Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

Vedetski

Citaat van: PePe op juni 02, 2016, 22:14:04
Ik zie het helemaal voor me, Henk terug als trainer, en Hans z'n assistent, dit wordt lachen.

Over uithangbord gesproken  8P

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 22:11:52
Henk heeft natuurlijk wel 2 jaar als assistent op de bank gezeten en deels ook zijn visie kunnen uiten en doorontwikkelen onder de toenmalig trainer. Hans heeft als amateurtrainer zeker goed gepresteerd, maar 0,0 ervaring in het betaalde voetbal. Het blijft natuurlijk hetzelfde spelletje, maar toch zijn de omstandigheden heel anders dan in de amateurs en ik ben benieuwd hoe Hans daarmee om kan gaan. En dan heb ik het niet over de camera's op je, dat is hij wel gewend.

Het enige verschil tussen topklasse en Jupiler League is volgens mij de media aandacht. Qua professionaliteit denk ik dan meeste jupiler league clubs nogal wat achter lopen op goed georganiseerde amateurclubs en qua financien helemaal
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 22:18:07
Het enige verschil tussen topklasse en Jupiler League is volgens mij de media aandacht. Qua professionaliteit denk ik dan meeste jupiler league clubs nogal wat achter lopen op goed georganiseerde amateurclubs en qua financien helemaal
De meeste ja, we hebben het nu over Hans bij Cambuur. Een club waar het altijd rommelt en heel snel aan poten gezaagd wordt via de social media en dit onvolprezen forum ;) Hoe gaat hij daar mee om, je werkt dan onder een heel ander soort druk dan bij de amateurs.

PePe

Wie heeft er zicht op het stadion: Al witte rook?

Tanjajeah

#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 22:20:37
De meeste ja, we hebben het nu over Hans bij Cambuur. Een club waar het altijd rommelt en heel snel aan poten gezaagd wordt via de social media en dit onvolprezen forum ;) Hoe gaat hij daar mee om, je werkt dan onder een heel ander soort druk dan bij de amateurs.

Jah, je doet het toch nooit goed als bestuur. Wie je ook aanstelt, er zullen mensen het niet met jouw keuze eens zijn. Hansie is in ieder geval geen grijze muis, hij kan de club verkopen en op andere niveaus behoorlijk succesvol geweest (met verschillende clubs). En dat van die potenzagerij en de 5e colonne, dat weet je als je bij zo'n club gaat werken. Dan moet je lekker naar AZ ofzo....lekker rustig.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 22:28:37
Jah, je doet het toch nooit goed als bestuur. Wie je ook aanstelt, er zullen mensen het niet met jouw keuze eens zijn. Hansie is in ieder geval geen grijze muis, hij kan de club verkopen en op andere niveaus behoorlijk succesvol geweest (met verschillende clubs). En dat van die potenzagerij en de 5e colonne, dat weet je als je bij zo'n club gaat werken. Dan moet je lekker naar AZ ofzo....lekker rustig.
Als je de achterban moet geloven, dan moeten er 40 trainers voor de groep staan en Henk... Dus ja, je doet het nooit voor iedereen perfect ;)
Ik zie Hans nog wel eens in het betaald voetbal op de bank zitten, maar op dit moment vind ik hem niet de meest geschikte kandidaat voor onze club ondanks dat hij een kleurrijk persoon is.

speculeter

Is er al witte rook??

Bascambuur

Henk terug zou prima zijn.

Hansie zou ik trouwens ook een fantastische keus vinden. Zat ervaring in het amateurvoetbal, net als Henk voordat hij hier als hoofdtrainer begon.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op juni 02, 2016, 21:55:51
Ik heb het idee dat De Gier niet zo snel naar Leeuwarden zal gaan.
Er lopen hier veel oude liefdes en waarschijnlijk kinderen rond die verdacht veel op hun verwekker lijken. :zweep
En niet een enkel spitsentalent ertussen? Die mini Giertjes moeten toch onderhand ook al 20+ zijn.. Heeft de scouting dus weer flink liggen slapen.

Collingwood

Eén voordeel: een nieuwe trainer moet volgens mij vrij snel te regelen zijn. Is ook nodig, vanwege transfers, voorbereiding, etc.
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 22:45:49
En niet een enkel spitsentalent ertussen? Die mini Giertjes moeten toch onderhand ook al 20+ zijn.. Heeft de scouting dus weer flink liggen slapen.

Die zijn vast allang door dkv gescout  :zucht

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op juni 02, 2016, 22:54:07
Die zijn vast allang door dkv gescout  :zucht
Het zijn geen Scandinaviërs :devil

ruubmac

Citaat van: Tanjajeah op juni 02, 2016, 22:23:46
#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk
#HaalHenk

Het zou fantastisch zijn maar denk niet dat het gaat gebeuren.
Dat Henk en Ard over elkaar zeggen dat de deur altijd open staat enz. enz. (Twitter/Facebook) is i.m.o. mooi weer spelen naar de buitenwereld.

Henk zegt niets raars over Cambuur omdat hij van de achterban en Cambuur minus directie houdt, en Ard zegt niks raars over Henk omdat de achterban van Henk houdt. mooi praat maar is gewoon acteren. Henk is een half jaar geleden niet zelf opgestapt maar ontslagen, dus zal nu echt niet terugkeren lijkt me.

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 22:55:30
Het zijn geen Scandinaviërs :devil

Zo Scandinavisch lijken Ziyechboer, Otigboer, Slagboer en St Justboer in mijn ogen ook niet  :fant