Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

denistel

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 13:05:04
Als je het op mij doelt? Ik geef gewoon de situatie uit een andere hoek weer. Iedereen heeft nu wel gewezen naar de dader en dat is ook de hoofdschuldige  (want het was verboden). En je kan de schuld leggen bij de organisatie (slechte fouillering, slechte inschatting, slechte instructies richting de stewards).

Het was daarbij ook geen slimme actie van haar om naar vuurwerk te lopen en erop te gaan staan. En dan kan je hierop zeiken, maar ik doe hierbij de aanname dat iedereen wel voorlichting van vuurwerk heeft gehad.

Al met al behoorlijk klote voor haar en hoop dat het meevalt!

ik spreek hier niet over vuurwerk dit was gewoon een bom toch.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 13:05:04
Als je het op mij doelt? Ik geef gewoon de situatie uit een andere hoek weer. Iedereen heeft nu wel gewezen naar de dader en dat is ook de hoofdschuldige  (want het was verboden). En je kan de schuld leggen bij de organisatie (slechte fouillering, slechte inschatting, slechte instructies richting de stewards).

Het was daarbij ook geen slimme actie van haar om naar vuurwerk te lopen en erop te gaan staan. En dan kan je hierop zeiken, maar ik doe hierbij de aanname dat iedereen wel voorlichting van vuurwerk heeft gehad.

Al met al behoorlijk klote voor haar en hoop dat het meevalt!

Hoe krijg je het uit je toetsenbord om de schuld bij iemand anders te leggen dan bij degene die die zooi mee naar binnen heeft genomen, vervolgens heeft aangestoken en op het veld(t) heeft gegooid.
In Henk en Sandor we trust

Viper

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 13:21:36
Hoe krijg je het uit je toetsenbord om de schuld bij iemand anders te leggen dan bij degene die die zooi mee naar binnen heeft genomen, vervolgens heeft aangestoken en op het veld(t) heeft gegooid.

Hoe krijg je het uit je toetsenbord om het zo te interpreteren?

moodygrunn

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 13:22:56
Hoe krijg je het uit je toetsenbord om het zo te interpreteren?

Er werd gesteld dat er inderdaad 1 hoofdschuldige is. Er staat ook dat er meerdere schuldigen aan te wijzen zouden zijn. Ik vind dat er na die eerste zin een hele dikke punt moet staan.

Je kan de club hierin toch geen verwijten maken? Je kunt het toch niet aan dat meisje verkopen: "Had je maar niet op dat vuurwerk moeten gaan staan, net als met oud & nieuw, had je kunnen weten"
In Henk en Sandor we trust

Viper

Verschrikkelijk voor dat meisje. Dat staat als een paal boven water. Zonder die bom was het niet gebeurd. Daar gaat het al mis. Maar als je hier je twijfels uitspreekt over de instructies voor de stewards of de inschatting van de steward in kwestie word je weggezet als goedprater.

Cor

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 12:06:53

Zie hier het incident.. Natuurlijk knalvuurwerk mag niet, maar erg slimme actie van de steward is het ook niet!  :insane

Ik denk toch dat het meer om dit soort onzinnige reacties gaat

Kuzmanovic-Apeldoorn

Er worden fakkels (oogluikend) toegestaan. Cambuur weet dat er altijd mensen zijn die ze toch op het veld willen gooien. De fakkels maken grote schade aan het kunstgrasveld. Dus krijgen de stewards de opdracht die van het veld te trappen. Voordat de bom afging, rookte die duidelijk als een fakkel. Het meisje loopt op de fakkel af en wil die van het veld aftrappen. Compleet logische gang van zaken. Behalve de mensen die het normaal vinden dat het ook een bom zou kunnen zijn. De conclusie is dat de stewards dan zo snel mogelijk van het veld moeten lopen als er iets rokends op het veld ligt.

Ik ben gisteren enthousiast lid geworden van Cambuur Culture doordat ze zo'n mooi blad maken. Ik verwacht van mijn CC dat we met een statement komen waarin we onvoorwaardelijk afstand nemen van dit crimineel gedrag.
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 13:21:36

Als dit de eerste editie was dan kan ik je punt begrijpen. In dit geval hebben we al wat ervaring met vuurwerk op het veld! De organisatie stuurt daarom ook stewards met instructies het veld op. Met andere woorden zij nemen de verantwoordelijkheid op zich voor de stewards. Als het dan mis gaat, dan hebben zij schuld.

En als jij dat niet begrijpt, dan begrijp je waarschijnlijk ook niet waarom de KNVB altijd boetes legt bij de organisatie of dat rechters mensen/organisaties medeplichtig stellen al hebben ze niets gedaan.

