Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.930
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

Oosttribune

Denk dat de TS bakker op middenveld wil hebben omdat Overgoor een vraagteken is. Als die wegvalt is bakker nodig achter Masek en Byrne.
Berisha van minuut 75. Van der Streek kan in laatste kwartier doorschuiven naar middenveld waardoor je nog meer kracht naar voren hebt blijf je met drie man achter plus bakker. Hou je extra wissel over omdat je één keer minder hoeft te wisselen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oosttribune op december 04, 2015, 14:43:58
Denk dat de TS bakker op middenveld wil hebben omdat Overgoor een vraagteken is. Als die wegvalt is bakker nodig achter Masek en Byrne.
Berisha van minuut 75. Van der Streek kan in laatste kwartier doorschuiven naar middenveld waardoor je nog meer kracht naar voren hebt blijf je met drie man achter plus bakker. Hou je extra wissel over omdat je één keer minder hoeft te wisselen

Waarom moet streek doorschuiven naar het mmiddenveld.lekker achterin laten en de 0-3 vasthouden |:)
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Hoeveel uitsupporters uiteindelijk?

scc-aaron

denistel

Citaat van: Oosttribune op december 04, 2015, 14:43:58

we komen om in de middenvelders dus bakker kun je niet zo goed op rechts zetten.

vd streek mut in de 16 meter van de tegenstander weze niet in onze 16 meter

El Ma-kri-niii

Jammer dat Peersman nu weer geschorst is. Dan hadden we Van der Laan of Vytas op rechtsback kunnen zetten. Dat kunnen ze heus wel.

nikjeuh

Dit wordt (misschien verrassend?) toch echt de eerste driepunter dit seizoen. Misschien ietwat onderschatting aan de kant vd Tilburgers... En nou graag een keer vanaf minuut 1 STRIJD en de échte wil om te winnen aub!

PeterTa

Ze gaan er zaterdag al heen, ik kan me dat nog herinneren van Excelsior uit vorig seizoen, toen begonnen ze heel matig....... hopelijk geen voorbode....  :wall

AL

Citaat van: De Gast op december 04, 2015, 13:41:24
Ogbeche weer op de positie waar hij niet voor niets af was gehaald.. tjonge jonge. Een  :rodekaart voor de gehele ts.

Ogbeche hoort gewoon op 9 vind ik. Met Narsingh en Houtkoop op de vleugels de beste voorhoede.
Wie moet er anders op 9? Barto is geblesseerd. Berisha vind ik beschamend. Die jongen is nog niet fit!!!! Mooi laten vertrekken.

hobbes

Citaat van: AL op december 05, 2015, 08:41:32
Ogbeche hoort gewoon op 9 vind ik. Met Narsingh en Houtkoop op de vleugels de beste voorhoede.
Wie moet er anders op 9? Barto is geblesseerd. Berisha vind ik beschamend. Die jongen is nog niet fit!!!! Mooi laten vertrekken.

Ik heb gelezen dat Berisha griep had en het daarom 1 helft vol hield jong Cambuur

wiekie1969

Citaat van: denistel op december 04, 2015, 14:15:55
berisha kan ook in de spits hoor en b vanaf links.

vd streek op de back vind ik doodzonde juist als
b in de spits staat moet vd streek bij sluiten dat gaat al
2 jaar goed toch onze gevaarlijkste spelers die 2.
zet bakker dan op de back deed ie knap vorige week.

Diep triest dat Streek op de rechtsback moet spelen. Zegt alles over het falende aankoopbeleid. Een middenvelder die op de back beter is dan de rechtsbacks die gehaald zijn. Anderson krijgt een 2-jarig contract. El Baad viel vorige week volledig door de mand.

Wat ik ook niet snap is de voorbeschouwing van Henkie. Laat Willem2 maar komen zegt ie. We hewwe nog niet een pot gewonnen!!! Blufpoker werkt niet.

Met een puntje dik tevreden morgen.

wiekie1969

Citaat van: AL op december 05, 2015, 08:41:32

Houtkoop? Die ken toch oek helemaal niks. Zet Byrne daar maar neer als extra middenvelder.

wiekie1969

Citaat van: Scc01 op december 04, 2015, 13:43:15
Blijkbaar is Barto een vraagteken, maar die zal wel mee gaan.
Ook overgoor is een vraagteken.

Steblecki ken er wel in toch, die viel goed in vorige week.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op december 05, 2015, 09:38:30

Wat ik ook niet snap is de voorbeschouwing van Henkie. Laat Willem2 maar komen zegt ie. We hewwe nog niet een pot gewonnen!!! Blufpoker werkt niet.

Met een puntje dik tevreden morgen.

Ach, vanuit het brabantse hoor je ook die geluiden. "Willem II tegen laagvlieger Cambuur" ze hebben net zoveel wedstrijden verloren als ons.