Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 09, 2016, 19:40:08
Ja die heb ik ook al een poosje op mn radar staan, die kan voetballen moet kunnen van telstar naar leeuwarden.
Zal die Ponk toch ook wel weten.
speelde hij daar al in keizer zijn tijd??
Halen die man!

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op maart 09, 2016, 19:25:03
Niemand is groter dan de club Sunderland. Ut binne allemaal passanten, oek Vd Vegt. Maar de supporters zullen ALTIED blieve :y |:) _O_

Wiekie, in principe heb je helemaal gelijk, maar het is gewoon erg vervelend dat mensen waar we veel plezier aan hebben gehad weg zijn.

Nightmarelwd

Citaat van: mescc op maart 09, 2016, 16:55:30
Van der Vegt laten gaan en Van der Belt graag weer terug!
Denk dat er maar heel weinig scc supporters vertrouwen in deze man hebben  ;(

Ik heb in beide geen vertrouwen.

Belt net zo hard meegedaan bij Twente als zijn voorgangers. 
MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2016, 20:58:38
Ik heb in beide geen vertrouwen.

Belt net zo hard meegedaan bij Twente als zijn voorgangers.  :rodekaart
Hier doe je Vd Belt toch echt onrecht aan.
De financiele malversaties hadden op het moment dat Vd Belt binnen kwam al plaats gevonden.
Hij heeft met eer en geweten getracht Twente in een betere financiele situatie te loodsen.
Doordat er steeds meer lijken uit de kast kwamen waar Vd Belt geen weet van had, omdat dit niet in de boeken of notulen werd genoemd, was het een onmogelijke missie.
Vd Belt kan hierin dus niet worden verweten dat hij onbetrouwbaar is.

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op maart 10, 2016, 12:28:23
Hier doe je Vd Belt toch echt onrecht aan.
De financiele malversaties hadden op het moment dat Vd Belt binnen kwam al plaats gevonden.
Hij heeft met eer en geweten getracht Twente in een betere financiele situatie te loodsen.
Doordat er steeds meer lijken uit de kast kwamen waar Vd Belt geen weet van had, omdat dit niet in de boeken of notulen werd genoemd, was het een onmogelijke missie.
Vd Belt kan hierin dus niet worden verweten dat hij onbetrouwbaar is.

vd belt heeft mee gewerkt aan het misleiden van de KNVB

PePe

Citaat van: SCC-J op maart 10, 2016, 12:31:17
vd belt heeft mee gewerkt aan het misleiden van de KNVB

Niet ten gunste van zich zelf, maar voor Twente.

zeewolde

Citaat van: PePe op maart 10, 2016, 12:40:45
munsterman en vd laan ook.

John Hiatt

Citaat van: PePe op maart 10, 2016, 12:40:45

Maakt dat wat uit? Hij heeft willens en wetens de knvb misleid.

dizzhead

Munsterman heeft de club in een situatie gebracht door financiële trucjes uit te halen; vd Belt probeert de club van de ondergang te voorkomen door dit te verzwijgen. Hoewel ik beide handelingen afkeur, zal ik het laatste misschien ook hebben geprobeerd als het 'mijn' club was. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op maart 10, 2016, 13:51:04
Munsterman heeft de club in een situatie gebracht door financiële trucjes uit te halen; vd Belt probeert de club van de ondergang te voorkomen door dit te verzwijgen. Hoewel ik beide handelingen afkeur, zal ik het laatste misschien ook hebben geprobeerd als het 'mijn' club was. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Te verzwijgen of willens en wetens vervalste documenten opmaken en/of ondertekenen? Beide is fout natuurlijk, maar ik vind het laatste nog een stuk ernstiger.

kickandrush

Is het duidelijk wat vd Belt daar precies gedaan heeft dan? Ben er wel benieuwd naar.

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op maart 10, 2016, 14:02:22
Is het duidelijk wat vd Belt daar precies gedaan heeft dan? Ben er wel benieuwd naar.
100% duidelijk zal het voor ons waarschijnlijk nooit worden, maar ik heb in relatief betrouwbare media (dus niet de Televagina) gelezen dat hij bewust vervalste documenten heeft ondertekend en vermoedelijk ook opgesteld.

666

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2016, 14:06:13
100% duidelijk zal het voor ons waarschijnlijk nooit worden, maar ik heb in relatief betrouwbare media (dus niet de Televagina) gelezen dat hij bewust vervalste documenten heeft ondertekend en vermoedelijk ook opgesteld.

Oeiiiii... Als het waar is dan is dit toch een smetje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

kickandrush

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2016, 14:06:13

Hmm pijnlijk. Mijn gedachte was nog altijd (gebaseerd op zijn werk hier) dat hij wellicht niet op de hoogte was van vervalste documenten toen hij deze accordeerde, hier later achter is gekomen en toen aan de bel heeft getrokken.

Ik zie namelijk niet welk belang hij diende om zich hiervoor te laten gebruiken, dit in tegenstelling tot vd Laan die er voor 6 mil inzit.

Collingwood

Citaat van: kickandrush op maart 10, 2016, 14:15:15
Hmm pijnlijk. Mijn gedachte was nog altijd (gebaseerd op zijn werk hier) dat hij wellicht niet op de hoogte was van vervalste documenten toen hij deze accordeerde, hier later achter is gekomen en toen aan de bel heeft getrokken.

Ik zie namelijk niet welk belang hij diende om zich hiervoor te laten gebruiken, dit in tegenstelling tot vd Laan die er voor 6 mil inzit.

Dat is het wrange: zoals ik het inschat heeft hij het puur voor (het voortbestaan van) FC Twente gedaan. Uit eigenbelang had hij beter het hele zooitje kunnen verraden.
Kalmte alleen kan u redden.