Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Marc S

Naar een nacht over te hebben geslapen ben ik er nog steeds goed ziek van. Voor mij persoonlijk is dit niet eens de nederlaag op zich, die natuurlijk zwaar kut is, maar vooral omdat ik weet dat we veel beter kunnen.

Zoals Hobbes al zei, voor het eerst in 2 seizoenen eredivisie goed op ons kloten, dit gebeurt ieder team wel eens. Zelfs ajax(1-5 tegen dat zelfde pec), psv(2-6 vernederd door vitesse) en feyenoord (10-0 genoeg gezegd)  krijgen wel eens een flink pak slaag. Dat dit ons niet zou kunnen overkomen is natuurlijk onzin. Dus het valt zeker te relatieveren. Uithuilen en leren van wat er gisteren fout is gegaan.

Bernardo

Zwolle uit,  tsja. 11x op rij verloren nu. .

Unknown

Agent en steward mishandeld

Laatste update:
08-03-2015 | 09:50
Leeuwarden - Een 42 -en een 16-jarige inwoner van Arum werden in de nacht van zaterdag op zondag rond 01.00 uur op het Cambuurplein aangehouden. De mannen wordt ervan verdacht een 49-jarige agent te hebben mishandeld en een 56-jarige steward te hebben bedreigd.

De politieman wilde bemiddelen tijdens een ruzie tussen de steward en Sc.Cambuur supporters. Daarbij werd de politieman door de 42-jarige man geslagen terwijl de steward door de 16-jarige man bedreigd. De beide verdachten zijn overgebracht naar het politiebureau. De slachtoffers deden aangifte.

runner 1

Na 90 min gebroddel stapten de Cambuur spelers met het schaamrood op de kaken van het veld echter 1 man kon met opgeheven hoofd richting de kleedkamer en dat was Nienhuis .
Met katachtige reddingen zorgde hij ervoor dat de nederlaag niet in de dubbele cijfers zou eindigen hij en de Ridder waren het aankijken nog waard .
Dat onze trainer Barto liet staan en de Ridder er uithaalde was onbegrijpelijk maar de rest was ver onder de maat gisteravond .

Waarvan akte.

Tukker

Een wedstrijd om snel te vergeten als supporter. Hopelijk kan de TS er nog wat mee om herhaling te voorkomen en er in ieder geval iets van opsteken.

Die 200 in het uitvak ook Cambuur onwaardig (bus, geen alcohol, kut tegenstander)

Na de wedstrijd nog een Cambuur supporter beschamend gedrag zien vertonen, kortom een dag om snel te vergeten.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

DayDreamer

Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2015, 01:09:03
Bij Bus 2 is het achterste gedeelte aangehouden, namen opgeschreven en uitkaarten ingenomen en zover ik weet moeten ze op gesprek komen.
Er was niets gebeurd, jongeren maakte gewoon wat lol achterin. Iemand was wat misselijk en moest overgeven. Daarnaast was een gordijntje kapot gegaan, foei! En er was iemand die een sigaretje had opgestoken  :_spank Stewards lopen je tegenwoordig keihard te naaien!!

In het stadion waren de stewards ook al irritant, supporters slaan na de zoveelste wanvertoning tegen het plexiglas en er werd al direct heel overdreven op gereageerd, Er werden supporters aangesproken en uitkaarten ingenomen. Ook werden supporters aangesproken en uitkaarten ingenomen omdat ze niet gewenste liedjes zongen.. Waar gaat dit heen..!! We worden zo DKV 2 kom op zeg!

Een gordijn slopen, en roken in de bus vind je wel meevallen. Ik vind dat gewoon puberaal gedrag. Tegen Feyenoord hadden wij ook zo'n groepje doorgesnoven en dronken gasten in de bus, en dan afgeven op stewards, ik snap dat niet. Je weet dat het niet mag, waarom dan wel doen. Als je er zoveel moeite me hebt, stap dan niet in een buscombi.

