Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bolle op januari 20, 2018, 12:03:14
Zolang hij verdedigde ok, maar zodra hij over de middellijn heenkwam...
hij stond zelfs heel vaak aan de verkeerde kant te verdedigen. Hij heeft verl jaar in de beker een paar goede weds gespeeld maar verder was ie altijd waardeloos

sunderland

2 bounty,s en een zak snoep hewwe beurt hoorde ik

reisbureau

Citaat van: sunderland op januari 20, 2018, 12:31:08

Toch noch suveul ju! Valt mie 100 punten met  l8l

carlo de leeuw

Beter dan niks en niet meer op de loonlijst.
Als hij dan toch beslist weg moest/mocht en waarschijnlijk toch niet meer werd opgesteld.

Vlampiep

Er speelt ook een Peersman op het hoogste niveau in België en die lijkt sprekend op Marvin.
Misschien per ongeluk de verkeerde vastgelegd.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 20, 2018, 12:15:33
Ik denk dat we er niet veel slechter op worden als we daar Van Wermeskerken neerzetten, maar dat is mijn persoonlijke mening. Wat er verder binnenskamers gebeurd is weet ik niet en al helemaal niet of Sipke daarbij betrokken was, jij blijkbaar wel.

Misschien niet direct in die oplossing, maar zodra Van Deelen of  Van Wermeskerken een blessure oploopt heb je wel een uitdaging. Ik vind het ook raar dat hij mag vertrekken als er geen alternatief is aangetrokken.

Lore

Zal wel weer ruzie worden wie dat krijgt denk ik. Als dat slaan wordt kunnen er wederom spelers vertekken. Het houdt ook nooit op!

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 20, 2018, 15:51:59
Misschien niet direct in die oplossing, maar zodra Van Deelen of  Van Wermeskerken een blessure oploopt heb je wel een uitdaging. Ik vind het ook raar dat hij mag vertrekken als er geen alternatief is aangetrokken.

Eens (maar de discussie met diekhuzen ging over Peersman als basisspeler, en niet als iemand voor de breedte). Vandaar ook mijn vermoeden dat er op de achtergrond (veel) meer speelde dan naar buiten is gekomen, het is sowieso al vreemd dat een vaste basisspeler zomaar ineens mag vertrekken.

Verder ga ik er ook wel vanuit dat ze sowieso nog een back aantrekken, tot die tijd heb je Houtkoop, Rosheuvel en Claver nog achter de hand. Wat dat betreft heb je met Teijsse (mits fit) al een optie die echt niet minder is dan Peersman.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 20, 2018, 15:58:09
Eens (maar de discussie met diekhuzen ging over Peersman als basisspeler, en niet als iemand voor de breedte). Vandaar ook mijn vermoeden dat er op de achtergrond (veel) meer speelde dan naar buiten is gekomen, het is sowieso al vreemd dat een vaste basisspeler zomaar ineens mag vertrekken.

Verder ga ik er ook wel vanuit dat ze sowieso nog een back aantrekken, tot die tijd heb je Houtkoop, Rosheuvel en Claver nog achter de hand. Wat dat betreft heb je met Teijsse (mits fit) al een optie die echt niet minder is dan Peersman.

Daar heb je ook gelijk in. Ik denk alleen dat ik mij, net als 90% hier, wat zorgen maak. De eerste helft van het seizoen was dramatisch. Wij hoopten in de winter er iets aan te kunnen doen, maar voorlopig is Peersman weg, mag Smeets weg en is er nog geen zicht op iets nieuws.

Ik denk dat Booij dit ook echt wel ziet, maar ik ben wel benieuwd waar de problemen nu zitten.

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 20, 2018, 16:09:15
Daar heb je ook gelijk in. Ik denk alleen dat ik mij, net als 90% hier, wat zorgen maak. De eerste helft van het seizoen was dramatisch. Wij hoopten in de winter er iets aan te kunnen doen, maar voorlopig is Peersman weg, mag Smeets weg en is er nog geen zicht op iets nieuws.

Ik denk dat Booij dit ook echt wel ziet, maar ik ben wel benieuwd waar de problemen nu zitten.

Haha, dat is hier niet anders!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Lore op januari 20, 2018, 16:09:15

Zelf denk ik dat probleem wat dieper ligt.
Het is te stil rond om het nieuwe stadion.
De gemeente dreigt naar een artikel 13 gemeente af te dalen als je de ambtelijke stukken mag geloven en dan zit in eerste instantie de knip op de beurs, omdat de bouwplannen en financiering  nog niet in het volledig afgerond stadium zijn afgetikt
Als er op korte termijn geen nieuw stadion komt, zullen alle ambities voor de toekomst bijgesteld moeten worden.
Het is een doem scenario, maar volgens mij dreigt dit wel aan de horizon en moet de club voorlopig behoedzaam functioneren.

V-man

>Peersman was de afgelopen seizoenen een vaste waarde in het elftal van SC Cambuur en kwam tot 82 wedstrijden. Dit seizoen kwam Peersman weinig tot spelen toe en daarom verlaat hij de club na bijna drie jaar.

Bovenstaand een gedeelte uit: Cambuurfront. Wat zitten daar voor stuntels?

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op januari 20, 2018, 21:07:08
Zelf denk ik dat probleem wat dieper ligt.
Het is te stil rond om het nieuwe stadion.
De gemeente dreigt naar een artikel 13 gemeente af te dalen als je de ambtelijke stukken mag geloven en dan zit in eerste instantie de knip op de beurs, omdat de bouwplannen en financiering  nog niet in het volledig afgerond stadium zijn afgetikt
Als er op korte termijn geen nieuw stadion komt, zullen alle ambities voor de toekomst bijgesteld moeten worden.
Het is een doem scenario, maar volgens mij dreigt dit wel aan de horizon en moet de club voorlopig behoedzaam functioneren.
Dan zou ik als jou was eens beter naar interviews luisteren i.p.v. onrust willen veroorzaken.. De ontwikkelaar en de bouwer/hoofdsponsor hebben gezegt mocht Cambuur het geld niet op tijd hebben dan kunnen zij dit wel dragen totdat Cambuur het geld wel heeft,wat ook in termijnen mag.Dit hebben ze los van elkaar gezegt.

V-man

Een gemeente met een artikel 12-status is een Nederlandse gemeente die onder financiële curatele is gesteld door het Rijk vanwege een structureel slechte financiële situatie. Deze gemeenten krijgen van de rijksoverheid extra geld in ruil voor een streng financieel toezicht. Zo moeten de gemeenten met de artikel 12-status voor grotere uitgaven toestemming aan het rijk vragen. (ff de Genee uithangen)

diekhuzen

Citaat van: V-man op januari 20, 2018, 21:34:21
>Peersman was de afgelopen seizoenen een vaste waarde in het elftal van SC Cambuur en kwam tot 82 wedstrijden. Dit seizoen kwam Peersman weinig tot spelen toe en daarom verlaat hij de club na bijna drie jaar.

Bovenstaand een gedeelte uit: Cambuurfront. Wat zitten daar voor stuntels?

Tja, niet best!