Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Worden nog twee drukke weken voor Gerald

DayDreamer

Hest een mooie selectie samengesteld kerel, man wat een armoe. Op naar 5000 man / vrouw op de tribune, kijk eens wat dat over een seizoen kost.
Hand van de knip en snel, en pleur een paar de selectie uit.

Bernardo

Als jullie dit als een overgangsjaar beschouwen, communiceer dat dan gewoon duidelijk...

Jandehulk

gewoon allemaal gelul dus van bruin,belt en sipke!... Komen geen "namen"  of "klasbakken".. Dat noem ik de boel besodemieteren... Sponsors,publiek,iedereen

justremco

Citaat van: Bernardo op augustus 24, 2017, 13:56:22
Als jullie dit als een overgangsjaar beschouwen, communiceer dat dan gewoon duidelijk...

Communicatie is helaas wel vaker het sleutelwoord bij Cambuur

Collingwood

Hoeveel is ons negatief eigen vermogen eigenlijk nog? Als we dit in één keer (grotendeels) weg kunnen poetsen is dat ook wat waard. Als dat zo was gecommuniceerd had een groot gedeelte van de achterban daar ook begrip voor kunnen opbrengen denk ik.

Nu hebben we een beetje valse verwachtingen gehad (zo blijkt). Ook ik had op voorhand wat grotere namen verwacht, met name in aanvallend opzicht. Maar misschien geldt dit voor de mensen van Cambuur zelf ook wel!

Voor mijzelf had ik vorige week of zo de verwachtingen voor dit seizoen al naar beneden bijgesteld. Heeft overigens ook te maken met de aanwezigheid van NEC in de competitie, ik denk dat we die ook met forse investeringen niet voor hadden kunnen blijven.

Overigens ben ik niet per se heel negatief over de huidige selectie. Mits iedereen fit is hebben we een prima verdediging en middenveld (zeker als daar nog iemand bij komt). Over de voorhoede heb ik wel wat twijfels, al was ik al positief verrast door Kallon. Hopelijk blijkt ook Rossi een goede zet, maar is nu nog één groot vraagteken.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 24, 2017, 13:59:16
    gewoon allemaal gelul dus van bruin,belt en sipke!... Komen geen "namen"  of "klasbakken".. Dat noem ik de boel besodemieteren... Sponsors,publiek,iedereen
Ik denk dat ze de boel onderschat hebben, bewust besodemieteren geloof ik niet in. Ik heb geen idee met wie er daadwerkelijk contacten zijn geweest en wat de redenen zijn dat spelers niet komen. Iemand als Ahannach is hier bv vaak genoemd, maar gaat naar de premier league, hoe realistisch was dan de kans dat hij deze kant op zou komen? Hetzelfde geldt misschien voor Falkenburg, Ritzmaier en noem nog maar wat van dat soort namen. Draai hem eens om: waarom zouden dergelijke spelers deze kant op komen? Eerste divisie, kunstgras? Dan moet er wel een fantastisch salaris worden geboden. En met alle respect voor Falkenburg die ik hier ook graag zie komen, je gaat hem toch niet het dubbele salaris bieden van andere spelers, ook hij moet het eerst nog maar bewijzen. Laat onverlet dat ik ook teleurgesteld ben over de huidige situatie, maar ik begin langzamerhand te vrezen dat we het er maar mee moeten doen.

richard

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 14:10:19
Hoeveel is ons negatief eigen vermogen eigenlijk nog? Als we dit in één keer (grotendeels) weg kunnen poetsen is dat ook wat waard. Als dat zo was gecommuniceerd had een groot gedeelte van de achterban daar ook begrip voor kunnen opbrengen denk ik.

Nu hebben we een beetje valse verwachtingen gehad (zo blijkt). Ook ik had op voorhand wat grotere namen verwacht, met name in aanvallend opzicht. Maar misschien geldt dit voor de mensen van Cambuur zelf ook wel!

Voor mijzelf had ik vorige week of zo de verwachtingen voor dit seizoen al naar beneden bijgesteld. Heeft overigens ook te maken met de aanwezigheid van NEC in de competitie, ik denk dat we die ook met forse investeringen niet voor hadden kunnen blijven.

Overigens ben ik niet per se heel negatief over de huidige selectie. Mits iedereen fit is hebben we een prima verdediging en middenveld (zeker als daar nog iemand bij komt). Over de voorhoede heb ik wel wat twijfels, al was ik al positief verrast over Kallon. Hopelijk blijkt ook Rossi een goede zet, maar is nu nog één groot vraagteken.

