Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
55 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

AL

De versterkingen in winterstop:

Vloet is een aanfluiting!
Hiariej is op rechtsback een ramp.
Van Veen is niet beter dan Barto.
Lachman tja is gewoon niet meer de Lachman van Zwolle, was een gok en vond ik een goede versterking.

Ogbeche weg en dus ben je er nog slechter op geworden.
Grootste verlies is Bakker gebleken.  Die is er over 2 weken weer bij, maar dan is het al te laat.
Schoon schip maken en vd Vegt als eerste weg.

666

Citaat van: sunderland op februari 21, 2016, 14:09:06
Neem nu afscheid....
Verder reageer ik maar niet.... Ow wat heb jij een slechte selectie samensteld

Oprotten met die amateur... Die vent heeft 0,0 affiniteit met Cambuur en zijn aansteller mag gelijk mee.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Paderu

het stadion wordt niet gefinancierd door de gemeente er moet alleen een goed businessplan komen en daar is het wachten op.
Degradatie heeft geen invloed op de plannen.
Er is al een huurovereenkomst als het stadion er komt .
Als we in een nieuw stadion in de jupiler leageu spelen is de huur lager is al over gesproken

sunderland

Citaat van: Paderu op februari 21, 2016, 14:16:33
het stadion wordt niet gefinancierd door de gemeente er moet alleen een goed businessplan komen en daar is het wachten op.
Degradatie heeft geen invloed op de plannen.
Er is al een huurovereenkomst als het stadion er komt .
Als we in een nieuw stadion in de jupiler leageu spelen is de huur lager is al over gesproken
Nee en dat plan was in december klaar... De gemeente houd nu alles tegen. Waarschijnlijk om de kosten vd grond en

poelie-lwd

Zie geen reden om vd Vegt nog een dag langer in Lwd te houden. Vanaf heden schoon schip maken en wmb mag Ard ook vertrekken of terug naar de stoeltjesverkoop afdeling.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2016, 14:44:27
Zie geen reden om vd Vegt nog een dag langer in Lwd te houden. Vanaf heden schoon schip maken en wmb mag Ard ook vertrekken of terug naar de stoeltjesverkoop afdeling.
Oké, dan zet voor Vd Vegt het pek en veren al klaar en als we hem te pakken hebben zetten we hem op een balk en dragen we hem de stad uit.
Maar even zonder gein, Vd Vegt is aangesteld voor onbepaalde tijd en dit bestuur vindt zich zelf wel goed functioneren, zodat er niets zal gaan veranderen.
Ze beloven beterschap, heffen het glas, doen een plas, en alles blijft zoals het was.

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2016, 14:53:19
Oké, dan zet voor Vd Vegt het pek en veren al klaar en als we hem te pakken hebben zetten we hem op een balk en dragen we hem de stad uit.
Maar even zonder gein, Vd Vegt is aangesteld voor onbepaalde tijd en dit bestuur vindt zich zelf wel goed functioneren, zodat er niets zal gaan veranderen.
Ze beloven beterschap, heffen het glas, doen een plas, en alles blijft zoals het was.

Ik neem aan dat de directeuren ook nog even langs de RvC moeten om hun beleid te verdedigen?
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Mijn punt is dat je nu al zo langzamerhand moet gaan kijken waar we afscheid van nemen en welke spelers erbij moeten komen voor zowel de ere als de juup. Het lijkt mij niet wenselijk dat VdV hier op wat voor manier dan ook bij betrokken blijft. In dat licht bekeken moet hij weg, en wel a.s.a.p.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2016, 16:29:54
Mijn punt is dat je nu al zo langzamerhand moet gaan kijken waar we afscheid van nemen en welke spelers erbij moeten komen voor zowel de ere als de juup. Het lijkt mij niet wenselijk dat VdV hier op wat voor manier dan ook bij betrokken blijft. In dat licht bekeken moet hij weg, en wel a.s.a.p.
De RvC zal denk ik wel enige creativiteit moeten hebben om het disfunctioneren van Vd Vegt en Vd Graaf aan te kunnen tonen.
Mij lijkt dat deze twee in ieder geval verweten kan worden, dat zij een onjuiste weergave van de financiële situatie hebben gegeven.
Het aantrekken van onjuiste spelers is altijd discutabel, maar met het nu uitgegeven budget aan salarissen en afkoopsom, had misschien ook een of twee aansprekende spelers gehuurd kunnen worden.
Het enige wat overblijft is dat een Vd Vegt in gaat zien dat zijn positie hier onhoudbaar is geworden en zelf opstapt. Maar dat zal deze narcistische bestuurder waarschijnlijk niet gaan doen en zal wel een zak met geld mee willen hebben.

AL

Ga er maar van uit dat de spelers met doorlopend contract een clausule hebben dat ze (transfervrij) mogen vertrekken bij degradatie.

Een aantal van de huidige spelers zie ik blijven:
Nienhuis, Zeinstra, Anderson, Mac-intosh, Pereira, Barto en Houtkoop.
Hopen dat Bakker blijft en Overgoor wil laten zien dat hij kan voetballen.

We zullen weer bijna opnieuw moeten beginnen, maar ik zie het wel positief in met goede spelers die er rondlopen bij de beloften...

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2016, 14:44:27

Helemaal mee eens, al vergeet je in mijn ogen Ype nog.

Dokkumer

Mag die dan bij de schoonmaakploeg op maandag?

moodygrunn

Sluit ik me volledig bij aan. Afgelopen twee transferperiodes vindt hij dat we goede spelers hebben gehaald, maar dat er een stel trainers zit dat er gewoon niks mee heeft gedaan. -> exit TS (ontslag HdJ en SvdH). Deze man heeft in minder dan een jaar tijd onze club naar de knoppen geholpen en het vertrek ingeluid van 2 clubiconen. Het feit dat men in Waalwijk en Tilburg blij was met zijn vertrek en ons condoleerden bij zijn aanstelling snap ik nu wel.
Het functioneren van AdG staat volgens sommigen hier ook ter discussie. Op basis waarvan weet ik niet.
Ype, je moet aan de bak! Functioneringsgesprekken met je directie naar voren schuiven. Je kunt nu al concluderen dat die man gefaald heeft namelijk.
Wij zetten PEC, veren, hooivorken en fakkels klaar. D'r uit!
In Henk en Sandor we trust

PePe

Het technisch beleid was niet goed het afgelopen jaar. Gerald vd Belt (terug halen) kan samen Marcel Keizer dit beleid het beste uitvoeren. (eerder bewezen dat het goed was)

sunderland