Verder balen we allemaal van deze situaties, maar jij reageert nu te veel uit emotie ipv dat je het probeert te relativeren. Slaap er een nachtje over, praat met je vrienden en misschien snap je dan wat ik bedoel. En als je echt een grote man bent dan geef je op het forum aan dat je fout zat. Je zit nu mensen te beschuldigen op hun normen en waarden! Idioot!

PePe

Jammer van het incident vanmorgen, dit kan/mag niet.
Ik hoop van harte dat dit morgen niet weer gebeurt.
En dat de boerkes ook geen troep meenemen.
In DKV werd ook al flink opgejut met het spandoek: Bloed aan de Schoenen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 13:41:07
Als dit de eerste editie was dan kan ik je punt begrijpen. In dit geval hebben we al wat ervaring met vuurwerk op het veld! De organisatie stuurt daarom ook stewards met instructies het veld op. Met andere woorden zij nemen de verantwoordelijkheid op zich voor de stewards. Als het dan mis gaat, dan hebben zij schuld.

En als jij dat niet begrijpt, dan begrijp je waarschijnlijk ook niet waarom de KNVB altijd boetes legt bij de organisatie of dat rechters mensen/organisaties medeplichtig stellen al hebben ze niets gedaan.

Verder balen we allemaal van deze situaties, maar jij reageert nu te veel uit emotie ipv dat je het probeert te relativeren. Slaap er een nachtje over, praat met je vrienden en misschien snap je dan wat ik bedoel. En als je echt een grote man bent dan geef je op het forum aan dat je fout zat. Je zit nu mensen te beschuldigen op hun normen en waarden! Idioot!

Moodygrunn is geen idioot en ik ben het helemaal met hem eens.
Henk, held, bedankt

Treb

Dit incident gaat zo verschrikkelijk veel consequenties krijgen..

SCC-J

Citaat van: Treb op januari 30, 2016, 13:43:29
Dit incident gaat zo verschrikkelijk veel consequenties krijgen..
ja, laten we daar met z'n alle op vooruit gaan lopen

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2016, 13:40:00
Er worden fakkels (oogluikend) toegestaan. Cambuur weet dat er altijd mensen zijn die ze toch op het veld willen gooien. De fakkels maken grote schade aan het kunstgrasveld. Dus krijgen de stewards de opdracht die van het veld te trappen. Voordat de bom afging, rookte die duidelijk als een fakkel. Het meisje loopt op de fakkel af en wil die van het veld aftrappen. Compleet logische gang van zaken. Behalve de mensen die het normaal vinden dat het ook een bom zou kunnen zijn. De conclusie is dat de stewards dan zo snel mogelijk van het veld moeten lopen als er iets rokends op het veld ligt.

Ik ben gisteren enthousiast lid geworden van Cambuur Culture doordat ze zo'n mooi blad maken. Ik verwacht van mijn CC dat we met een statement komen waarin we onvoorwaardelijk afstand nemen van dit crimineel gedrag.
is er al:

CiteerCambuur Culture betreurt vuurwerkincident

Wat een mooie positieve dag had moet worden is helaas geëindigd in een (persoonlijk) drama. Een steward van Cambuur is zwaargewond geraakt aan haar voet door zwaar vuurwerk dat op het veld is gegooid. Cambuur Culture betreurt dat dit is gebeurd. Hier nemen wij scherp afstand van. Dit kan en mag niet gebeuren. Wel willen wij benadrukken dat wij met dit vuurwerkincident niets te maken hebben. Wij hebben alleen fakkels verkocht. Met zwaarder vuurwerk houden wij ons niet bezig.

Wij hopen dat de dader wordt gevonden en dat hij zijn straf zal krijgen. Wij wensen de steward van Cambuur veel sterkte en beterschap toe.

Cambuur Culture

Treb

Citaat van: SCC-J op januari 30, 2016, 13:44:16
ja, laten we daar met z'n alle op vooruit gaan lopen

Is allemaal al in werking.

Len Cantello

Citaat van: PePe op januari 30, 2016, 13:42:15
In DKV werd ook al flink opgejut met het spandoek: Bloed aan de Schoenen.
Ga er maar vanuit dat die kneusjes vanf nu alles uit de kast halen om de SCC supporters te provoceren. En dan hopen dat het helemaal uit de klauwen loopt. Dan hebben ze hun zin, want dan staan ze er zelf weer mooi positief op in hun zelf gecreëerde slachtofferrol. Het mooiste zou zijn dat die stakkers niet in het uitvak worden toegelaten.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli