Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
37 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Holwerd voor Cambuur

AZ verliest met 6-2 bij Utrecht. Ik denk dat wij samen met AZ gaan degraderen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

punkman

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2015, 18:51:20
AZ verliest met 6-2 bij Utrecht. Ik denk dat wij samen met AZ gaan degraderen!

Belchinezen !  :clint

cambuurscc

Hier een vraag over het incident wat er  vannacht heeft plaatsgevonden  in bus 2.

Zou iedereen die heeft gezien  wat gebeurd is dit in een pm aan mij kunnen melden.
de aanklagt die er nu is slaat helemaal  nergens op.  Mishandeling van de agent heeft niet plaatsgevonden er is alleen wat geduwd en getrokken.

ook al is het maar een klein beetje informatie wat je  weet  ik ben er blij mee.

DannySCC

tsja... zaterdag er weer vol op tegen Utrecht!

En inderdaad de stewards zijn drama totaal geen binding met de supporters en snappen de beleving en passie niet... Maar ik keur het niet goed dat er dingen vernield worden in de bus!
AMF

DK

redelijke offday inderdaad. Voor de rest een kwaliteitskwestie. Je vangt het verlies van Rusnak niet op. Bytyqi helaas geblesseerd. Ogbeche niet fit. MacIntosch geblesseerd eraf. Dan houdt het voor een club als Cambuur op. En dan kun je eens tegen een zeperd aanlopen. Prima eerste 30 minuten gezien, als de kansen dan af worden gemaakt speel je een heel andere wedstrijd.

Snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd. De mannen willen zich voor eigen publiek flink revancheren! En daar hebben ze alle steun bij nodig!  |:)  |:)  |:)

Nightmarelwd

Citaat van: Johan058... op maart 08, 2015, 11:40:59
Over dat uithuilen en opnieuw beginnen word je ook een beetje simpel van. Ik vind dat de mensen die er zijn geweest hun geld terug moeten krijgen. Je kan verliezen. Maar op deze manier is het echt een schande. Wat me ook opvalt is dat het bal tempo vaak ontzettend laag is en dat je voorspelbaar word als de pest. Heb het gevoel dat ze t wel best vinden altijd als het erop aankomt geeft cambuur niet thuis.  l8l

Voel je je supporter of consument? Voel je je het eerste dan vraag je niet om je geld terug, ben je de tweede dan zou ik bij mezelf te rade gaan of k wel thuis hoor op de tribune.
MI-Sider for Life

Vedetski

Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2015, 16:40:42
Voel je je supporter of consument? Voel je je het eerste dan vraag je niet om je geld terug, ben je de tweede dan zou ik bij mezelf te rade gaan of k wel thuis hoor op de tribune.

Al voelt ie zich supporter, dan nog snap ik de reactie wel. Zaterdag was het gewoon zo kansloos. Al vind ik dat het vanuit de club zelf moet komen om de kaartjes terug te betalen, niet andersom.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vedetski op maart 09, 2015, 17:59:21
Al voelt ie zich supporter, dan nog snap ik de reactie wel. Zaterdag was het gewoon zo kansloos. Al vind ik dat het vanuit de club zelf moet komen om de kaartjes terug te betalen, niet andersom.
Sorry hoor, maar ik betaal al 35 jaar voor een seizoenkaart en daar zaten wat dramaseizoenen bij. Dan nu bij 1 zeperd meteen je geld terugvragen...

zeewolde

Citaat van: Vedetski op maart 09, 2015, 17:59:21
ik snap de reactie niet. Wanprestaties gebeuren soms. Als je de afgelopen jaren had moeten betalen naar prestatie van cambuur, had je als supporter veel geld moeten betalen.

of geldt het andersom niet? ;)

denistel

Citaat van: TARGET op maart 08, 2015, 10:38:52
MENSEN..!! HET IS DE LAATSTE TIJD AL NIKS.. HET IS DRAMA VOETBAL DE LAATSTE TIJD.!! en Henk de jong moet eens een keer wakker worden want elke sukkel kon bedenken dat je deze wedstrijd dik ging verliezen.!! Dat komt omdat Cambuur drama voetbalt de laatste tijd.. Het is niet om aan te zien.!! Shame on You Cambuur.!!

En als ze nu gaan zeggen het kan gebeuren... dan verliezen we volgende week ook.!! en wat betreft meisjesvoetbal.. die ballen nog beter dan dit Cambuur die op dit moment als een stelletje lamlullen staan te voetballen.!!

heerlijk onderbouwd oek,,,komend jaar 3e seizoen ere divisie ..en veel leuke wedstrijden gezien dit seizoen 1 na laagste begroting he.
6-1 mag eiegenlijk niet gebeuren maar om dan meteen alles weg te poetsen beetje jammer.

Marc S

Citaat van: denistel op maart 09, 2015, 18:46:41

heerlijk onderbouwd oek,,,komend jaar 3e seizoen ere divisie ..en veel leuke wedstrijden gezien dit seizoen 1 na laagste begroting he.
6-1 mag eiegenlijk niet gebeuren maar om dan meteen alles weg te poetsen beetje jammer.

Dordt, excelsior en Go ahead hebben een lager budget, willem 2 een lager spelers budget, en Heracles kan niet veel meer besteden dan ons. Dat van de begroting valt dit jaar reuze mee, daarnaast heb je natuurlijk gelijk dat dit alsnog een pracht seizoen is, daar doet een slechte wedstrijd niets aan af.

sunderland

Citaat van: Marc S op maart 09, 2015, 19:00:14
Dordt, excelsior en Go ahead hebben een lager budget, willem 2 een lager spelers budget, en Heracles kan niet veel meer besteden dan ons. Dat van de begroting valt dit jaar reuze mee, daarnaast heb je natuurlijk gelijk dat dit alsnog een pracht seizoen is, daar doet een slechte wedstrijd niets aan af.
klopt totaal niet wat jij beweert  .Exelcior heeft een paar lopen die zeer behoorlijk verdienen .Bijv Botaka die dkv niet eens kon betalen .Heracles word gemiddeld zeker meer verdient .Go ahead is gelijkwaardig maar hebben ook uitschieters met turuc .Zo,n Plet en Verhoek zouden wij niet kunnen huren .[word extern gefinancierd].En Willem is helemaal duidelijk .Armeteros had een contract bij anderlecht met een salaris van 7 ton .Als ie nu de helft heeft is dat nog bijna 3x meer dan hier

Marc S

Citaat van: sunderland op maart 09, 2015, 20:08:11
klopt totaal niet wat jij beweert  .Exelcior heeft een paar lopen die zeer behoorlijk verdienen .Bijv Botaka die dkv niet eens kon betalen .Heracles word gemiddeld zeker meer verdient .Go ahead is gelijkwaardig maar hebben ook uitschieters met turuc .Zo,n Plet en Verhoek zouden wij niet kunnen huren .[word extern gefinancierd].En Willem is helemaal duidelijk .Armeteros had een contract bij anderlecht met een salaris van 7 ton .Als ie nu de helft heeft is dat nog bijna 3x meer dan hier

Dat van externe financiers weet ik niet, maar in de VI werd gezegd door Streppel dat hun Spelersbegroting flink lager was dan 2.8 miljoen, Terwijl Vd belt zei dat het spelers budget van Cambuur 2.7 miljoen was.

Yellow Army

Citaat van: Marc S op maart 09, 2015, 19:00:14

En ze staan allemaal onder ons...
Area 58

el haj

De mensen die vragen om hun centen terug hebben natuurlijk ook na bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Oss in 2010 extra geld naar Cambuur overgemaakt. :P