Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Montana op maart 08, 2015, 00:49:36
Schijnt dat er uitkaaryen zijn ingenomen??

Was iets met een moeder en een zoon(??) aan de hand. Werden later toeschouwers meegenomen
Henk, held, bedankt

Utekleitrokken

Citaat van: Casuals-lwd op maart 08, 2015, 00:08:22
Onnodig supporters laten mee komen,  al bij je komen als je 1x aan t plexiglas zit, onterecht beschuldigen van dingen, ze mogen allemaal aan je zitten blijkbaar

Ik word zo langzamerhand behoorlijk moe van die lui. Afgelopen maanden gaat het telkens zo, het gaat een beetje raar gezegd: "te goed" met uitwedstrijden. Er is tijd en ruimte voor ze om te kijken naar het lopen over stoeltjes of het beuken op plexiglas.

Heb in de Jupiler per seizoen hooguit een handjevol uitwedstrijden meegepakt, maar kan me van dit gelul destijds niks herinneren.

Edit:

Staat uiteraard los van wat er in de bussen is voorgevallen, maar neemt niet weg dat men al de irritatie opwekt in het uitvak door zo te werk te gaan als bovenstaande.

Cambuur LWD

Bij Bus 2 is het achterste gedeelte aangehouden, namen opgeschreven en uitkaarten ingenomen en zover ik weet moeten ze op gesprek komen.
Er was niets gebeurd, jongeren maakte gewoon wat lol achterin. Iemand was wat misselijk en moest overgeven. Daarnaast was een gordijntje kapot gegaan, foei! En er was iemand die een sigaretje had opgestoken  :_spank Stewards lopen je tegenwoordig keihard te naaien!!

In het stadion waren de stewards ook al irritant, supporters slaan na de zoveelste wanvertoning tegen het plexiglas en er werd al direct heel overdreven op gereageerd, Er werden supporters aangesproken en uitkaarten ingenomen. Ook werden supporters aangesproken en uitkaarten ingenomen omdat ze niet gewenste liedjes zongen.. Waar gaat dit heen..!! We worden zo DKV 2 kom op zeg!

Bubba

Ik zat ook in bus 2 en reactie van de stewards was wellicht inderdaad wat overtrokken, maar zowel op de heen- als op de terugweg werd gerookt ( en er was nota bene zelfs een pis/rookpauze) op de terugweg stonk de hele bus naar kots en werd er ook echt wel meer dan één sigaretje gerookt. Je kunt je ook aan de regels houden toch?
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Utekleitrokken

Citaat van: Bubba op maart 08, 2015, 01:26:40
Ik zat ook in bus 2 en reactie van de stewards was wellicht inderdaad wat overtrokken, maar zowel op de heen- als op de terugweg werd gerookt ( en er was nota bene zelfs een pis/rookpauze) op de terugweg stonk de hele bus naar kots en werd er ook echt wel meer dan één sigaretje gerookt. Je kunt je ook aan de regels houden toch?

Uiteraard. Hou je gewoon in en zoek het ook niet op. Nu heeft men helaas wel weer een argument om alles de kop in te drukken...

Bij een autocombi was dit natuurlijk niet gebeurd  :devil

Cambuur LWD

Citaat van: Bubba op maart 08, 2015, 01:26:40

Denk niet dat iemand voor de lol gaat kotsen, kan gebeuren. Sigaretje roken op de heenreis en later was de rookpauze.. Dat weet je ook niet van te voren.. Maar op de terugweg een sigaretje roken en je mag direct niet meer naar een uitwedstrijd vind ik wat overdreven.. Ik ken nog de tijden dat er geen probleem van werd gemaakt van roken in de bus en tegenwoordig is het direct een misdaad. en ben je niet meer welkom!

zeewolde

Citaat van: vialli op maart 07, 2015, 22:51:15
Wat hevve ze oons vanavond in de STRONT zakke laten GVD.
En mar lache op e FOX, want hier zaten die rotzakken op te wachten!!!
fox meestal positief over ons. Spelers en ts hebben ons laten zakken :(

documentaire de derby staat voor mij nu ook in een ander daglicht. Dat kut dkv is niet belangrijker dan andete wedstrijden :( :( :(

Als je in ons prachtige geel blauw mag spelen MOET je altijd scherp zijn en niet alleen na een training voor 6000 man :(

Verliezen mag maar niet zo en niet met 6-1 :(

Zwaar begin van 2015????

Feyenoord verspeelt veel punten , maar niet tegen ons
Twente speelt kut masr wint van ons net als Zwolle.
Beker zwolle: over mijn lijk mentaliteit voor de goal!!!!!
Nac moet je van winnen

Enz, enz, enz.

