Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Mitar op maart 31, 2014, 14:10:05
Nu meteen HdJ het stokje maar over laten nemen. Wegwezen nu!
De man hoeft van mij niet per direct weg. Het voetbal is goed, resultaten ruim boven verwachting en hij heeft zich altijd keurig opgesteld naar buiten toe.

Het geeft ons als supporters natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een spandoekje voor de opvolger te maken en daarmee een signaal af te geven richting het bestuur.

_O_ HdJ  _O_
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.

Dokkumer

Sentimenten kennen passanten niet. Die leven alleen nog maar bij de supporters. Ook op bestuurlijk niveau gaan de aartsrivalen in deze provincie normaal met elkaar om.
Ik blijf afwachten of dit niet een misselijke 1 april grap is.

Hilversum voor Cambuur

Als hij Henk maar hier laat!  :( :( :(

okkele

ik had ook beter moeten weten dan hier te gaan bladeren.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:14:50
De man hoeft van mij niet per direct weg. Het voetbal is goed, resultaten ruim boven verwachting en hij heeft zich altijd keurig opgesteld naar buiten toe.

Het geeft ons als supporters natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een spandoekje voor de opvolger te maken en daarmee een signaal af te geven richting het bestuur.

_O_ HdJ  _O_

Dat zou een mooie reactie zijn, een enorm eerbetoon aan Henk de Jong.
Kalmte alleen kan u redden.

Unknown

Dokkumer

Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.
A-MEN  _O_

Hilversum voor Cambuur

DayDreamer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 14:16:02
Als hij Henk maar hier laat!  :( :( :(

En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen  :R

sunderland

PER DIRECT OPFLIKKEREN

moodygrunn

Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51

Het kan zijn dat de timing niet door Cambuur/Lodeweges bepaald is...H'veen kan natuurlijk ook een paar journalisten inlichten...
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen  :R
Mocht het waar zijn krijgt hij 4 spelers mee
- Feldballe
- de Graaf
- Sjonnie
- van Boxel

:devil

John Hiatt

Hoop toch nog op 1 april grap.

Cambuur058