Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Citaat van: De Raaf op augustus 08, 2013, 13:21:57
Poe, met deze opstelling heb je wel erg weinig voetbal op  op het middenveld. Op die manier houdt je de bal moeilijk in de ploeg en komt verdediging alleen maar meer onder druk te staan. En Van Moorsel en Oepi op de bank gaat te ver

Delamere

Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:20:38
Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!
Flikker toch op? Fijne omgangsvormen heb jij. Dat heet onfatsoen en daar houd ik niet van!!
En om na het eerste verlies meteen los te gaan op de trainer, daar hou ik ook niet van!!

okkele

Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:28:48
Als we dit seizoen pas de laatste 8 wedstrijden ingrijpen ist te laat. Hopelijk heeft Dwight vanavond zelf ook het licht gezien
dat is toch ook gebeurd?
hij greep in de rust in en dat werkte perfect.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

voor de stoelpoten van dwight! man man man kijk het eerst eens een stuk of 10 wedstrijden aan. Niet gelijk paniek in de tent.
In Henk en Sandor we trust

okkele

Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:31:37
Flikker toch op? Fijne omgangsvormen heb jij. Dat heet onfatsoen en daar houd ik niet van!!
En om na het eerste verlies meteen los te gaan op de trainer, daar hou ik ook niet van!!

raaf,leer hier nou eens van.
volgens mij heb je wel aardig kijk op zaken maar door je reacties leest iedereen daar overheen.
kijk naar wiekie,zelfs hij heeft nu lezers. :D
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delamere

Ik denk dat Henk de Jong een dikke vinger in de pap heeft gehad bij het maken van deze opstelling. Maar ze zullen heus voor zaterdag wel de nodige aanpassingen doen.

wiekie1969

Treb

Citaat van: wiekie1969 op augustus 10, 2013, 03:03:38
OPFLIKKEREN DWIGHT l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l

Morgen maar even bij de raaf op visite of niet.  :_schater

De Raaf

Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:31:37

Wat betreft je 1e zin heb je een punt. Excuses, maar ik ben gewoon bang voor een herhaling van wat we eerder hebben meegemaakt met A.A. Begin je zoals 2e helft, verlies je niet. En dat had ik donderdag al aangegeven. Ben nu nog woest. Maar hopen dat Dwight ook zijn leermomentje heeft gehad

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 00:18:30
Ach gut, een nederlaag en het hoofd van de trainer wordt alweer op het hakblok gelegd. Om van de nogal sneue naamgrap maar te zwijgen.
Ik ben het in dit geval wel met de Raaf eens... Lodeweges kan wel roepen "we beginnen te timide", maar in het wedstrijdtopic ook al aangegeven dat Dwight zelf de "púden eerpels" bij de jongens op de schouders legt door té verdedigend te beginnen. Dan heb je 2 wissels nodig om te corrigeren en dat is imo nergens voor nodig als je offensiever en zonder Barto gaat beginnen.

Tegen Groningen zou ik deze 11 wel willen zien spelen
Nienhuis
Droste
Leeuwin
Jaliens -als het rond komt-
Bijker
Bakker/van Moorsel -Erik was de tweede helft zeker niet slecht, Paco heeft me nog niet overtuigd en Brands heb ik ngo niet in actie gezien-
El Makrini
Ritzmaier
Lukoki
Hemmen
Schokker

Galdiano

Helemaal eens! Echter vind ik Van der Laan goed spelen! Roda wist niet om te gaan met het doorschuiven van van der Laan.

Bakker vind ik ook zo slecht nog niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ik verkies Jaliens boven van der Laan omdat hij meer rust brengt en minder driest is. Martijn zal nog wel tegen domme kaarten aanlopen.. Niet omdat hij echt slecht speelt, maar omdat dat drieste eruit moet...
Erik moet in de tweede helft eigenlijk 2 keer meer de rust bewaren, de eerste keer moet hij rossen op het moment dat Kurto komt en de tweede keer moet hij na de kaats van Barto beheerster zijn. Voor de rest vond ik zijn tweede helft stukken beter dan de eerste...

Delamere

Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 08:01:54
Wat betreft je 1e zin heb je een punt. Excuses, maar ik ben gewoon bang voor een herhaling van wat we eerder hebben meegemaakt met A.A. Begin je zoals 2e helft, verlies je niet. En dat had ik donderdag al aangegeven. Ben nu nog woest. Maar hopen dat Dwight ook zijn leermomentje heeft gehad
Een mens is nooit te oud om te leren dus De TS ook niet, jij niet en ik niet ;)

Yellow Army

Ik heb trouwens ergens een interview met Lodeweges gelezen dat hij spelers die het kampioenschap hebben gebracht eerst de kans wilde geven. Misschien dat Barto er daarom in blijft staan? Zou zelf Brands wel eens willen zien, die heeft body en heeft ook een leuke actie in huis.
Area 58

denistel

op zich het de raaf oek wel geliek en ik had het oek al seit dat Dijkstra en makrini samen op middenveld niet werkt
we hevve dan geen creatieve speler daar staan. 2e helft stond veel beter maar zo had je moeten beginnen of
binnen 20 minuten in moeten grijpen .mijn kritiek is dan ook dat we de 1e 45 niet gereageerd hebben op wat
er in het veld gebeurde.

enleuk als we spelers van het kampioens team willen laten spelen maar dat mut zaterdag anders de besten mutte
spelen