Bewijs nu maar met zijn allen dat je kan presteren met of zonder 12e man en laat zien dat je ons prachtige shirt waard bent. :( :( :( :(

Drumfather SCC

Citaat van: zeewolde op maart 08, 2015, 02:34:40
fox meestal positief over ons. Spelers en ts hebben ons laten zakken :(

documentaire de derby staat voor mij nu ook in een ander daglicht. Dat kut dkv is niet belangrijker dan andete wedstrijden :( :( :(

Als je in ons prachtige geel blauw mag spelen MOET je altijd scherp zijn en niet alleen na een training voor 6000 man :(

Verliezen mag maar niet zo en niet met 6-1 :(

Zwaar begin van 2015????

Feyenoord verspeelt veel punten , maar niet tegen ons
Twente speelt kut masr wint van ons net als Zwolle.
Beker zwolle: over mijn lijk mentaliteit voor de goal!!!!!
Nac moet je van winnen

Enz, enz, enz.

Bewijs nu maar met zijn allen dat je kan presteren met of zonder 12e man en laat zien dat je ons prachtige shirt waard bent. :( :( :( :(

A-Fucking-Men  _O_
Zelden zo teleurgesteld van een wedstrijd terug gekomen, Ik was dus 1 van de 200
Tot de 3 was balen, Na de 6 kwam de berusting...
Compleet vernederd en door de ondergrens
Lesje in effectiviteit en mentaliteit gehad

Wat mij tegenvalt is dat de spelers amper naar het uitvak kwamen, uit schaamte?
Maar om helemaal boos op te worden is dat sommige ''supporters'' tegen het einde gewoon mensen ''ronselen'' om mee het vak uit te lopen  :(
Rot dan lekker ZELF op! Ik stond er voor Cambuur en hoe erg dit ook is, Ik zit hier met een schorre keel en heb wel voor ze geapplaudisseerd!

Ik ben trots op Cambuur en op dat wij Eredivisieploeg zijn, Dit had nooit mogen gebeuren en er zijn velen iets kwalijk te nemen maar we zijn wel 1 allemaal  |:)
Straks lekker op vakantie en daarna vol goede moed weer naar de club!
Cambuur ♥; De mooiste ''kutclub'' van het land \m/

Als laatste; Altijd met B beginnen, Slijngard nooit weer opstellen, Slot mag ook wel even dimmen met het constant tegenhouden van de wissels en een ''aanvoerder'' als Mo mag wel een beetje meer emotie tonen  :zucht Ik heb altijd al gezegd; Reijnen! Heb je dat interview op OA gehoord? Prachtig  |:) Beetje ziek van het zachte eieren gedrag van Mo eerlijk gezegd!

Sander Scc

Dit ging de 2e helft helemaal nergens meer over.
Lekker uitvoetballen?? Straftraining gvd!!
Het seizoen is niet klaar met het winnen van dkv en 'veilig' zijn.

Tegen Utrecht er weer vol op klappen!
Een plek in de top 10 is ook een mooie doelstelling!!

legeips

Citaat van: Tanjajeah op maart 07, 2015, 22:49:58
Makrini net bij FOX: "in de 2e helft was iedere kans voor Zwolle een goal"

Gelukkig niet..

Dan was het 14-1 geworden..

Gasgeve

Discussie Barto vs. Ogbeche kan ook in de prullenbak.

Hemmen  :zweep

De Gast

Vind de spelers nauwelijks iets kwalijk te nemen.. wij zijn gewoon op alle posities kwalitatief een stuk minder dan Zwolle. En onze trainer blijft volharden in het naieve aanvalsspel.. dat je het thuis doet ok.. het levert allang niet zoveel punten meer op maar je probeert je publiek te vermaken. Maar dat je het in uitwedstrijden blijft volharden.. Zo naief.. je bent gewoon een speelbal voor de thuisclub. Die analyseren natuurlijk ook wel eens wedstrijden.. Bedankt Henk en ts. Maar weer snel terug naar het schoolbankje.

Collingwood

Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 09:08:31
Vind de spelers nauwelijks iets kwalijk te nemen.. wij zijn gewoon op alle posities kwalitatief een stuk minder dan Zwolle. En onze trainer blijft volharden in het naieve aanvalsspel.. dat je het thuis doet ok.. het levert allang niet zoveel punten meer op maar je probeert je publiek te vermaken. Maar dat je het in uitwedstrijden blijft volharden.. Zo naief.. je bent gewoon een speelbal voor de thuisclub. Die analyseren natuurlijk ook wel eens wedstrijden.. Bedankt Henk en ts. Maar weer snel terug naar het schoolbankje.

Je kunt het best niet met Henk eens zijn. Maar waarom zo denigrerend en overtuigd van je eigen gelijk?

Je kunt niet bewijzen dat jouw opvatting meer punten op had geleverd, en Henk heeft ons tot dusverre 33 punten en een negende plaats op de ranglijst bezorgd.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Je kan het ook wat relativeren natuurlijk, voor het eerst in bijna 2 seizoenen eredivisie een keer goed op de kloten gehad. Leer ervan en volgende week er weer volle bak er tegen aan.

Gasgeve

Zwolle kwalitatief beter? Met dit zelfde voetbal hebben we ze dit jaar al 2x weggespeeld. Henk moet gewoon ophouden met Barto  :devil