegd, die keepte de wedstrijd van zijn leven

Dokkumer

Prima..

Prima..
Ogbeche niet fit, Hemmen totaal zonder wedstrijdritme en deze ploeg is niet ingespeeld op een ander systeem. Wie zou jij dan in de spits willen zien?
Even benadrukken dat Barto ZEKER slecht speelde, na zijn prachtige overstapje was het helemaal gebeurd.

scclwd

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 22:40:05
We mogen Nienhuis wel bedanken vind ik, die heeft minstens net zo veel voorkomen als dat er langs hem vlogen  :_schater

Hij zat heel erg fout bij die 2-0.

jeff

Citaat van: Spine op maart 07, 2015, 22:38:41
Ik zou eerder zeggen om een nachtelijke straftraining te eisen na deze afgang.

denistel

hemmen het weer last van de rug dus dat schiet niet op.. na nac zeiden oek velen we winnen niks meer.thuis of uit
blijft een heel verschil. we hevve te weinig spelers met gif.leuk voetbal de 1e 20 min is mooi maar je mutte de ballen
binnen knallen.

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2015, 22:40:11
Wij zijn een degradatiekandidaat die ver boven zijn niveau presteert. We hebben niet de beste spelers (wat ook niet kan met deze begroting) en als die een keer niet thuis geven, krijg je op de klote. Dat gebeurt nu, net een week na misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Je wilt het niet, maar het mag/kan een keer.

Volgende week allemaal weer scherp en een thuisduel op het programma. En die gaan we gewoon lekker weer winnen :proost

Dat vind ik wel een originele, die moet ingelijst worden!  :_schater

drg

Citaat van: scclwd op maart 07, 2015, 22:41:07
Hij zat heel erg fout bij die 2-0.

En heel erg goed bij een paar andere momenten.

Als je 6 doelpunten tegen krijgt omdat de keeper 1 op 1 komt te staan mag je denk ik wel eerst naar andere spelers kijken.