Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Vrijdag doorpakken, anders is de overwinning van vandaag meteen veel minder waard. Mits Utrecht geen spelers van het eerste meeneemt (dit weekend deden Troupée, Strieder, Robin van der Meer en Ould-Chick mee) zijn we het aan onze stand verplicht om te winnen.

Ik zou spelen met:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils, Kip, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Kallon/Mathieu.

Een aanvallend middenveld, maar nog fysiek en loopvermogen genoeg met Schils en Van Kippersluis. Mits ze met zijn drieën hard genoeg werken moet het kunnen. Voordeel is dat Kip dan op de positie staat waar hij denk ik het beste tot zijn recht komt.

Daniels laten staan omdat hij het die jonge gasten met zijn fysiek erg moeilijk kan maken denk ik. Rossi idem dito, en Barto is niet bepaald sterk in de kleine ruimte (waar hij naar verwachting anders wel in zou moeten spelen). Mathieu viel vandaag prima in, maar Kallon laten staan kan wat mij betreft ook.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

hun 1e speelt dit weekend ook weer dan zitten strieder en trouphee zo wie zo
daar bij.

gewoon zelf lekker aanvallend spelen en die lui aanpakken publiek er achter
en gas geven.

ChantiSCC

DayDreamer

Collingwood

Volgens richard (op Twitter) wordt er met de volgende opstelling getraind:

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Mathieu.

Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.

hobbes

Citaat van: Collingwood op september 07, 2017, 11:12:00

Bertrams; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Daniels, Rossi, Mathieu.

Met alleen Boerlage i.p.v. Kip in vergelijking met mijn gewenste opstelling mag ik niet klagen  :proost. Hopelijk houdt Boerlage zich tegen de beloften van Utrecht wel staande.

Hij is weer heerlijk optimistisch lees ik wel weer

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"

Bernardo

Jordy van Deelen traint al wel weer mee met de groep maar is nog niet klaar om minuten te maken. Martijn Barto ontbreekt wegens een bovenbeenblessure. Zowel Van Deelen als Barto zijn volgende week – als alles meezit – inzetbaar. Marvin Peersman is nog altijd geschorst vanwege de rode kaart tegen Jong Ajax en is er eveneens vanaf volgende week weer bij. Darren Rosheuvel is langere tijd uitgeschakeld wegens een scheurtje in de hamstrings.

De opstelling

Bertrams, Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop, Schils, Boerlage, Van Kippersluis, Daniels, Rossi, Mathieu

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op september 07, 2017, 12:06:38

"Als training voorbode is van wedstrijd is morgen blijf dan maar thuis wat een armoede #cambuur"

Zo zit Richard toch nog een beetje op het forum, mooi
Henk, held, bedankt

Collingwood

Erg benieuwd naar Rossi in ieder geval, wordt de eerste keer dat ik hem live in actie ga zien.

Delamere

Hij is niet zo gecharmeerd van kritiek dus heeft hij mij geblockt op twitter. Heeeeeeeerlijk!!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

en Kallon dan?
Henk, held, bedankt

Delamere

IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2017, 12:56:05
en Kallon dan?

Gepasseerd voor Mathieu.

Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 13:01:24
IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!

Ben ik ook bang voor, zou voor hem Kip laten spelen en dan Schils op 6... Maar misschien moet het tegen Jong Utrecht nog net kunnen.

hobbes

Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 12:47:08
Hij is niet zo gecharmeerd van kritiek dus heeft hij mij geblockt op twitter. Heeeeeeeerlijk!!!!

Oei, heeft hij het alleenrecht op kritiek?

denistel

trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.