Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

We gaan zeiken wat we willen.

We winnen sowieso!
|:)

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op september 07, 2017, 13:48:20
trainingen zijn gewoon niet scherp en goed genoeg mag wel gezegd worden toch.
Mag en moet gezegd worden, kritiek hoort erbij. (jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn, good luck boys |:))

legeips

Knap! Puntje thuis tegen de beloftes van Utrecht... :_schater

Heb geen glazen bol nodig om dit seizoen te voorspellen.

058-4life

Het was weer een leuk avondje..... allen een fijn weekend. :_spank

Cambuur Groningen

Pfff.... wat een vertoning... gooi die wedstrijd gewoon op slot als je alsnog 2-1 maakt???. En weer met zo'n instelling beginnen. Klets er nou eens vanaf minuut 1 bovenop. Geweldige scheids gezien, wat een complete aanfluiting die vent....

michello

Dit deed me vanavond weer sterk denken aan de magere jaren '00. Wát een armzalig niveau.  :zucht

De Raaf

Bevestiging van wat sommigen al wisten. Bagger selectie met een angstige trainer

Drumfather SCC

Niks gemist dus...
2 voor gekomen ook zag ik  :zucht
Schils rood? Terecht?
Stiekem toch wel blij dat ik voor een eigen optreden gekozen heb als ik het zo lees
Gezien mijn nickname kunt u wel raden wat ik heb gedaan...

Godverju, wat is dit kut thuis komen  :wall

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op september 08, 2017, 23:02:34
Bevestiging van wat sommigen al wisten. Bagger selectie met een angstige trainer
en niet te vergeten baggerweer, baggerveld en een baggerrookbom

Bascambuur

Kutveld.
Kutregen.
Kutscheids
Kutrookbom.
Kutwedstrijd.
Kutresultaat.

Cambuur Groningen

Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2017, 23:06:44
Niks gemist dus...
2 voor gekomen ook zag ik  :zucht
Schils rood? Terecht?
Stiekem toch wel blij dat ik voor een eigen optreden gekozen heb als ik het zo lees
Gezien mijn nickname kunt u wel raden wat ik heb gedaan...

Godverju, wat is dit kut thuis komen  :wall
deze scheids was gestoord, 2 keer geel waarvan minstens 1 geen eaard was. Maar wat verwacht je van een scheids die 5 minuten blessuretijd aangeeft en dan na 4 minuten affluit...

Noordcambuur

Er zat helemaal niks in deze wedstrijd wat een kut pot.

Collingwood

Wat een dramatische vertoning. Tegen Jong Utrecht man, niet best. Alleen Bertrams, Van Wermeskerken en Schilder haalden een voldoende. Je zult het mij niet vaak horen zeggen, maar na zo'n wanprestatie was een fluitconcertje te rechtvaardigen geweest.

Maar ja, op de tribune waren er ook andere prioriteiten. We kregen de 2-2 om de oren maar stonden te juichen omdat Ould-Chick (of zo) rood kreeg...

Man man, wat een klote avond. Als je wint heb je 6 punten en sta je er met een goed gevoel best aardig bij, en dan laat je het liggen tegen Jong Utrecht. Nu mag je naar Go Ahead en MVV :| .
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op september 08, 2017, 23:18:15
Wat een dramatische vertoning. Tegen Jong Utrecht man, niet best. Alleen Bertrams, Van Wermeskerken en Schilder haalden een voldoende. Je zult het mij niet vaak horen zeggen, maar na zo'n wanprestatie was een fluitconcertje te rechtvaardigen geweest.

Maar ja, op de tribune waren er ook andere prioriteiten. We kregen de 2-2 om de oren maar stonden te juichen omdat Ould-Chick (of zo) rood kreeg...

Man man, wat een klote avond.
ik kon niet goed zien of de tegendoelpunten door slecht verdedigen van Houtkoop kwamen, maar die vond ik verder ook nog wel redelijk

Gasgeve