Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

Puma

Bakens kwam rond 12 uur uit de sportschool lopen, naast het stadion.
Hattie ook wel even mee kunnen trainen haha.  ;)

poelie-lwd

Is er al meer bekend over deze soap?

Tekenen of anders elkaar de hand schudden en afscheid nemen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

zal idd een beslissing moeten worden genomen maar ik waardeer het in bakens dat ie niet denkt
van nou geef dat contract maar en als het dan fysiek al niks wut dan hef ik de poen wel.

Cambuur Liwwadden

:0= Tim, mooi een prestatie contract tekenen bij ons.   lukt het nog een seizoen, mooi.   gaat het niet: lekker tussen ons op de tribune  |:)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

drg

Helaas blijft ie niet  ;(

Bedankt voor de mooie wedstrijden en het voorkomen van vele doelpunten!  :proost

michello

Helaas, onze enige speler met ervaring. Vraag me alleen af wat nou echt de reden is. Hij zegt dat 't om z'n gevoel gaat, dan is dat meer dan alleen dat fysieke volgens mij. Misschien voelt hij zich niet lekker in de groep?

In ieder geval super bedankt voor de bijdrage! Ook mede door zijn inzet zijn we kampioen geworden! |:)

Galdiano

Gaat Melvin de Leeuw achterna. Gaat naar Ross County
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Geen goed gevoel........gaat een moeilijk en zwaar seizoen worden......ja had ie anders verwacht? Alle respect wat ie vorig jaar heeft laten zien maar dit getuigt van weinig durf!! Zeg dan gewoon eerlijk fysiek gaat het waarschijnlijk niet lukken!!

Clint

Citaat van: richard op juni 26, 2013, 07:55:43
Geen goed gevoel........gaat een moeilijk en zwaar seizoen worden......ja had ie anders verwacht? Alle respect wat ie vorig jaar heeft laten zien maar dit getuigt van weinig durf!! Zeg dan gewoon eerlijk fysiek gaat het waarschijnlijk niet lukken!!

Tja, als de reden is dat ie verwacht dat het een zwaar seizoen gaat worden, vind ik dat ook een beetje een zwakke reden. Had ie verwacht dat het 'a walk in the park' zou worden dan?

:? :?

richard

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:59:01
Tja, als de reden is dat ie verwacht dat het een zwaar seizoen gaat worden, vind ik dat ook een beetje een zwakke reden. Had ie verwacht dat het 'a walk in the park' zou worden dan?

:? :?

Zo staat het in lc!!

Dokkumer

LC is qua geloofwaardigheid nog belabberder als de gemiddelde forumganger... Waarheid zal dus wel weer ergens in het midden liggen.

richard

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 08:06:10
LC is qua geloofwaardigheid nog belabberder als de gemiddelde forumganger... Waarheid zal dus wel weer ergens in het midden liggen.

Zal best maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal!!

denistel

minste vond ik nog dat er staat geen goed gevoel bij cambuur?? wat ken cambuur er aan doen dat het een zwaar seizoen wordt dan.

bakens bedankt voor je top inzet afgelopen seizoen en het ga je goed.

Dokkumer

Citaat van: richard op juni 26, 2013, 08:08:27
Zal best maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal!!
Same here, verhaal uit zijn eigen mond.

Bernardo

Aldus Dijksfotografie

Tim Bakens verlaat Cambuur en gaat wellicht naar het Schotse Ross County FC waar ook Melvin de Leeuw gaat spelen. http://t.co/qo4TR5vE1h