Shar

Citaat van: hobbes op maart 08, 2015, 09:18:33
Je kan het ook wat relativeren natuurlijk, voor het eerst in bijna 2 seizoenen eredivisie een keer goed op de kloten gehad. Leer ervan en volgende week er weer volle bak er tegen aan.

Ook mijn idee. Zwaar klote dat we zo onderuit gaan maar dat kan ook gewoon een keer gebeuren natuurlijk. We hebben alweer een prachtig seizoen, zijn wat mij betreft echt wel zeker dat we volgend seizoen weer eredivisie spelen maar zitten nu in een mindere periode. Beter nu met al liefst 33 punten dan bijvoorbeeld in het begin van het seizoen. Jammer maar geenszins onoverkomelijk.

DayDreamer

Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 09:08:31
Vind de spelers nauwelijks iets kwalijk te nemen.. wij zijn gewoon op alle posities kwalitatief een stuk minder dan Zwolle. En onze trainer blijft volharden in het naieve aanvalsspel.. dat je het thuis doet ok.. het levert allang niet zoveel punten meer op maar je probeert je publiek te vermaken. Maar dat je het in uitwedstrijden blijft volharden.. Zo naief.. je bent gewoon een speelbal voor de thuisclub. Die analyseren natuurlijk ook wel eens wedstrijden.. Bedankt Henk en ts. Maar weer snel terug naar het schoolbankje.

Kan me hier wel redelijk in vinden, in met name uitwedstrijden mag het wel wat minder. En als je ziet dat er niks te halen valt, accepteer dat en trek een muur op ( 3 - 0 ), nu ga je als makke schapen naar de slachtbank.

Probleem is dat wij volgens mij maar 1 spelsysteem kunnen spelen, en dat iedere trainer nu precies weet hoe je dat moet bespelen.

Galdiano

In het uitvak tegen plexiglas slaan tsja waar gebeurd dat niet.

Roken en vernielen in de bus is wat mij betrefd not done.
Dat je het doet is 1 maar dan moet je ook niet gaan janken als je uitkaart kwijt raakt.

Verder wel van mening dat de stewards totaal geen afiniteit meer hebben met de supporters.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: hobbes op maart 08, 2015, 09:18:33
Je kan het ook wat relativeren natuurlijk, voor het eerst in bijna 2 seizoenen eredivisie een keer goed op de kloten gehad. Leer ervan en volgende week er weer volle bak er tegen aan.

Ook al 2 of 3 x 5-1, dat vind ik ook aardig weggespeeld hoor, we zoeken nu naar positieve punten na dit debacle, ik kan ze nu even niet vinden.
Nogmaals, we voetballen nergens meer voor en dan is het gewoon moeilijk om 100% te geven. Na Vitesse vorig jaar stortte het ook in.
Ik laat me graag verassen volgende week tegen Utrecht.

TARGET

DRAMA CAMBUUR.!! jullie voetballen de laatste tijden alleen maar als een stelletje lamlullen echt dikke drama :rodekaart.!!

Galdiano

We zijn veel te verwend!

Tuurlijk het is kut om met 6-1 te verliezen maar tot de 2/3-0 was het spel prima. Alleen de kansen werden weer gemist door Barto. En nee hij hoeft ze niet allemaal te maken maar 1 a 2 hadden sowieso moeten zitten.

En wat ik al weken roep, we moeten een schopper hebben die de boel op sleeptouw neemt. Mo is te braaf op dat gebied.

Ik zag de foto colage van Dijksfotografie en daar is het verschil in één oog opslag te zien.
Bijna alle foto's ligt een speler van Zwolle in sliding. Veel meer strijd en daar hebben ze mee gewonnen.

Wij hebben 11 ideale schoonzonen op het veld.

Het schijnt dat Bakker sinds de start van de competitie al met hetzelfde broekje en shirtje speelt, en nog erger hij heeft nog geen één keer in de wasmachine gezeten. Het lijkt wekelijks wel ongedragen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op maart 08, 2015, 10:16:34
Kan me hier wel redelijk in vinden, in met name uitwedstrijden mag het wel wat minder. En als je ziet dat er niks te halen valt, accepteer dat en trek een muur op ( 3 - 0 ), nu ga je als makke schapen naar de slachtbank.

