Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Onmisbare speler.... Pfffff.

Cor

Citaat van: John Hiatt op maart 08, 2015, 17:29:56
Onmisbare speler.... Pfffff.

Dou bist oek een zeikerd, snap dien politieke voorkeur wel, gebaseerd op dien gedrag hier

Dokkumer

Een slechte wedstrijd, ja! Net zoals iedereen. Dan zo'n reactie? Slaat nergens op...

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:10:03
Een slechte wedstrijd, ja! Net zoals iedereen. Dan zo'n reactie? Slaat nergens op...

Sommigen doen hier net of Cambuur met of zonder Makrini een wereld van verschil is. Ik bedoel te zeggen dat de rol van Makrini in proporties moet worden gezien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Waar staat die reactie en het interview van Makrini, heb er over gehoord maar nergens kunnen vinden.

(Hoogtepunt van de wedstrijd is dat Ruppppert hier terecht geen links met beelden en interviews heeft geplaaatst  _O_)
Henk, held, bedankt

cambuurlegend

Toch maakt Makrini zichtbaar een mindere periode door , als je hem vergelijkt met 1,5 seizoen geleden is het toch allemaal wat minder. Ik moet nog maar zien of er een veel betere club dan die van ons voor hem komt.

Goudvinger

Citaat van: cambuurlegend op maart 08, 2015, 21:33:13
Toch maakt Makrini zichtbaar een mindere periode door , als je hem vergelijkt met 1,5 seizoen geleden is het toch allemaal wat minder. Ik moet nog maar zien of er een veel betere club dan die van ons voor hem komt.

Wanneer je het over de afgelopen wedstrijden zou hebben, had ik je nog enigszins kunnen volgen. Anderhalf jaar geleden waren we net gepromoveerd, en in de tussentijd heeft El Makrini zich moeiteloos aangepast aan het niveau van de Eredivisie. Ik vind hem van onschatbare waarde voor het elftal, en zijn huidige vorm (die minder, maar zeker niet dramatisch is) doet daar niets aan af.

Treb

Alleen maar mooi dat bepalende spelers een mindere periode doormaken. We zijn al veilig dus het maakt geen reet meer uit én clubs staan niet meer in de rij. Prima dus.  :proost

hobbes

ik denk dat hij na een paar trappen tegen zijn knie wat voorzichtig is op het moment, misschien toch geschrokken?

Treb

Citaat van: Cor op maart 08, 2015, 20:28:16
Dou bist oek een zeikerd, snap dien politieke voorkeur wel, gebaseerd op dien gedrag hier

Mo is wel een van de hardst werkende Marokkaan die ik ken.

8)

Cor

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 11:51:06
Mo is wel een van de hardst werkende Marokkaan die ik ken.

8)

Werkt ook harder dan menig blanke Nederlander

John Hiatt

Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 11:48:20
Alleen maar mooi dat bepalende spelers een mindere periode doormaken. We zijn al veilig dus het maakt geen reet meer uit én clubs staan niet meer in de rij. Prima dus.  :proost

Maar toch blijft hij niet!

Treb

Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2015, 14:03:38
Maar toch blijft hij niet!

Is het einde niet hoor. Mo is niet heilig.

Cambuur123

Hij wil echt gaan... Zal een spandoekje nog wat kunnen uitmaken?

Montana

Zou zomaar eens naar Utrecht kunnen gaan