Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op februari 17, 2016, 13:44:58
Byrne en Berisha? Worden die genoemd? Allemaal aannames.

Niks geen aannames!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Citaat van: speculeter op februari 17, 2016, 16:13:42
Tuurlijk...Is zo!
Zat zonet de nieuwe voetbal internationaal door te lezen.
Als je het hebt over spelers:
Van Berkel is bij ons op proef geweest...doet het nu uitstekend bij Telstar. Dijkstra is helaas te vroeg weggegaan.
Hunte doet het ook leuk bij vvv.
En ik hoorde vrijdagavond dat Diemers zichzelf in de winterstop bij ons heeft aangemeld.
Wou weer graag hier voetballen.
Had ik er ook wel bij willen hebben.

Het zegt genoeg over het aankoop beleid. Spelers als Diemers, Dijkstra, Pereira en Barto zouden bij een gezond beleid amper nog in aanmerking gekomen zijn voor een plaats op de bank, tel daar de huurspelers bij op die het zal jeuken of we er wel of niet inblijven. Ze hadden goed door moeten selecteren en we hadden er heel anders voorgestaan. We kunnen alleen maar hopen dat het met een sisser afloopt. Na de komst van Keizer had ik gehoopt dat spelers als Masek en Berisha misschien eens de kans zouden krijgen, helaas zie ik dit na het lezen van het stuk in de vi ook niet meer zitten.

Byrne zou bij mij altijd spelen, het is alleen jammer dat onze buitens (en de rest) hem niet snappen. Hoe frustrerend moet dit voor die jongen zijn. Je komt uit een team met allemaal jonge talenten en wil je graag in de kijker spelen.

We hebben gewoon te maken met een hele zwakke organisatie, het is niet anders :zucht

Bankzitter

Byrne is een aparte. Als er gepresteerd wordt, dan wordt er veel geaccepteerd en anders werkt het tegen je. Hij mist ook een stofzuiger in de rug die het vuile werk opknapt, een voorhoede die slim vrij loopt en een aanvoerder die hem onder de reet trapt als het nodig is. Toch komt vrijwel elke kans momenteel van hem af, dus ik hoop niet dat hij wordt geslachtofferd.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SCC op februari 17, 2016, 17:02:22
Eens... Dijkstra en Diemers waren absoluut basisspeler geweest, of ze het zouden blijven kun je natuurlijk niet zeggen. Dat is afhankelijk van hun prestaties.(Dammers was niet gehaald als we Dijkstra nog hadden).

En daarom staan we nu ook onderaan, helemaal geen kwaliteit genoeg.
En dat is het bestuur aan te rekenen.
Misschien dat MK er nog fighting spirit in kan krijgen of dat eindelijk het geluksdubbeltje in wedstrijden eens onze kant oprolt,
dat kan net genoeg zijn om Graafschap of misschien Excelsior nog onder ons te krijgen.
En dan nog de nacomp overleven...
Zal niet meevallen.

Vedetski

Denk dat een type Rusnak zich ook niet lang staande had gehouden in dit team net als Byrne nu (al zouden we met hem niet zo door het ijs zakken als dit seizoen..), denk dat dat inderdaad te maken heeft met het feit dat ze gehuurd worden maar ook zeker dat ze uit een team vol talentjes zijn gehaald, en op zeer jonge leeftijd ineens in een ander team met minder talent (sorry maar de harde waarheid) gezet worden. Als het loopt, kan zo'n speler zich geweldig ontwikkelen (Rusnak). Loopt het minder, dan gaan ze zich gedragen als de grote man (Byrne). Die loopt aan het einde van het seizoen toch weer de deur uit richting Manchester, met een x aantal Eredivisie-wedstrijden op zijn cv.

rudie

Citaat van: speculeter op februari 17, 2016, 16:32:27
Sinds Diemers bij de graafschap speelt pakken die veel punten.
Ligt dat aan Diemers? Van de 4 wedstrijden die hij speelde verloren ze er twee? Ok, die andere twee leverden nog altijd 4 punten meer op dan ons jaar 2016....

dizzhead

Citaat van: rudie op februari 18, 2016, 11:17:08
Ligt dat aan Diemers? Van de 4 wedstrijden die hij speelde verloren ze er twee? Ok, die andere twee leverden nog altijd 4 punten meer op dan ons jaar 2016....

Dat ze van die 4 wedstrijden er 2 niet verloren zegt veel meer voor een ploeg die laatste staat (stond).

rudie

Dan nog lijkt het me niet logisch de wederopstanding van De Graafschap aan Diemers toe te schrijven? Bedoel, sinds de winterstop verloren ze slechts 2x en beide keren speelde Diemers; zonder hem verloren ze nog niet.

dizzhead

Citaat van: rudie op februari 18, 2016, 16:09:46
Dan nog lijkt het me niet logisch de wederopstanding van De Graafschap aan Diemers toe te schrijven? Bedoel, sinds de winterstop verloren ze slechts 2x en beide keren speelde Diemers; zonder hem verloren ze nog niet.
Ik ga niet verkondigen dat het door Diemers komt. Daar gaat het niet om, maar in in beide gevallen (van de verloren wedstrijden) hebben ze na het invallen van Diemers evenveel doelpunten gemaakt als tegen gekregen. Overigens ook voordat hij gewisseld werd tegen ADO, in de gewonnen wedstrijd.

Montana

Diemers heeft flair, geen rendement.
Dijkstra mocht blijven maar wilde naar Sparta.
Van Berkel was echt te licht

Delfzijl/Cambuur

Terughalen die man, en nooit meer laten gaan :thumbsup

666

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 20, 2016, 13:03:31
Terughalen die man, en nooit meer laten gaan :thumbsup

Idd en Ard de Graaf als steward inzetten, naast kaartjesverkoper HvdV.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

runner 1

Nu moet dat stadion er wel snel komen wat een armoede als je dat leest .

Waarvan akte.