Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Jong FC Utrecht vrijdag 8 september

Gestart door Collingwood, september 03, 2017, 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Hoefdraad zal zelf wel aan de bak moeten, en misschien kon Nienhuis gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij niet uitgenodigd is.

richard

Bernardo

Van Nienhuis is sowieso al afscheid genomen aan einde van het vorige seizoen, en volgens mij ook van Hoefdraad.

grijskijker

Citaat van: richard op september 08, 2017, 13:32:56
Gelukkig ken jij de voorgeschiedenis tussen mij en hem....NOT....wel mooi dat veel mensen het over mij hebben maar met een Nickname op forum zitten. Kom eens gezellig na afloop in Hertje of vooraf in Cambuurbar...stel je voor met je nickname en dan praten we erover. Verschuilen achter een nickname en dan commentaar leveren.....heel stoer!!
Dus een voorgeschiedenis geeft jouw het recht om je dusdanig te misdragen, wat niet de eerste keer is(ik zeg alleen VVV). En als je niet tegen gesproken wil worden of commentaar op je persoon wil hebben , is het misschien een idee om niets op social media te zetten...
En even een uitleg,op een forum is het gebruikelijk om een nickname te hebben,bijvoorbeeld picoberghuis  ;), dus waarom moet iemand zich aan jou voorstellen??? Of heb je er een andere bedoeling mee???

richard

richard

Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:22:23
Dus een voorgeschiedenis geeft jouw het recht om je dusdanig te misdragen, wat niet de eerste keer is(ik zeg alleen VVV). En als je niet tegen gesproken wil worden of commentaar op je persoon wil hebben , is het misschien een idee om niets op social media te zetten...
En even een uitleg,op een forum is het gebruikelijk om een nickname te hebben,bijvoorbeeld picoberghuis  ;), dus waarom moet iemand zich aan jou voorstellen??? Of heb je er een andere bedoeling mee???

Stel je nou maar voor aan denistel in het Hertje, kunnen jullie het even over zijn uitspraak hebben van jaren terug??

grijskijker

Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:30:34
Stel je nou maar voor aan denistel in het Hertje, kunnen jullie het even over zijn uitspraak hebben van jaren terug??
En wat heeft dat met jou te maken? Of probeer jij de aandacht te verleggen?? Maar om jou gelukkig te maken,Otto weet wat ik bedoel....

richard

Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:34:37
En wat heeft dat met jou te maken? Of probeer jij de aandacht te verleggen?? Maar om jou gelukkig te maken,Otto weet wat ik bedoel....

Vind het allemaal wel prima, ik geef mijn mening en laat iedereen dat doen en jij ook vooral "Roland" Grijskijkert

grijskijker

Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:37:47
Vind het allemaal wel prima, ik geef mijn mening en laat iedereen dat doen en jij ook vooral "Roland" Grijskijkert
Wat een lastig mannetje is die "Roland" Grijskijkert toch voor de arme zielige Richard.. :_schater

richard

Citaat van: Grijskijkert op september 08, 2017, 15:49:48
Wat een lastig mannetje is die "Roland" Grijskijkert toch voor de arme zielige Richard.. :_schater

Elke seconde vd dag denk ik eraan, heb het er echt moeilijk mee...prettige wedstrijd en denk erom wel positief zijn?

grijskijker

Citaat van: richard op september 08, 2017, 15:51:53
Elke seconde vd dag denk ik eraan, heb het er echt moeilijk mee...prettige wedstrijd en denk erom wel positief zijn?
Och gut wat vervelend voor je... Jij ook een prettige wedstrijd en wel realistisch blijven, want dat is niet negatief...

sunderland

Soms wel hoor. Toch wil ik zeggen ga eens een praatje maken ipv dat schijnheilige gedoe. Ik spreek um vaak en wb voetbal ist meestal waar. Die Arts was trouwens een vreselijke vent. Een trainer die stiekem aan de deur van de kleedkamer luistert bijv

666

Ik zal de reuring even doorbreken, wat een scheit weer vanavond. Doet mij een beetje denken aan NEC thuis, wonnen we wel  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander