Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Wanneer de gewenste rechtsbuiten is aangetrokken zet dan aub oepie op de 10. Veruit de beste met een steekpass en goed overzicht. Zet achter oepie 2 verdedigend ingestelde midvelders. Dit zou u in de laatste oefen kunnen proberen. Mocht de gewenste rechteraanvaller er nog niet zij. Kunt u ook met 2 spitsen gaan spelen. Met oepie daar kort achter. Dat levert aanvallend zoveel meer op.

Roofvogel

Citaat van: sk13 op juli 24, 2013, 17:24:36
Publiek vermaken??? Nou dat was tegen almere en mallorco niet te zien. Tikkie breed tikkie terug. Tegenstander vastzetten?? Nou ik zie het er niet in terug.

We zijn ook al compleet en helemaal klaar voor de start van de competitie he?

Collingwood

Citaat van: sk13 op juli 24, 2013, 17:31:30
Wanneer de gewenste rechtsbuiten is aangetrokken zet dan aub oepie op de 10. Veruit de beste met een steekpass en goed overzicht. Zet achter oepie 2 verdedigend ingestelde midvelders. Dit zou u in de laatste oefen kunnen proberen. Mocht de gewenste rechteraanvaller er nog niet zij. Kunt u ook met 2 spitsen gaan spelen. Met oepie daar kort achter. Dat levert aanvallend zoveel meer op.

Als Oepie het allemaal kan belopen zou ik hem ook graag eens op '10' zien. Al vind ik Van Moorsel ook een prima speler.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op juli 24, 2013, 21:13:23
Als Oepie het allemaal kan belopen zou ik hem ook graag eens op '10' zien. Al vind ik Van Moorsel ook een prima speler.

Ik zou van Moorsel naast makrini zetten en oepie op 10, krijg het idee dat van Moorsel spel meer voor zich moet hebben voetballend kan hij het makkelijk maar ik denk dat we te weinig snelheid hebben dan op middenveld.....

YellowBlue

Als er een goede buitenspeler bij komt kan Oepie het wel schudden. Die komt gewoon op de bank.
Hij wordt hier overigens ook zwaar overschat.
Goede techniek, prima trap behalve bij corners, maar wil veel te veel zelf doen en is te traag.
Te licht voor de Eredivisie!

AL

Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:09:04
Als er een goede buitenspeler bij komt kan Oepie het wel schudden. Die komt gewoon op de bank.
Hij wordt hier overigens ook zwaar overschat.
Goede techniek, prima trap behalve bij corners, maar wil veel te veel zelf doen en is te traag.
Te licht voor de Eredivisie!

Sorry hoor maar oebele is voetballend de beste die we hebben. Op dit moment ook de enige aanvaller die iets te zoeken heeft op het hoogste niveau, al verwacht ik later nog wel veel van feldballe.
Probleem wordt centrumspits. Barto vind ik tot nu toe tegenvallen, maar hemmen maakt op mij een nog zwakkere indruk en over christavao wil ik het niet eens hebben.
Ook centraal achterin moet er echt een goede speler komen op de positie van v.d laan!
Ook moeten er in mijn ogen 2 buitenspelers bij zoals adnane en de sa.
En dan nog blijven wij degradatiekandidaat nummer 1.

zeewolde

Citaat van: AL op juli 25, 2013, 09:26:52
Sorry hoor maar oebele is voetballend de beste die we hebben. Op dit moment ook de enige aanvaller die iets te zoeken heeft op het hoogste niveau, al verwacht ik later nog wel veel van feldballe.
Probleem wordt centrumspits. Barto vind ik tot nu toe tegenvallen, maar hemmen maakt op mij een nog zwakkere indruk en over christavao wil ik het niet eens hebben.
Ook centraal achterin moet er echt een goede speler komen op de positie van v.d laan!
Ook moeten er in mijn ogen 2 buitenspelers bij zoals adnane en de sa.
En dan nog blijven wij degradatiekandidaat nummer 1.
Dan mag jij mij duidelijk uitleggen waar RKC en GAE betere spelers hebben?

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2013, 09:37:35

Inderdaad, die hebben beide nog niet eens een eerste keeper... Zal gewoon een strijd tussen enkele ploegen worden (waaronder Cambuur, ja).
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2013, 09:37:35

Heel simpel, centraal achterin en de complete voorhoede!
Sorry maar met barto, hemmen en christavao als spitsen in de eredivisie kan echt niet!
Ben benieuwd hoeveel (doel) punten we scoren!
Ook v.d laan in het centrum gaat je veel punten kosten vrees ik!

AL

Ben het wel met jullie eens dat we samen met rkc en eagles de zwakste ploegen zijn.

Bernardo

Citaat van: AL op juli 25, 2013, 10:22:33
Sorry maar met barto, hemmen en christavao als spitsen in de eredivisie kan echt niet!

Dus jij vind Kolder als centrumspits beter als Hemmen? Beide 1 pot nat.

Op de buitenkant heeft Eageles tot nu toe wel meer kwaliteit rondlopen!

Yellow Army

Cambuur, GAE, RKC, NEC, ADO, en Heracles gaan strijden om de onderste 3 plekken waarbij ik NAC en Heracles net iets hoger inschat.
Area 58

Roofvogel

Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2013, 10:36:17
Cambuur, GAE, RKC, NEC, ADO, en Heracles gaan strijden om de onderste 3 plekken waarbij ik NAC en Heracles net iets hoger inschat.

ADO niet. die schat ik hoger in

Yellow Army

Citaat van: AL op juli 25, 2013, 10:22:33

Op papier zijn Rommedahl en Castelen betere spelers ja, maar die Rommedahl is bejaard en Castelen zo weinig gespeeld dat ie amper nog weet dat een bal rond is. Maw, ik moet nog maar zien of hun voorhoede zoveel beter zal zijn dan de onze.

En als je 4-0 wordt opgerold door Duits amateurclubje ben ik ook niet overtuigd van hun kwaliteit achterin.

Voor mij is dus RKC degradatiekandidaat nr 1.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Roofvogel op juli 25, 2013, 10:37:56
ADO niet. die schat ik hoger in

Die bedoelde ik ook. ADO en Heracles. NAC schat ik overigens even hoog in.
Area 58