Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2017, 17:07:46
We worden de gek aangestoken. En iedereen moet zelf maar weten wat ie daar onder verstaat. Ten eerste is het voor het eerst in de club historie dat we 1.5 milj beurt hewwe ten 2e is er heel wat anders gecommuniceerd over het aantrekken van spelers ten 3e is onze scouting totaal niet op orde want met ons budget kun je gewoon de beste spelers uit de Jupiler halen. Bij mvv , Volendam , Fortuna lopen bijv een paar hele goeie rond maar dan moet je niet met 50 k aankomen. Met het budget van streek alleen al kun je 3 hele goede halen. Als je 2 tussenjaren wilt dan moet je dat zeggen .
Er zijn inmiddels een paar goede spelers aangetrokken waarin nog voldoende perspectief in zit.
De clubs die jij noemt beschikken inderdaad over spelers die hier ook niet zouden misstaan, maar besef dat als je aanklopt bij de zaakwaarnemer de prijs direct omhoogschiet.
Het is gewoon een kwestie van geduld en anders in de winterstop weer zien wat noodzakelijk is.
De club wil meedoen voor de eerste vijf en dat moet kunnen met de huidige selectie.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2017, 18:08:46
Er zijn inmiddels een paar goede spelers aangetrokken waarin nog voldoende perspectief in zit.
De clubs die jij noemt beschikken inderdaad over spelers die hier ook niet zouden misstaan, maar besef dat als je aanklopt bij de zaakwaarnemer de prijs direct omhoogschiet.
Het is gewoon een kwestie van geduld en anders in de winterstop weer zien wat noodzakelijk is.
De club wil meedoen voor de eerste vijf en dat moet kunnen met de huidige selectie.
en daar Hew ik grote vraagtekens bij

richard

Top 5 waar is dat op gebaseerd?

DayDreamer

Dus gokken op goedkope talenten, en als het niet lukt de portemonnee alsnog trekken, nee lekker bezig dan.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 24, 2017, 18:16:29
Waar is jou "realisme" op gebaseerd? Misschien wachten tot 01-09-17 en/of oordelen na een wedstrijd of 10/15? Want dan weet je echt hoe het is/zit, want nu zijn het vage aannames of onderbuik gevoelens en doe je moedwillig aan zwart praten (bestuur/directie,RVC,v/d Belt en TS). En denk je nou echt dat het de club goed doet ?

zeewolde

vertel me liever waar iedereen 8-12 op baseert?
We hebben een mindere selectie dan vorig seizoen. Maar ik zie geen team van onderen komen die sterker is geworden, op Fortuna en RKC na. En dat zijn geen teams op nivo Cambuur.

Ik zie alleen NEC als echt beter. En GAE misschien ook. Rest steekt er echt niet bovenuit

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2017, 18:40:08
vertel me liever waar iedereen 8-12 op baseert?
We hebben een mindere selectie dan vorig seizoen. Maar ik zie geen team van onderen komen die sterker is geworden, op Fortuna en RKC na. En dat zijn geen teams op nivo Cambuur.

Ik zie alleen NEC als echt beter. En GAE misschien ook. Rest steekt er echt niet bovenuit
Inderdaad en daarbij zijn er 4 "jong" elftallen die niet meetellen...

sunderland

We gaan het allemaal zien.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 18:42:03
Inderdaad en daarbij zijn er 4 "jong" elftallen die niet meetellen...
die reken ik helemaal niet mee. Zijn voor mij oefenwedstrijden

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2017, 18:47:58
We gaan het allemaal zien.
morgen al Sunderland dan kunnen we al zien waar we staan :y

sunderland

Vlampiep

Op de uitspraken van de TS en Vd Belt.

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op augustus 24, 2017, 18:25:24
Dus gokken op goedkope talenten, en als het niet lukt de portemonnee alsnog trekken, nee lekker bezig dan.
Cambuur heeft het meerendeel altijd moeten doen met een "kringloopelftal".
Wij hebben geen Riedstra meer of andere geldschieters zoals een aantal dat wel hebben.
Maar we hebben ook vaak het gelukje mee gehad dat spelers zich hier plotseling profileerden, maar werden dan wel weer snel weggekocht.
Zolang wij geen financierder hebben die geld in de club wil steken, moeten wij op bescheiden niveau spelers halen.
Als je miskleunt met een dure speler te halen, zijn we gelijk weer bij af.
En als je onze selectie nu ziet mogen we best verlangen dat we bij de eerste 5 eindigen en dat is volgens mij ook de doelstelling van de club.

PePe

Cambuur moet voorzichtig investeren, eerst moesten we uit de schulden zien te komen, en nu hebben we een nieuw stadion gekocht, het zal allemaal best wat kosten. (je kunt niet alles tegelijk willen)

Bovendien als de gewenste versterkingen niet komen, dan zijn er geen andere mogelijkheden en moet je de beschikbare spelers wel nemen.

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op augustus 24, 2017, 15:45:34
Dat "gek aansteken" lees ik wel vaker.
Wat houd dat in dan?
Cambuur had nu een eredivisiewaardige selectie moeten hebben met dito salarissen?
Zijn er beloftes gedaan door Cambuur toen je je sk kocht?
Als je had verwacht dat er nu een selectie zou moeten staan die direct weer promoveert ,aantrekkelijk voetbal(van minuut 1 er bovenop enz.)Sneijder op het middenveld en een spits die GEGARANDEERD 25 goals maakt en ook nog denkt dat Cambuur dat van plan was dan mag je je bedrogen voelen.
Een beetje realiteitszin lijkt mij beter .
Ik verwacht wat ik vorig seizoen verwachtte,klunen in het begin en aan het eind de play-offs spelen.
Dat houd in dat ze gewoon eerlijk hadden moeten zeggen dat dit een soort tussenjaar wordt en ze niet met mooie verhaaltjes hadden moeten komen als ze toch niet van plan waren om geld uit te geven!