Weet niet of je wel eens op trainingen komt maar dan springen de tranen je echt in de ogen zo'n laag niveau.

Collingwood

Citaat van: richard op augustus 24, 2017, 14:13:43
Weet niet of je wel eens op trainingen komt maar dan springen de tranen je echt in de ogen zo'n laag niveau.

Daar heb ik helaas geen tijd voor en ik woon ook niet in de buurt. Dus daar heb ik geen mening over.

Verder in wedstrijden vaak genoeg gezien dat Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Van der Laan, Smeets en Kip prima spelers zijn. Ook Schils lijkt een goede middenvelder voor ons.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 14:16:48
Daar heb ik helaas geen tijd voor en ik woon ook niet in de buurt. Dus daar heb ik geen mening over.

Verder in wedstrijden vaak genoeg gezien dat Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Van der Laan, Smeets en Kip prima spelers zijn. Ook Schils lijkt een goede middenvelder voor ons.

Daar wordt je geen kampioen mee. Keeper, scorende 10 en een afmaker op 9 maakt bet verschil. Daar zit het bij ons niet helemaal snor.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 14:10:19
Mits iedereen fit is hebben we een prima verdediging en middenveld (zeker als daar nog iemand bij komt). Over de voorhoede heb ik wel wat twijfels, al was ik al positief verrast door Kallon.

Kallon lijkt me een heerlijke speler, maar is wel in de plaats van Lilipaly, dus dat schiet niet echt op.
Ik denk dat verdediging en middenveld inderdaad wel is wat ze intern voor ogen hadden, maar dat het ze dik is tegengevallen om aanvallers en een spits te strikken.

Ik hoop nog steeds op een kwaliteitsimpuls door huur vlak voor de transfer deadline. In principe ben ik niet zo'n voorstander van spelers huren maar  Kip is de enige huurling dus kan best nog eentje bij. We hebben goals nodig en als de jonge aanvallers zich daardoor sneller ontwikkelen dan doen.

sunderland

Alles bijstellen ! Plek 9-14 voor de winterstop .

grijskijker

Citaat van: picoberghuis op augustus 24, 2017, 15:02:29
:_schater

We zouden krijgen ;

- "een discussieloze spits"
- "na lilipaly nog 3 a 4 nieuwe spelers"
- "zeker 3 spelers aan de bovenkant van de selectie"
- "een 9 en 10 met ervaring en kwaliteit"

Allemaal uitspraken van club en GvdB na vertrek Lilipaly

En wat kregen we ;

- een afvaller van Jong FCU , Kallon, zeker potentie maar valf niet onder eerder genoemde categorien

- rossi, een spits die in zijn hele carriere als prof nog niet eens 10 goals heeft gemaakt

We worden voor de gek gehouden. Niks meer en niks minder.

Belofte, stand en status club en clubkas maken schuld Gerald!!!!!
Durf je dit niet onder je andere profiel te zeggen? Berichten verwijderen... Bang dat er niet meer met je gesproken wordt? En waarom dit bericht vaker op het forum plaatsen? AAN HET AANTAL UITROEPTEKENS TE ZIEN DOE JE MIJ AAN IEMAND DENKEN !!!!!!!!!!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 15:11:50
Durf je dit niet onder je andere profiel te zeggen? Berichten verwijderen... Bang dat er niet meer met je gesproken wordt? En waarom dit bericht vaker op het forum plaatsen? AAN HET AANTAL UITROEPTEKENS TE ZIEN DOE JE MIJ AAN IEMAND DENKEN !!!!!!!!!!!!
Ik denk aan Donald Duck, die eindigt zijn zinnen ook altijd met een uitroepteken, of bedoelde je iemand anders?

DayDreamer

Vet op de botten, zo staat het in de krant. Oftewel een tussenjaar, als het er geen meerdere worden, veel van deze nieuwe gasten liggen nu 2 jaar vast.
Vet op de botten, prima, maar om dan deze selectie te gaan samenstellen  :zucht Ik gok op plek 7 t/m 10. In de loop van het seizoen +/- 5500 man / vrouw op de tribune, veel inkomsten uit kiosken etc mislopen en laten we het maar niet eens over sponsors hebben na dit seizoen. Ik denk dat Gerald zich wat vergist in de "trouwheid" van onze voorheen "volksclub" . Dit kan nog wel eens veel geld gaan kosten, meer dan hij nu heeft bespaard op de selectie.