Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Onzin. Op anfield zitten ze ook op houten bankjes.

666

Citaat van: dizzhead op februari 20, 2016, 13:57:19
Onzin. Op anfield zitten ze ook op houten bankjes.

Daar heb je 1 grote houten bank in de kleedkamer en gewone haakjes zoals je ze bij de amateurs ziet  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vedetski

Citaat van: 666 op februari 20, 2016, 15:24:41
Daar heb je 1 grote houten bank in de kleedkamer en gewone haakjes zoals je ze bij de amateurs ziet  :devil

Daar hebben ze ook nog douches met water!

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Johan058...

Vd vegt naar twente wij vd belt weer terug.

DayDreamer

Ik had voor de winterstop al gezegd, laat deze man aub geen versterkingen halen. Zeg het nu weer, laat deze man aub geen versterkingen halen in de zomer, ik wil graag bij de 1e 8 spelen volgend jaar.

PePe

Volgens mij gaat Marcel bepalen. (we gaan het zien, hoe het gaat lopen)

Marc S

Heeft zwaar gefaald. Leuke namen gehaald, maar namen maken nog geen goals. Ik heb heimwee naar VD Belt.

michello

Als we degraderen is het al helemaal zaak om afscheid van hem te nemen. Totaal overbodig (besparen op kosten) en heeft nou niet bepaald de kwaliteiten om een compleet nieuwe selectie samen te stellen.

John Hiatt

Het is toch veel te simpel om alles op Van der Vegt af te schuiven. Spelers komen alleen als en ts en td overtuigd zijn. En zowel hoofdtrainer als td heeft vetorecht. Nogmaals, iedereen was bijna tevreden over de spelers die kwamen. En Cambuur heeft maar heel klein budget, 2,3 mio per jaar volgens Henk de Jong vanmorgen. Hou ook ff rekening met het feit dat salarissen van spelers de laatste jaren behoorlijk zijn gestegen. Willen we verder, dan is nieuw stadion bittere noodzaak!

PePe

Volgens mij betaald Cambuur nu de tol, voor het enkele jaren ontbreken van een beloften elftal.
De doorstroming van spelers binnen de club ontbrak. Hierdoor moest Cambuur dit seizoen veel extern shoppen. Monteiro is overigens een goed voorbeeld, die het ook gaat redden.

Harry L.

Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2016, 11:46:48
Het is toch veel te simpel om alles op Van der Vegt af te schuiven. Spelers komen alleen als en ts en td overtuigd zijn. En zowel hoofdtrainer als td heeft vetorecht. Nogmaals, iedereen was bijna tevreden over de spelers die kwamen. En Cambuur heeft maar heel klein budget, 2,3 mio per jaar volgens Henk de Jong vanmorgen. Hou ook ff rekening met het feit dat salarissen van spelers de laatste jaren behoorlijk zijn gestegen. Willen we verder, dan is nieuw stadion bittere noodzaak!

Ik krijg steeds meer de indruk dat het nieuwe stadion nou juist het probleem gaat worden, de wil vanuit de gemeente is er blijkbaar gewoon niet. Ze zullen op degradatie hopen en dat het financieel weer eens mis gaat en dan is het aan de knvb om net als bij alle "kleine" jl. ploegen die al verdwenen zijn zo snel mogelijk de stekker er uit te trekken. Dan kunnen ze weer rustig zonder dat er ook maar iemand met de vuist op tafel slaat bakken geld in de harmonie, dat trieste museum en het centrale plein steken.

Vlampiep

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2016, 12:02:27
Ik krijg steeds meer de indruk dat het nieuwe stadion nou juist het probleem gaat worden, de wil vanuit de gemeente is er blijkbaar gewoon niet. Ze zullen op degradatie hopen en dat het financieel weer eens mis gaat en dan is het aan de knvb om net als bij alle "kleine" jl. ploegen die al verdwenen zijn zo snel mogelijk de stekker er uit te trekken. Dan kunnen ze weer rustig zonder dat er ook maar iemand met de vuist op tafel slaat bakken geld in de harmonie, dat trieste museum en het centrale plein steken.
:0= :0= :0=Dit College heeft toezeggingen gedaan naar de middenstand in de binnenstad en Centrale. Het gaat zelfs zo ver dat bijvoorbeeld winkelketen Sting bij hun vestiging 5 jaar is vrijgesteld van huurbetaling.
Dit College is er de komende jaren helemaal niet hij gebaat dat Cambuur een nieuw stadion zal gaan krijgen.
Verder zit dit college goed omhoog met CH 2018, wat plm 60 miljoen zal gaan kosten.
Er was begroot dat er zo'n 30 mln uit het bedrijfsleven zou gaan komen, maar tot nu is er vanuit het bedrijfsleven nog geen euro ontvangen.
CH 2018 zal naar alle waarschijnlijkheid leiden tot een groot financieel debacle en is alle hoop nog gericht op het bedrijfsleven wat misschien nog iets zal gaan doneren.
Dus past Cambuur met het nieuwe stadion niet in dit plaatje.

sunderland

Neem nu afscheid....
Verder reageer ik maar niet.... Ow wat heb jij een slechte selectie samensteld