Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Ninos Gouriye

Gestart door michello, juli 12, 2016, 19:39:41

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op juli 12, 2016, 20:41:31
kan Peter bosz ons ook aan zivkovic helpen?
Zivkovic zal uiteraard in eerste instantie beoordeeld worden of hij genoeg gerijpt is om aan de selectie toegevoegd kan worden.
Als dat niet het geval is, is het volgens mij niet uitgesloten dat Bosz hem toe vertrouwd aan Maas om hem bij Cambuur weer het plezier in het voetballen te laten ervaren, want dat was hij twee jaar kwijt.

Scc4-ever

Welkom Ninos  |:). Veel succes! |:)

Collingwood

Welkom, prima aanwinst!

|:)

EDIT: Ook mooi dat hij eventueel ook vanaf links kan spelen. Vind Gyasi tot nu toe namelijk onze beste buitenspeler, van wat ik er van gezien heb.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Hoe ver zouden we kunnen komen met deze buitenspelers en Barto, als er geen spits meer zou komen?

Bolle

Welkom Gouriye; lijkt me een prima aanwinst!

Sterk staaltje werk van 'onze Henry': http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=282980

poelie-lwd

Citaat van: PePe op juli 12, 2016, 22:06:44
Hoe ver zouden we kunnen komen met deze buitenspelers en Barto, als er geen spits meer zou komen?

Dat hangt er vanaf. Als je middenvelders een boel scoren dan zou het kunnen maar verre van ideaal. Moeten we niet willen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Volgens Rene Smid, die met Van de Vegt gesproken heeft (althans, hij meldt dat er morgen een reactie van Van de Vegt op de transfer van Gouriye in de LC komt), komt er naast Gouriye ook nog een spits.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2016, 22:18:17
Volgens Rene Smid, die met Van de Vegt gesproken heeft, komt er naast Gouriye ook nog een spits.

Ik hou het toch op Hemmen. Muhren is niet te betalen vrees ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bolle

Een voorhoede met Gyasi, Hemmen en Gouriye is prima te noemen lijkt me.

Zeker met Hoefdraad, Houtkoop en Barto achter de hand.

PePe

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2016, 22:19:28
Ik hou het toch op Hemmen. Muhren is niet te betalen vrees ik.

Muhren ziet nu ook wel welke buitenspelers hem kunnen bedienen.
(je kunt nu wel tekenen bij Cambuur)

Hasses

Citaat van: Vlampiep op juli 12, 2016, 20:39:43
Lijkt mij de juiste speler die ons kan helpen aan de rechtstreekse terugkeer op het hoogste niveau.
Wat wel frappant is dat Peter Bosz en Maas aan de basis staan van deze speler, waar was onze grote dikke kale TD?
Maar ja je hebt in alle gelederen van die figuren die dienst doen als podium vulling, maar dat is wel een dure.
Voor zijn salaris had waarschijnlijk Muhren hier ook kunnen spelen.
Wat weet jij van de salariseisen van Gouriye en Mühren?

Noordcambuur

Welkom Ninos en aan ons ligt het niet maak ons gek en maak er een mooi seizoen van succes kerel.

PePe

"FC Twente had ook belangstelling en was een serieuze optie voor Ninos, maar we kregen te horen dat er geen financiële ruimte was op dit moment. Ninos wilde niet meer wachten en heeft voor Cambuur gekozen. Hij kijkt er enorm naar uit. Normaal gesproken speelt Cambuur toch voor de titel in de Jupiler League komend seizoen", citeert Voetbal International zaakwaarnemer Harmjan Schilperoort.

Gouriye vertrok in januari bij het Roemeense Astra Giurgiu en zat sindsdien zonder club. Toch had de oud-speler van Heracles Almelo over interesse niets te klagen: "Meerdere clubs uit de Jupiler League hadden belangstelling, net als een club uit de Eredivisie en een Deense club, maar Ninos wilde in Nederland blijven. Hij heeft met Cambuur-trainer Rob Maas gesproken en dat was een heel positief gesprek. Cambuur haalt hem voor op de vleugels."

"Ninos tekent voor één seizoen en wil promoveren met Cambuur. Een langer verblijf is dan ook zeker een optie. We hebben nu gekozen voor een kort contract zodat beide partijen, wanneer de samenwerking onverhoopt niet bevalt, na het seizoen ook weer makkelijk uit elkaar kunnen", zo besluit Schilperoort.

Cor

Citaat van: Vlampiep op juli 12, 2016, 20:39:43
Lijkt mij de juiste speler die ons kan helpen aan de rechtstreekse terugkeer op het hoogste niveau.
Wat wel frappant is dat Peter Bosz en Maas aan de basis staan van deze speler, waar was onze grote dikke kale TD?
Maar ja je hebt in alle gelederen van die figuren die dienst doen als podium vulling, maar dat is wel een dure.
Voor zijn salaris had waarschijnlijk Muhren hier ook kunnen spelen.

Mocht hij mislukken dan is het vdV z'n aankoop, anders de verdienste van Maas  :? Wel een hele makkelijke redenering.

Vlampiep

Citaat van: Cor op juli 13, 2016, 06:58:11
Mocht hij mislukken dan is het vdV z'n aankoop, anders de verdienste van Maas  :? Wel een hele makkelijke redenering.
Het is niet mijn gemakkelijke redenering dat Bosz en Maas aan de basis hebben gestaan.
Het is namelijk een feit. En ja Vd Vegt is de eindverantwoordelijke.
Ja Cor zo werkt het nu eenmaal in de grotemensenwereld.
Maar ik denk dat deze speler er eentje is van de buitencategorie waar we al tijden op hebben zitten wachten.