Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 4 leden
justremco, bok, wacko jacko, Voorstopper

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

OuweSkeve

Een lichtpuntje is dat rosheuvel heeft gescoord, misschien dat die beste jongen nu wat los komt.  :proost

scclwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2015, 22:40:11
Wij zijn een degradatiekandidaat die ver boven zijn niveau presteert. We hebben niet de beste spelers (wat ook niet kan met deze begroting) en als die een keer niet thuis geven, krijg je op de klote. Dat gebeurt nu, net een week na misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Je wilt het niet, maar het mag/kan een keer.

Volgende week allemaal weer scherp en een thuisduel op het programma. En die gaan we gewoon lekker weer winnen :proost

Het kan een keer? Dit is niet een keer hoor. Nac ook 2 x schandalig van verloren. Wat Makrini nu zegt baart me ook zorgen. Zo luchtig die reactie. Geen boosheid, niks....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 22:41:53
Dat vind ik wel een originele, die moet ingelijst worden!  :_schater

Qua materiaal en begroting wel vind ik.
We winnen door ontiegelijk hard te werken en door de thuiswedstrijden die we meestal met 12 man spelen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 22:42:41
En heel erg goed bij een paar andere momenten.

Als je 6 doelpunten tegen krijgt omdat de keeper 1 op 1 komt te staan mag je denk ik wel eerst naar andere spelers kijken.
Eerlijk is eerlijk, ik ga nu alvast door het stof om de doelpunten te zien... De fout bij de 2-0 is natuurlijk wel cruciaal zo vlak na de onterecht goedgekeurde 1-0 en de grote kans op de gelijkmaker... Gaat door ieders koppie.
Dus wat mij betreft, geen enkele speler MotM

Len Cantello

Citaat van: scclwd op maart 07, 2015, 22:44:20
Het kan een keer? Dit is niet een keer hoor. Nac ook 2 x schandalig van verloren. Wat Makrini nu zegt baart me ook zorgen. Zo luchtig die reactie. Geen boosheid, niks....
Reactie Mo zegt alles over de wedstrijdinstlelling. Denken dat je veilig bent is dodelijk, stel klootzakken!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 22:41:53
Dat vind ik wel een originele, die moet ingelijst worden!  :_schater
Wat zijn we dan? Een stabiele middenmoter met uitschieters naar boven? Het is nog steeds een wereldprestatie die hier geleverd wordt door TS en spelers, daar doen wanprestaties tegen NAC en vanavond niks aan af.

666

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 22:42:41
En heel erg goed bij een paar andere momenten.

Als je 6 doelpunten tegen krijgt omdat de keeper 1 op 1 komt te staan mag je denk ik wel eerst naar andere spelers kijken.

Hij zat wel fout bij de 2-0
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 22:47:39
Wat zijn we dan? Een stabiele middenmoter met uitschieters naar boven? Het is nog steeds een wereldprestatie die hier geleverd wordt door TS en spelers, daar doen wanprestaties tegen NAC en vanavond niks aan af.

Waarvan akte.

Tanjajeah

Makrini net bij FOX: "in de 2e helft was iedere kans voor Zwolle een goal"

scclwd

Maar je bent toch wel met me eens dat de inzet er te allen tijde zijn moet?

SCC-J

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2015, 22:40:11
Wij zijn een degradatiekandidaat die ver boven zijn niveau presteert. We hebben niet de beste spelers (wat ook niet kan met deze begroting) en als die een keer niet thuis geven, krijg je op de klote. Dat gebeurt nu, net een week na misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Je wilt het niet, maar het mag/kan een keer.

Volgende week allemaal weer scherp en een thuisduel op het programma. En die gaan we gewoon lekker weer winnen :proost

Dan mag je dit nog wel als een wanvertoningen beschouwen en het een regelrechte schande noemen! Want dat is het.

vialli

Wat hevve ze oons vanavond in de STRONT zakke laten GVD.
En mar lache op e FOX, want hier zaten die rotzakken op te wachten!!!

Dokkumer

Citaat van: scclwd op maart 07, 2015, 22:50:10
Maar je bent toch wel met me eens dat de inzet er te allen tijde er zijn moet?
Dat zal ik nooit ontkennen. Had het gevoel na de 3-0 dat iedereen het wel best vond. Kan ik me ook voorstellen trouwens, 2 cruciale beslissingen van de arbitrage ontnemen je dat hele kleine beetje hoop.

Ben allang blij dat Nijhuis zijn rode kaarten niet mee had genomen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op maart 07, 2015, 22:50:33
Dan mag je dit nog wel als een wanvertoningen beschouwen en het een regelrechte schande noemen! Want dat is het.

Natuurlijk, want de heren beseffen dus niet dat we 33 punten hebben door elke wedstrijd 110% te geven. Dat hebben ze nagelaten en dat mag je een schande noemen.

carlo de leeuw

Zo ist maar net!
Je zal maar supporter van bijv. kowet zijn.
Dan liever een keertje voor lul tegen Zwolle!