Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Johan058...

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2015, 11:58:42
Wat ben jij een waardeloze kut supporter! Sorry maar dit schiet mij in het verkeerde keelgat.

Hoe durf jij je geld terug te eisen.
Ik was er toen Cambuur laatste stond in de jupiler. En heb er nooit aan gedacht om mijn geld terug te vragen. Tegen Ajax ook het geld niet opgehaald.

Dit tekent maar weer hoe de huidige nieuwe supporters denken (gloryhunters)
Meneertje krijgt eens een teleurstelling te verwerken en wil gelijk zijn geld terug.

We staan gvd 9de! Debiel  :R
gloryhunter? Ik kom bij cambuur sinds de mcdonald tijd. En ik zeg niet dat ik mijn geld terug eis. Ben er zelf niet geweest de manier waarop er verloren werd gaat nergens meer over. Maargoed erg sneu dat jij zo snel je conclusie trekt over gloryhunters. En we hebben een prachtig seizoen verder hoor je me niet over. Alleen als je verder kan strijden moet je dat zeker doen en niet met een kut instelling als gister de wedstrijd in gaan.

De Gast

De spelers doen hun best echt wel. Gewoon een kwestie van kwaliteit. Voorin stond alleen Narsingh die vaneen goed niveau is en op de midden Mo en vd Streek. Is allemaal veel te weinig. Als dan ook nog eens je enige speelstijl aanvallend voetbal is dan maak je het een tegenstander heel makkelijk

Len Cantello

Citaat van: Goudvinger op maart 08, 2015, 12:07:11
Ik kwam hier voor zure, opportunistische reacties en ben tot nu toe niet teleurgesteld  :y
Kun jij je visie op het gebeuren eens geven dan? Ik zet alvast koffie en pak de gevulde koek erbij.
:koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

hobbes

Kwaliteit is goed genoeg om er in te blijven, maar met deze begroting mag je geen wonderen verwachten. Het is glas in hier wat te vaak half leeg ipv half vol. Als de spelers elke week top zijn, dan voetbalden ze wel op hoger niveau. Gisteren was de inzet niet goed en daar moeten ze van leren, maar om nu alles en iedereen in dit prachtige seizoen tot op de veters af te fikken slaat nergens op.

Bascambuur

Na de winterstop twee keer gewonnen, ook met het nodige geluk, verder is het na de winterstop bijzonder matig.

pvanbuijtene

Citaat van: Bascambuur op maart 08, 2015, 15:32:04
Na de winterstop twee keer gewonnen, ook met het nodige geluk, verder is het na de winterstop bijzonder matig.

ook met paar x pech verloren.

Johan058...

Cor

Citaat van: michello op maart 08, 2015, 10:36:36
En inderdaad het inbrengen van Slijngard. Mijn hemel..... :_schater

Wie had er dan op de LB moeten staan? Weinig keus toch?

pvanbuijtene

Bascambuur

Natuurlijk ook een aantal keer pech gehad, maar bijvoorbeeld Zwolle en PSV thuis mis je ook gewoon een aantal 100% kansen, dus dat is niet alleen pech.

Bernardo

Citaat van: Cor op maart 08, 2015, 16:23:45
Wie had er dan op de LB moeten staan? Weinig keus toch?

Had ook Bijker op back kunnen laten staan en Dijkstra kunnen brengen

carlo de leeuw

Citaat van: Bascambuur op maart 08, 2015, 15:32:04
Is inderdaad niet geweldig, maar als je naar de begroting kijkt, is het niet meer dan normaal.
Het verwachtingspatroon ligt hier wel eens wat hoger dan de mogelijkheden!
Als je hier leest dat sommigen na een slechte uitslag hun geld terug willen en je kijkt daarna even  hoeveel punten Cambuur nu al heeft.....tsja.... :X

Johan058...

Citaat van: carlo de leeuw op maart 08, 2015, 16:49:12
Is inderdaad niet geweldig, maar als je naar de begroting kijkt, is het niet meer dan normaal.
Het verwachtingspatroon ligt hier wel eens wat hoger dan de mogelijkheden!
Als je hier leest dat sommigen na een slechte uitslag hun geld terug willen en je kijkt daarna even  hoeveel punten Cambuur nu al heeft.....tsja.... :X
mag er ook wel teleurstelling wezen? Cambuur doet het uitstekend op dit moment. Maar ben wel van mening als je nog om een plekje voor de play offs kan strijden er gewoon vol op moet klappen. Als het kon was het dit jaar. Het zou wat zijn geweest zeg

carlo de leeuw

Citaat van: Johan058... op maart 08, 2015, 17:01:15
mag er ook wel teleurstelling wezen? Cambuur doet het uitstekend op dit moment. Maar ben wel van mening als je nog om een plekje voor de play offs kan strijden er gewoon vol op moet klappen. Als het kon was het dit jaar. Het zou wat zijn geweest zeg
Ja iedereen mag hier iets vinden,  en ook van een ander zijn opmerkingen.
Mijn mening is dat meedoen om de play offs sowieso niet realistisch is.

Casuals-lwd

Complete offday, 6-1 verliezen van die reserveboeren. Verliezen van Zwolle kan maar zo. Vechten voor je club! Nog 2x winnen en het uitspelen en het seizoen zit erop. Geen Europees voetbal, gwn handhaving daar gaat het om en dat hebben we voltooid

En voor de meelezende boeren van dkv:
l0l sukkeltjes  l0l