Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: thankyou op maart 09, 2016, 13:26:56
Triest dat wij niet een stuk of 6 spelers hebben die we absoluut volgend seizoen weer willen zien voetballen. :wall

Wat dacht je van Van Veen, Byrne, Van der Laan, Pereira, Natsingh, Hoefdraad, Bakker, Monteiro, Overgoor, Van de Streek.....

SCC

Alleen de aflopende contracten werden genoemd. Qua selectie voor volgend seizoen, maak ik me niet zo druk.
Nienhuis, Bakker, Overgoor, vd Streek, Monteiro, Houtkoop en Peersman (Masek?) Aan de basis wel een knap ploegje, maar in geval van handhaving moet er flink wat bijkomen.

speculeter

Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2016, 13:42:44
Wat dacht je van Van Veen, Byrne, Van der Laan, Pereira, Natsingh, Hoefdraad, Bakker, Monteiro, Overgoor, Van de Streek.....
Deze mensen mogen wel blijven inderdaad.
Wuytens van AZ halen.
Schijnt trouwens dat de libero van nec met Faber meegaat naar Groningen.
Kan Reijnen ook wel weer terugkomen.
Talentvolle verdedigers genoeg in de JL.
Tissoudali zou geweldige aankoop zijn.
En een goede spits erbij.

PePe

Citaat van: speculeter op maart 09, 2016, 14:08:28
Deze mensen mogen wel blijven inderdaad.
Wuytens van AZ halen.
Schijnt trouwens dat de libero van nec met Faber meegaat naar Groningen.
Kan Reijnen ook wel weer terugkomen.
Talentvolle verdedigers genoeg in de JL.
Tissoudali zou geweldige aankoop zijn.
En een goede spits erbij.

Reijnen gaat zijn contract daar waarschijnlijk gewoon uitdienen, huren zou wel kunnen.

Vlampiep

Dat lulverhaal wat Vd Vegt weer houdt tegen de LC is nu tekenend voor de visie en kennis wat bij deze omkoal ontbreekt.
Als je nu nog niet kunt aangeven met welke spelers met een aflopend contract komend jaar verder wilt zegt genoeg.
Het zou een aantal spelers misschien wat rust kunnen geven of ze uit moeten zien naar een andere werkgever of dat de intentie voor verlenging aanwezig is.
Vd Vegt brengt alleen maar onrust wat zich sedert het vertrek van Sandor heeft doorgezet.
Een goed bestuur en zou dit ook moeten onderkennen en Vd Vegt in ieder geval geen werk voor het nieuwe seizoen bij Cambuur laten verrichten. Dus weg met die vent.

speculeter

Elke keer als ik een nieuw bericht bij zijn topic zie hoop ik dat.....
Helaas ook deze keer niet.

zeewolde

Citaat van: speculeter op maart 09, 2016, 15:35:42
Elke keer als ik een nieuw bericht bij zijn topic zie hoop ik dat.....
Helaas ook deze keer niet.
dat heb ik dus ook...

Geelblauwstiens

Citaat van: zeewolde op maart 09, 2016, 16:44:03
dat heb ik dus ook...
;( Niemand 'scout' zo slecht, als ......... vd ........"   

mescc

Van der Vegt laten gaan en Van der Belt graag weer terug!
Denk dat er maar heel weinig scc supporters vertrouwen in deze man hebben  ;(

wiekie1969

Citaat van: TopperM op maart 09, 2016, 13:14:27
Deze kerel moet zo gauw mogelijk zijn biezen pakken, nu "ontslaan" ze René Grotenhuis die zich 7 jaar hard heeft gemaakt voor de club en wordt er nu in een keer uitgegooid vanwege een knieoperatie.

Binne onze keepers beter wudden dan in de afgelopen 2/3 jaar? Volgens mij niet. Ik wens Rene Ponk veel succes.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 09, 2016, 18:44:24
Binne onze keepers beter wudden dan in de afgelopen 2/3 jaar? Volgens mij niet. Ik wens Rene Ponk veel succes.
Ik snap best dast nogal wat gefrustreerd bist over dien klupke, mar dast dar su negatief over wudden bist liekt mie niet goead.
Nienhus het een mindere perioade hat, mar doeat ut nou hatstikkene goead.
Ut wurd weer foorjaar, ut sonsje gaat weer lekker skienen, dus kop want dur gebeure oek wel mooie dingen in de wetstrieden.
We hewwe niet beter en kenne niet beter, dus dit ist en kenne dur niet meer van make.
We hewwe geen sakkenfullers lopen (behalve Vd Vegt) dus ken ik dur oek su nou en dan fan geniete.
Must stou oek meer doean, oek beter foor dien billig.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 09, 2016, 18:44:24
weest wat het is... Sandor weg, henk weg, keeperstrainer weg, straks jan bruin weg, arne slot weg,...., en welke prutser blijft,,, ja die  :(

wiekie1969

Niemand is groter dan de club Sunderland. Ut binne allemaal passanten, oek Vd Vegt. Maar de supporters zullen ALTIED blieve :y |:) _O_

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 09, 2016, 19:25:03
Niemand is groter dan de club Sunderland. Ut binne allemaal passanten, oek Vd Vegt. Maar de supporters zullen ALTIED blieve :y |:) _O_
:
Kiek, dat is positief en objectief en dar hest helemaal geliek.
|:) |:) |:) :thumbsup  :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op maart 09, 2016, 14:08:28

Tissoudali zou geweldige aankoop zijn

Ja die heb ik ook al een poosje op mn radar staan, die kan voetballen moet kunnen van telstar naar leeuwarden.
Zal die Ponk toch ook wel weten.