Probleem is dat wij volgens mij maar 1 spelsysteem kunnen spelen, en dat iedere trainer nu precies weet hoe je dat moet bespelen.

Nou, ik kan me hier TOTAAL niet in vinden! Spelers het laten afweten nooit!!! Sodemieter op man, je mag echt wel van Olle verliezen maar niet op deze manier.

Bakker jongen, als je zo doorgaat mag je van mij wel naar de juup met je slappe verwijfde instelling, we hadden je niet gemist dit keer in het elftal.

Streek, kerel, wordt eens wat constanter. Thuis goed op dreef maar uitwedstrijden speel je als een natte dweil.

Het complete elftal zakte door het ijs met grote verwijt naar de TS en specifiek de JONG!

Onze oude knuffel en wissel trainer heeft als vanouds er weer een husselpotje van gemaakt met spelers en leert niet van fouten uit het verleden.

WANNEER ga je nu eens beseffen dat de hele eredivisie weet dat we gaan aanvallen met ons spel wat vtv bekend is ipv eens een andere speelstijl te pakken. ZO voorspelbaar ....

Als hierin niets gaat gebeuren ben je zo voorspelbaar als het maar kan en ga je zeer weinig punten nog pakken. man man man, ga eens oefenen met 4-4-2 in uitwedstijden tegen goed voetballende ploegen.

En TS. Als je tegen een goed voetballende club speelt, begin je altijd met de technische Ogbeche in de punt en zet je Barto of Hemmen (als hij weer eens geen last van zijn rug heeft) als stormram in het veld  :zucht

En Henkie kerel, je weet gvd hoe snel Lukoki is, hoe haal je het dan in VREDESNAAM in je hoofd om die juup speler Slijngard tegen over hem te zetten. Echt ongelovelijk.

Hou eens op met gehussel op al die postities en ook achterin en ga eens nadenken hoe dit verder moet... Voor volgend jaar zal de TS een ander strijdplan moeten bedenken want dit is allemaal zo voorspelbaar als het maar kan  :( :( :(

PS. Zeer netjes dat iedereen in het uitvak tot de laatste moment in het uitvak bleef staan om toch een applausje te geven. Ook fijnn dat de spelers en TS ons nog even kwamen bedanken voor de support  :( :( :( :zucht

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2015, 10:28:24
We zijn veel te verwend!

Tuurlijk het is kut om met 6-1 te verliezen maar tot de 2/3-0 was het spel prima. Alleen de kansen werden weer gemist door Barto. En nee hij hoeft ze niet allemaal te maken maar 1 a 2 hadden sowieso moeten zitten.

En wat ik al weken roep, we moeten een schopper hebben die de boel op sleeptouw neemt. Mo is te braaf op dat gebied.

Ik zag de foto colage van Dijksfotografie en daar is het verschil in één oog opslag te zien.
Bijna alle foto's ligt een speler van Zwolle in sliding. Veel meer strijd en daar hebben ze mee gewonnen.

Wij hebben 11 ideale schoonzonen op het veld.

Het schijnt dat Bakker sinds de start van de competitie al met hetzelfde broekje en shirtje speelt, en nog erger hij heeft nog geen één keer in de wasmachine gezeten. Het lijkt wekelijks wel ongedragen.

11 schapen, zonder wolfskleren idd. Makke lammetjes zijn het.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Het eerste half uur was nog redelijk en afwachtend van beide kanten. Barto en Narsingh waren niet scherp en hadden in die fase moeten scoren. Je zag langzaam de grip wegglijden en ik neem het de TS kwalijk NIETS te hebben gedaan.  En dan zegt Henk ook nog dat hij het na de rust niet zag aankomen. Spelers laten staan die geen bal goed raken en totaal niet in de wedstrijd zit moet je er gewoon uithalen. Dat naïeve spel en blijven opbouwende tikkieterug spel bij een 3-0 achterstand gaat natuurlijk ook nergens over.