Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

CamLeeuw

Ik had wel verwacht dat we zouden kunnen verliezen. Het voordeel van Zwolle is, dat zij weer in volledige sterkte kunnen spelen na zoveel geblesseerden. Maar verder maakt mij deze wedstrijd geen ruk uit. We blijven in ieder geval in de Eredivisie en dat vind ik het ALLERBELANGRIJKSTE! :thumbsup
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

scclwd

Steeds hetzelfde liedje. Meer balbezit, leuk voetbal. Maar echt kansen, ho maar. Laat staan doelpunten.
Zouden ze wel beseffen wat voor afgang dit is? Ik denk het niet als ik Makrini zo hoor. Hoe moet dat de komende wedstrijden? 'Ach, we zijn wel veilig, we hoeven geen 105% meer te geven hoor'...

scclwd

Citaat van: CamLeeuw op maart 07, 2015, 22:55:30
Ik had wel verwacht dat we zouden kunnen verliezen. Het voordeel van Zwolle is, dat zij weer in volledige sterkte kunnen spelen na zoveel geblesseerden. Maar verder maakt mij deze wedstrijd geen ruk uit. We blijven in ieder geval in de Eredivisie en dat vind ik het ALLERBELANGRIJKSTE! :thumbsup

Er is nog steeds een kans dat we er niet in blijven. Hoe klein ook.

DayDreamer

Lekker vrijuit voetballen  :_schater Er kan beter wat druk op staan, nu voetballen we nergens meer voor, je kan geen play-offs ev halen en geen play-offs pd, oftwel op naar een paar klote 8 wedstrijden. Ben bang dat Henkie ze echt niet meer kan motiveren. Vorig seizoen na het veilig spelen viel het ook als een kaartenhuis inelkaar.

Hier was ik al wat bang voor, om nergens meer voor te voetballen, een aantal wedstrijden voor het einde. :wall

Utekleitrokken

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2015, 23:00:00
Lekker vrijuit voetballen 

Inderdaad.

Godverdomme nieuwe serieuze doelstelling bepalen, zo krijgen we elke week een wanvertoning.

punkman

102 gasten, en 25 leden aanwezig op CO.
Zeker dkv gasten die meelezen.
Was ook wel te verwachten na deze 6-1 nederlaag.

Unknown

Citaat van: carlo de leeuw op maart 07, 2015, 22:52:59
Zo ist maar net!
Je zal maar supporter van bijv. kowet zijn.
Dan liever een keertje voor lul tegen Zwolle!

Sja.. Maar die winnen daar met 1-0. En wij verliezen met 6-1. Schande.!

Nienhuis voorkwam erger. Makrini redelijk. Rest dramatisch. Snap ook niet waar dat zogenaamd veilig weg komt. In theorie kan je nog rechtstreeks degraderen. Slappe hap is het met deze instelling.

drg

Citaat van: Utekleitrokken op maart 07, 2015, 23:04:22
Inderdaad.

Godverdomme nieuwe serieuze doelstelling bepalen, zo krijgen we elke week een wanvertoning.

Wie heeft dan ooit de doelstelling Europees voetbal gezet? Volgens mij was die altijd nog handhaving, en dat gaat gewoon gebeuren.

drg

Citaat van: punkman op maart 07, 2015, 23:10:35
102 gasten, en 25 leden aanwezig op CO.
Zeker dkv gasten die meelezen.
Was ook wel te verwachten na deze 6-1 nederlaag.

Ja die geilen op dit soort wedstrijdjes natuurlijk, want na de derby's hoor je ze niet meer  l8l

Dokkumer

Citaat van: Unknown op maart 07, 2015, 23:12:49

Nienhuis voorkwam erger. Makrini redelijk. Rest dramatisch. Snap ook niet waar dat zogenaamd veilig weg komt. In theorie kan je nog rechtstreeks degraderen. Slappe hap is het met deze instelling.
In theorie wel, maar rechtstreeks degraderen met 33 punten? Zoek jij even op wanneer dat gebeurd is? En ja je mag omrekenen van het 2 naar het 3punten stelsel :devil
In de jaren dat wij Eredivisie spelen is 34 punten altijd de grens geweest om direct veilig te blijven en we zullen toch vast wel ergens een puntje stelen? Ajax ofzo?

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 23:14:20
Ja die geilen op dit soort wedstrijdjes natuurlijk, want na de derby's hoor je ze niet meer  l8l
Ze rijden al met de volle mestkar door de dorpen. Ruik ze hier!

PePe

Eerste half uur spel bepalend, de bovenliggende ploeg. Na de 1-0 zakte Cambuur ver weg. De agressie van Vitas misten we. Ron Jans: De goal was voor Zwolle nodig om de spirit te krijgen. (daarna waren ze ook onhoudbaar) V/d Streek deed niet mee, en Barto had er 4 moeten maken.

punkman

Citaat van: Unknown op maart 07, 2015, 23:12:49

Vond Makrini ook niet goed vanavond, was volgens mij ook betrokken bij de eerste 2 goals.

Utekleitrokken

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 23:13:04
Wie heeft dan ooit de doelstelling Europees voetbal gezet? Volgens mij was die altijd nog handhaving, en dat gaat gewoon gebeuren.

Wie heeft het over Europees voetbal als doelstelling?

Klopt, handhaving. Maar als je na 25 speelrondes 9e staat, kun je dan toch serieus overwegen om het iets bij te stellen? Of is dit te kort door de bocht? Ik heb uiteraard geen idee hoe zo'n doelstelling bepaald wordt.

waldkip

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2015, 23:00:00

Hier was ik al wat bang voor, om nergens meer voor te voetballen, een aantal wedstrijden voor het einde. :wall
Jij bent wel snel bang zeg :O liever nergens meer voor voetballen dan vechten voor je leven. we hebben een prima seizoen achter de rug waar iedereen vooraf voor getekend zou hebben.