Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

geelenblauwscc

Maar dat heeft cambuur het liefst dat ze iedereen hun uitkaart kunnen intrekken er gaan niks voor niks altijd zo weinig mee de meeste zijn er wel klaar mee

michello

En inderdaad het inbrengen van Slijngard. Mijn hemel..... :_schater

speculeter

Tot eerste half uur weinig aan de hand.
Na de 1-0 en de 2-0 was het over en uit.
Vooral middenveld werd overlopen.
We missen op het middenveld iemand die mensen vrij kan zetten of een steekpass heeft.
Zou toch eens met de ridder op 10 beginnen.
Die kan dat wel.
Jammer van dat gedoe met stewards en uitpubliek.

TARGET

MENSEN..!! HET IS DE LAATSTE TIJD AL NIKS.. HET IS DRAMA VOETBAL DE LAATSTE TIJD.!! en Henk de jong moet eens een keer wakker worden want elke sukkel kon bedenken dat je deze wedstrijd dik ging verliezen.!! Dat komt omdat Cambuur drama voetbalt de laatste tijd.. Het is niet om aan te zien.!! Shame on You Cambuur.!!

En als ze nu gaan zeggen het kan gebeuren... dan verliezen we volgende week ook.!! en wat betreft meisjesvoetbal.. die ballen nog beter dan dit Cambuur die op dit moment als een stelletje lamlullen staan te voetballen.!!

Destroyer

Sjezus, die toeschouwers daar met hun carnavals liederen. Dacht dat je met de Sjonnies toch echt dat je in Brabant in de kroeg zat. Om te schamen dat dat bij een voetbalclub wordt gezongen en ook nog gedraait.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve

Het probleem met die stewards is ook dat ze niet consequent zijn. De ene keer mag je in het uitvak wel op het plexiglas slaan, de andere keren duwen ze je zo hard dat je via een stoeltje achterover valt. De ene steward maakt er geen probleem van, de andere het een wiif die de baas is thuis dus die maakt er wel een probleem van.

SCC-J

De stewards beginnen langzamerhand wel een probleem te worden. Dit is ook niet de eerste keer dit seizoen.

Wanneer er een gordijntje kapot getrokken wordt vind ik het normaal dat de stewards gegevens gaan noteren. We willen meer vrijheid met busreizen dan moet je ook kiezen voor een dadergerichte aanpak. Laat hem maar op het stadion komen vertellen waarom hij het kapot heeft gemaakt en gelijk aftikken.

Lore

Citaat van: SCC-J op maart 08, 2015, 11:05:16
De stewards beginnen langzamerhand wel een probleem te worden. Dit is ook niet de eerste keer dit seizoen.

Wanneer er een gordijntje kapot getrokken wordt vind ik het normaal dat de stewards gegevens gaan noteren. We willen meer vrijheid met busreizen dan moet je ook kiezen voor een dadergerichte aanpak. Laat hem maar op het stadion komen vertellen waarom hij het kapot heeft gemaakt en gelijk aftikken.

Eens! Rare actie!

Johan058...

Over dat uithuilen en opnieuw beginnen word je ook een beetje simpel van. Ik vind dat de mensen die er zijn geweest hun geld terug moeten krijgen. Je kan verliezen. Maar op deze manier is het echt een schande. Wat me ook opvalt is dat het bal tempo vaak ontzettend laag is en dat je voorspelbaar word als de pest. Heb het gevoel dat ze t wel best vinden altijd als het erop aankomt geeft cambuur niet thuis.  l8l

Johan058...

Dat mensen überhaupt nog in die Klote bus stappen. Je betaald de hoofdprijs en je mag niks! Je word behandeld als vee.

Galdiano

Citaat van: Johan058... op maart 08, 2015, 11:40:59
Over dat uithuilen en opnieuw beginnen word je ook een beetje simpel van. Ik vind dat de mensen die er zijn geweest hun geld terug moeten krijgen. Je kan verliezen. Maar op deze manier is het echt een schande. Wat me ook opvalt is dat het bal tempo vaak ontzettend laag is en dat je voorspelbaar word als de pest. Heb het gevoel dat ze t wel best vinden altijd als het erop aankomt geeft cambuur niet thuis.  l8l

Wat ben jij een waardeloze kut supporter! Sorry maar dit schiet mij in het verkeerde keelgat.

Hoe durf jij je geld terug te eisen.
Ik was er toen Cambuur laatste stond in de jupiler. En heb er nooit aan gedacht om mijn geld terug te vragen. Tegen Ajax ook het geld niet opgehaald.

Dit tekent maar weer hoe de huidige nieuwe supporters denken (gloryhunters)
Meneertje krijgt eens een teleurstelling te verwerken en wil gelijk zijn geld terug.

We staan gvd 9de! Debiel  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Dat geld houden ze maar lekker, alleen het feit dat de spelers niet het lef hebben het uitvak op een fatsoenlijke manier te bedanken is wel erg triest.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Goed idee, maar als de uitslag dan onverwacht positief is dan betaal jij dubbel?

Goudvinger

Ik kwam hier voor zure, opportunistische reacties en ben tot nu toe niet teleurgesteld  :y

Collingwood

Citaat van: Goudvinger op maart 08, 2015, 12:07:11
Ik kwam hier voor zure, opportunistische reacties en ben tot nu toe niet teleurgesteld  :y

:y
Kalmte alleen kan u redden.