Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Ben ik het helemaal mee eens
Henk, held, bedankt

hobbes

O ja hoor, maar hij zit er morgen toch ook weer in het stadion. Het glas lijkt altijd halfleeg bij hem.

666

Ik vind dat (bijna) alles gezegd mag worden  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: Delamere op september 07, 2017, 13:01:24
IJdele hoop ben ik bang. TS is nogal gek op Boerlage, ik word er vooral gek van. Heeft nu kansen zat gehad maar komt fysiek, bij balbezit en bij balverlies van alles tekort!

ts en alles er om heen is gek van hem als je er kritiek op hebt kijken
ze je met grote ogen aan. zei zien het allemaal heel anders dan wij denk ik,

Gasgeve

Moet gezegd worden zelfs, echter kan Richard niet zo goed kritiek incasseren van iemand anders.

poelie-lwd

Citaat van: Gasgeve op september 08, 2017, 06:55:52
Moet gezegd worden zelfs, echter kan Richard niet zo goed kritiek incasseren van iemand anders.

Wat een onzin. Ik ken hem al jaren en er zijn maar weinig waarmee je een goeie inhoudelijke discussie kunt voeren over voetbal als met Richard. En ik moet toegeven, voor een keeper heeft hij er aardig verstand van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op september 08, 2017, 10:54:31
Wat een onzin. Ik ken hem al jaren en er zijn maar weinig waarmee je een goeie inhoudelijke discussie kunt voeren over voetbal als met Richard. En ik moet toegeven, voor een keeper heeft hij er aardig verstand van.
Ik moet hem nageven, ondanks dat hij en ik het niet altijd met elkaar eens zijn, dat hij man en paard durft te benoemen.
Iedereen heeft zijn eigen kijk op het spelletje, dus wil ik niet meteen alles onder de definitie goed of fout neerzetten, maar op het gebied van training(sintensiteit), inzet en mentaliteit kan ik hem helaas maar al te vaak gelijk geven.

Josli

Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.

Dokkumer

Citaat van: Josli op september 08, 2017, 11:38:48
Sinds ik hem als een mongool zag schreeuwen tegen Arts, neem ik hem alleen niet serieus meer. Heb zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld.
En als je blijkbaar zoveel verstand van voetbal hebt, snap ik niet dat je verlaagd tot inhoudsloze oneliners op social media.
Gelukkig is hij de enige met fouten en heb jij van je levensdagen nog nooit wat verkeerd gedaan.
Sommige mensen moet je gewoon op hun niveau aanspreken. Bij Angsthaas Arts was dat op die manier..

gewoon een fan

Ik zou het zelf niet zo snel doen maar ik kan mij indenken dat als de liefde voor de club zo diep zit en je het gevoel hebt dat het helemaal verkeert gaat met de club dat je wel eens uit je slof kunt schieten en een dergelijke actie kunt uithalen.
Dit hoort ook een beetje bij een Leeuwarder en elkaar op duidelijke manier de waarheid zeggen is niets mis mee  :insane

Daarbij komt dat iedereen wel eens iets doet wat de schoonheidsprijs niet verdiend over dit voorval kan en wil ik geen oordeel vellen omdat ik er simpelweg geen getuige van ben geweest  :proost

sunderland

waar was dat ? Als je wist wat die arts allemaal had gedaan dan begrijp ik dat.

hobbes

Vanavond voorafgaand aan #CamJUt gaan we afscheid nemen van Erik Bakker, Sander van de Streek, Jamiro Monteiro en Harm Zeinstra.

Volgens Twitter

richard

Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!

Agy

Citaat van: richard op september 08, 2017, 13:32:56
Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!

Sinds ik jou een niet nader te noemen kleding stuk een bepaalde richting op zag bewegen al staande op de tribune neem ik jou al niet meer serieus..  :devil 8)

En nou ophouwe met die sabbatical en voeg u weer frequenter tot ons, dit selecte forum gezelschap..  ;) :proost

piene hassus