Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2016, 15:35:11
Het iemand nog wat verhuusdozen?
Bananendozen ook goed? Ik heb voldoende liggen voor deze potentaten.

vialli

Nou loopt ut even teugen en mut d'r weer onrust zaait wurde met as resultaat dat we helemaal in't moeras wegsakke en dat DKV maar weer geniete. We mutte juust nou de club steune en niet ouwehoere.

moodygrunn

Citaat van: vialli op februari 26, 2016, 16:57:37
Nou loopt ut even teugen en mut d'r weer onrust zaait wurde met as resultaat dat we helemaal in't moeras wegsakke en dat DKV maar weer geniete. We mutte juust nou de club steune en niet ouwehoere.

Dus HvdV mag van jou nog een jaar een (deel van de) selectie samenstellen?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op februari 26, 2016, 17:07:57

Ik geloof er niet in dat er spelers gaan komen die Keizer niet wil hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

Citaat van: moodygrunn op februari 26, 2016, 17:07:57

As ut so simpel was waren we gau klaar!!

moodygrunn

Citaat van: vialli op februari 26, 2016, 17:15:56
As ut so simpel was waren we gau klaar!!

Ik zal een aantal feiten en vermoedens op een rij zetten:
1. Vd Vegt heeft niet goed gepresteerd bij zowel RKC als Willem II. Zowel sportief als financieel.
2. Onder zijn bewind is een groot aantal nieuwe spelers binnengekomen waarvan slechts een klein aantal presteert of überhaupt minuten maakt. Als argument hiervoor wijst HvdV naar de TS en steekt de hand niet in eigen boezem.
3. Onder zijn bewind is afscheid genomen (al dan niet gedwongen) van Sandor v/d Heide en Henk de Jong, terwijl die de afgelopen seizoenen goed/uitstekend gefunctioneerd hebben.
4. Daarnaast is de speelwijze drastisch gewijzigd ten opzichte van de afgelopen 2 jaren. Dat is volgens mij de kern van het hele sportieve probleem van onze club. In plaats van de bal centraal te houden in de opbouw, moeten de backs nu de opbouw verzorgen. Verder hebben we geen diepgang vanuit het middenveld en vanaf de vleugels.
Als de enige wijziging op 'leidinggevend' gebied plaats heeft gevonden in de bestuurskamer, moet je die toch ongedaan maken? Afijn, dat is hoe ik erover denk. Ik vertrouw die VdVegt niet nog een jaar met mien geld.

denistel

henk en sandor konden er in 2015 ook niet meer uithalen toch.

we hevve er te lang op rekent dat alles wel goed zou komen
en dat is volgens mij niet al1 de schuld van vd vegt.

moodygrunn

Citaat van: denistel op februari 26, 2016, 17:38:36
henk en sandor konden er in 2015 ook niet meer uithalen toch.

we hevve er te lang op rekent dat alles wel goed zou komen
en dat is volgens mij niet al1 de schuld van vd vegt.

Volgens mij waren we in de winterstop van 14/15 al bijna veilig en lagen we op playoff koers. Dat daarna de spanning wel redelijk van de boog is kun je onprofessioneel noemen, maar is volgens mij best begrijpelijk.

Ik zeg ook niet dat ALLES de schuld van HvdV is, maar de resultaten NU en in het verleden spreken niet in zijn voordeel. Het aantal trainers (bij Zwolle, Cambuur, WillemII en RKC) dat hij versleten heeft als TD is niet op 1 hand te tellen. En dat voor iemand die amper 8 jaar TD is geweest. Dat is gewoonweg kul om zoveel trainers er doorheen te jagen. Ik voorspel dat Keizer zn contract niet gaat uitdienen onder HvdV. Misschien dat hij zelfs volgende kerst niet eens haalt.

Bens

Verhuisdozen zijn te verkrijgen bij het stadion van Feijenoord!

veteraan

Zowel voor Rusnak als Reijnen en ook Ogbeche zijn geen gelijkwaardige vervangers gekomen. Dat is het verschil.

Bankzitter

Grote fout is dat er vooral naar voetballend vermogen en "goede kop" is gekeken, minder naar fysieke en mentale kracht. Terwijl je als degradatiekandidaat het bij tegenslag niet meer met mooi voetbal gaat redden. De selectie is niet in balans. Naast Overgoor had er ook een fysieke sterke middenvelder bij gemoeten als vervanger van El Makrini.  Er zullen meer mensen over meebeslist hebben, maar vd Vegt is natuurlijk wel eindverantwoordelijk dat de selectie is niet in balans is.

vialli

Wij hevve één van de LAAGSTE begrotingen en een stadion zonder mogelijkheden waar voorlopig gien verbetering inzit, dan kenne je verwachte dat je ut moeiluk krije kenne en met un bitsje geluk in de eredivisie blieve as alles metsit. Solang we niet meer financiële armslag krije blieft ut un moeiluk verhaal, en dat is heel suur maar we salle d'r met sien allen deurheen mutte en hope dat we oek ooit metdoenkenne in ut linkerrijtje.
ALLES VALT EN STAAT MET UN NIEUW STADION EN MEER FINANCIËLE MOGELUKHEDEN.

denistel

Citaat van: Bankzitter op februari 26, 2016, 20:23:28
Grote fout is dat er vooral naar voetballend vermogen en "goede kop" is gekeken, minder naar fysieke en mentale kracht. Terwijl je als degradatiekandidaat het bij tegenslag niet meer met mooi voetbal gaat redden. De selectie is niet in balans. Naast Overgoor had er ook een fysieke sterke middenvelder bij gemoeten als vervanger van El Makrini.  Er zullen meer mensen over meebeslist hebben, maar vd Vegt is natuurlijk wel eindverantwoordelijk dat de selectie is niet in balans is.

klopt te veel lieve jongens en geen mannen.zag el makrini vanavond nog spelen een verademing

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op februari 26, 2016, 20:23:28
Wat mij betreft is Monteiro de beoogde opvolger van El Makrini .
Hij is daartegen nog niet zo stevig van postuur, maar heeft verder alles en misschien meer dan Makrini.
Aan kracht is te werken in het kracht home en mentaal is hij gelijk aan Makrini.
Hier kunnen we nog veel plezier aan beleven als hij niet wordt weggekocht.

PePe

Monteiro is zelf komen aanvliegen. (dan is de kwaliteit beter, dan ze worden gescout)