Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Volgens Jan van Halst is hij zo weer weg...

Joost Bakker: 28-07-2013 13:05 uur
TAGS: FC Twenten, Jan van Halst, Voorbeschouwing-Eredivisie

Op vrijdag 2 augustus trappen Ajax en Roda JC in Amsterdam af voor een nieuwe Eredivisieseizoen. ThePostOnline blikt met 18 bekende supporters vooruit. Vandaag aflevering 14 met Jan van Halst, ex-speler en ex-directielid van FC Twente.

Jan van Halst is ruim twintig jaar actief geweest bij FC Twente, eerst als speler en later in de directie. Hij woont nog altijd in Twente en volgt de club naar eigen zeggen met bovengemiddelde belangstelling. "De grote vraag is of de jeugd er al klaar voor is."

Wie wordt kampioen?
"PSV. Ik heb ze zien spelen tegen Fenerbahce vorige week, waar ze met 0-2 wonnen. Nog niet alles ging goed, maar ik zag een plezier en frisheid die ik de afgelopen jaren wel gemist heb bij PSV. Ook bij PSV zie je nu een soort jeugdgolf, met bijvoorbeeld jongens als Rekik, Bruma en Depay. Bovendien is de honger naar winst in Eindhoven groot, in mentaal opzicht hebben ze daarmee een voorsprong op Ajax."

En wie degradeert direct?
"Cambuur Leeuwarden. En dat zou ik heel jammer vinden, want ik ben gek op volksclubs. Toch zie je vaak dat een club die uit de Jupiler League komt twee á drie jaar nodig heeft om een stabiele Eredivisieclub te worden. Binnen een organisatie vergt dat nogal wat aanpassingen."

Wie wordt de topscorer?
"Finnbogason. Hij zit nog wel op het vinkentouw om eventueel getransfereerd te worden. Als hij vertrekt, dan zeg ik Pelle."

Welke trainer wordt als eerste ontslagen?
"Dwight Lodeweges. Assistent-trainer Henk de Jong – aardige kerel trouwens – is vorig jaar met de club gepromoveerd. Wat ook bij volksclubs hoort is dat de achterban emotioneel wordt als het even tegenzit. Ik denk dat de roep om De Jong groot wordt als het even tegenzit en veel wordt verloren."

Wie wordt komend seizoen de beste speler van de Eredivisie?
"Maher. Hij doet het net als Strootman, stapsgewijs naar de top. Die jongen is zó getalenteerd. Ik denk dat hij na dit seizoen al naar Engeland, Spanje of Italië kan. Zeker omdat hij de database van een investeringsgroep zit."

Welke club wint de KNVB Beker?
"Feyenoord. Ook daar wil men zó graag een prijs winnen. De club heeft de financiën niet om kampioen te worden, daarvoor hebben ze nog een te krappe selectie. In de finale winnen ze van FC Groningen."

Morgen in deze rubriek: Rita Verdonk, supporter van FC Utrecht

speculeter

pfff jan van halst.....

Roofvogel

Zielig ventje die Jan van Halst, lult over voetbal alsof hij alles weet. dikke betweter

Goudvinger

Citaat van: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:28:47
Zielig ventje die Jan van Halst, lult over voetbal alsof hij alles weet. dikke betweter

Geldt dat niet voor ons allemaal?

Galdiano

Citaat van: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:28:47

Heeft vaak gelijk met zijn analyses.....
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

0517

Tja, jullie denken toch niet daadwerkelijk dat Jan van Halst onze ploeg kent en weet wat er nog moet komen? Geldt eveneens voor eagles, rkc, heracles etc... Dit is wat roepen omdat hij een antwoord moet geven....

vialli

Ach we gaan gewoon genieten en sien wel waar we staan
aan ut eind van het seizoen EN DAT KAN BEST WEL US METVALLE |:)

sk13

Geachte lodeweges,
Waarom wordt er weinig naar spelers geluisterd of doet u er niks mee. Schokker geeft aan het best tot recht te komen op het middenveld en niet op de buiten. Cristovao zegt dat hij het best rendeert als diepe spits.Dit heb ik helaas niet gezien tijdens de voorbereiding. Hij viel in op de buiten.Ook qua systeem isser weinig geprobeerd.

denistel

neem aan dat schokker rechts buiten staat omdat er geen andere rechts buiten is???

Roofvogel

Citaat van: Goudvinger op juli 28, 2013, 17:30:43
Geldt dat niet voor ons allemaal?

Zitten wij niet iets dichter bij het vuur als die Jan van Halst? wat heeft hij gezien van Cambuur? kijk het is altijd makkelijk om te roepen wie er degraderen gaat omdat dat meestal een ploeg is die net komt kijken zo kan ik het ook.

Timmie

Citaat van: sk13 op juli 28, 2013, 19:21:44
Geachte lodeweges,
Waarom wordt er weinig naar spelers geluisterd of doet u er niks mee. Schokker geeft aan het best tot recht te komen op het middenveld en niet op de buiten. Cristovao zegt dat hij het best rendeert als diepe spits.Dit heb ik helaas niet gezien tijdens de voorbereiding. Hij viel in op de buiten.Ook qua systeem isser weinig geprobeerd.

Omdat we Paco op 10 hebben en anders Bakker.
Hemmen zal in de punt gaan spelen..

Duidelijk:)

Roofvogel

Citaat van: Timmie op juli 29, 2013, 10:03:23
Omdat we Paco op 10 hebben en anders Bakker.
Hemmen zal in de punt gaan spelen..

Duidelijk:)

Met Hemmen in de punt heb je veel minder voetbal in de ploeg, ze spelen met Hemmen steeds de lange bal en dat gebeurt bij Barto niet. het was fijn geweest als je een spits zou hebben die een combinatie van Barto en Hemmen zou zijn.

Timmie

Citaat van: Roofvogel op juli 29, 2013, 10:19:43
Met Hemmen in de punt heb je veel minder voetbal in de ploeg, ze spelen met Hemmen steeds de lange bal en dat gebeurt bij Barto niet. het was fijn geweest als je een spits zou hebben die een combinatie van Barto en Hemmen zou zijn.

En hoe ga je spelen als je Barto hebt?!..........

piene hassus

Hemmen inne punt hewwe je niks an, staat altieten butenspel en is dus niet anspeulbaar

Timmie

Citaat van: piene hassus op juli 29, 2013, 11:52:21
Hemmen inne punt hewwe je niks an, staat altieten butenspel en is dus niet anspeulbaar

Altijd he...