Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 15:07:49
Dat vereist een grote verandering in de gehele club met een moderne visie, je hebt bij Utrecht gezien (en in mindere mate bij Groningen) hoe lang dat duurt

Als je er nooit mee begint, dan duurt het vooral heel lang...
Je kunt ook klein beginnen toch?

Kan iemand mij uitleggen waarom bijvoorbeeld Telstar erin slaagt om goede onbekende talenten te scouten, zonder geld?
En wij betalen altijd veel te veel voor de 'top' spelers van concurrenten...
Natuurlijk heeft dat met de ligging te maken, maar je maakt mij niet wijs dat die spits niet voor een fractie meer bij ons had willen spelen.

Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor en denk ik er veel te makkelijk over...

Cor

Telstart vorig jaar 16e, dus tja... nu een goed jaar, gebeurt ieder jaar weer met een club waar jet het niet van verwacht. Cambuur hoort structureel bovenin mee te draaien. Teveel goede spelers kwijt geraakt voor het begin van dit seizoen.

sunderland

Citaat van: Josli op december 27, 2017, 15:29:39
Als je er nooit mee begint, dan duurt het vooral heel lang...
Je kunt ook klein beginnen toch?

Kan iemand mij uitleggen waarom bijvoorbeeld Telstar erin slaagt om goede onbekende talenten te scouten, zonder geld?
En wij betalen altijd veel te veel voor de 'top' spelers van concurrenten...
Natuurlijk heeft dat met de ligging te maken, maar je maakt mij niet wijs dat die spits niet voor een fractie meer bij ons had willen spelen.

Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor en denk ik er veel te makkelijk over...
je denkt er misschien te moeilijk over. Wb scouten klopt idd, wb trainer denk ik dat Cambuur zich nu niet een nobody kan permitteren. Als het weer mislukt zijn we stuurloos want dan zal het bestuur opstappen denk ik

Collingwood

Volgens het AD gaat Utrecht misschien voor Van der Gaag of Fraser. Al lijkt Jean Paul de Jong toch de favoriet. Maar misschien toch nog een optie voor ons dan.
Kalmte alleen kan u redden.

Josli

Citaat van: Cor op december 27, 2017, 15:39:40
Telstart vorig jaar 16e, dus tja... nu een goed jaar, gebeurt ieder jaar weer met een club waar jet het niet van verwacht. Cambuur hoort structureel bovenin mee te draaien. Teveel goede spelers kwijt geraakt voor het begin van dit seizoen.

Structureel succes kan alleen als je een structuur hebt. En dat is dus wat ik niet kan ontdekken. Niet in de keuze van trainers, niet in de keuze van spelers, niet in de de structuur van de staf (dan weer een TD, dan weer een manager en dan weer niks), niet in de speelwijze...

Geen wonder dus dat het een curve is met pieken, vooral naar beneden...

PePe

Wat een zwakte, Fred Grim die het hoofdtrainerschap niet aandurft!! (totaal ongeschikt voor Cambuur)

"Het heeft niks met Cambuur te maken"

Lwd79

Citaat van: PePe op december 27, 2017, 16:45:14
Wat een zwakte, Fred Grim die het hoofdtrainerschap niet aandurft!! (totaal ongeschikt voor Cambuur)

"Het heeft niks met Cambuur te maken"

Die beste man heeft meer ambitie dan cambuur momenteel.
Vanaf 2015 al een neerwaartse sportieve spiraal bij cambuur met vorig seizoen een laatste stuiptrekking. De huidige stand op de ranglijist is dan ook wel normaal gezien de investeringen die in de selectie zijn gedaan.

sunderland

Citaat van: Lwd79 op december 27, 2017, 17:10:19
Die beste man heeft meer ambitie dan cambuur momenteel.
Vanaf 2015 al een neerwaartse sportieve spiraal bij cambuur met vorig seizoen een laatste stuiptrekking. De huidige stand op de ranglijist is dan ook wel normaal gezien de investeringen die in de selectie zijn gedaan.
zeg dan niks.

Lwd79

sunderland

Laat maar hew er geen zin meer in.

Delfzijl/Cambuur

cambuurmania

Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.

Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.

'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."

Ik zeg halen die man!

We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.

Voorstopper

Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 20:35:09
We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.
Ik denk toch echt dat afstand en ligging tegenwoordig geen zak meer uitmaakt. bij DKV wil men toch ook graag spelen (weet wel eredivisie) maar we moeten eens ophouden met dat Calimero gedrag. En het is juist verstandig om nu al een trainer te contracteren die ook volgend jaar voor de groep staat. Kan hij nu al doorselecteren, welke speler willen we volgend jaar ook in het geel blauw zien? Welke kunnen op zoek naar een andere club en met welke spelers gaan we het gesprek aan om naar Cambuur te komen? Allemaal nu al in gang zetten en niet van dat kortzichtige gedrag, maar eens verder vooruit denken.

PePe

Trainers die wel willen komen, hoeven we niet.
Trainers die we wel willen, komen niet.
Gelukkig hebben we Sipke nog.

poelie-lwd

Citaat van: PePe op december 27, 2017, 21:52:56
Trainers die wel willen komen, hoeven we niet.
Trainers die we wel willen, komen niet.
Gelukkig hebben we Sipke nog.

Gelukkig? Dikke schande dat die vent uberhaubt nog in dienst is. Eruit met die gluiperd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.