Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Volgens de geruchten weet Cambuur wat ze willen, maar Ultee blijkbaar nog niet!
Want waarom moet het dan zolang duren? (Grimmetje?)

diekhuzen

Elke puntje telt voor Cambuur, maar ik begrijp wel dat een trainer pas na de winterstop wil instappen. Zodra wij geen punten tegen NEC thuis pakken dan begin je als trainer niet echt fijn. Je kunt een trainer meteen voor de groep gooien en net als Fortuna resultaten boeken, maar dat kan ook nadelig uitpakken. Bij een nederlaag tegen NEC heb je v??r de winterstop nog twee lastige uitwedstrijden om eea goed te maken.  Over twee weken is het winterstop en dan heeft de nieuwe trainer ruim 6 weken aan voorbereiding. Dat wil niet zeggen dat de wedstrijden v??r de winterstop minder belangrijk zijn. Het blijft een lastige situatie.

Het is te hopen dat we NEC verslaan en dan heb je in ieder geval aansluiting met de rest.  Wij zijn niet minder dan pakweg 5/6 andere ploegen en ik denk dat we vooral rustig moeten blijven :-)

veteraan

We moeten punten pakken ! Dat is het enige !
Discussies over positief of negatief, rust of onrust is allemaal luxe

Een trainer, een trainingskamp, eventueel de selectie aanvullen en doorpakken

Niet handhaven is een ramp, en als iedereen dan daarna ergens anders naar toe wil dan kan dat !
Maar eerst afmaken dit, hier is vier jaar aan gewerkt!

YellowBlue

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19
Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..

Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.

Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.

Als die Turken niet de hele tent over hadden genomen had hij nog gewoon bij Fortuna gezeten man. Meerdere trainers, maar ook voetballers die hem als trainer hebben gehad zijn super positief over hem. Ik vind zijn uitstraling ook niet alles maar hij is 35, misschien komt dat met de jaren...
Ik snap heel goed dat Cambuur hem wil, en dan het liefst over een langere periode.

sunderland

Nou ik snap niet dat ze alles maar dan ook alles op hem zetten.

sunderland

En ik had al vernomen dat een contract wel wat voeten in de aarde had. Wie assistent? Hoelang contract? Tot het einde van het jaar ? Hoe snel? Nog 6 weken wachten zou ik heel erg dom vinden iig..

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 10:22:35
En ik had al vernomen dat een contract wel wat voeten in de aarde had. Wie assistent? Hoelang contract? Tot het einde van het jaar ? Hoe snel? Nog 6 weken wachten zou ik heel erg dom vinden iig..
Over twee weken, TS; Ultee, Bosschaard, Alflen, Barto en de rest van de huidige staf.

papier

Citaat van: YellowBlue op november 01, 2022, 08:43:48
Als die Turken niet de hele tent over hadden genomen had hij nog gewoon bij Fortuna gezeten man. Meerdere trainers, maar ook voetballers die hem als trainer hebben gehad zijn super positief over hem. Ik vind zijn uitstraling ook niet alles maar hij is 35, misschien komt dat met de jaren...
Ik snap heel goed dat Cambuur hem wil, en dan het liefst over een langere periode.

Netwerk zal hij niet hebben maar iemand die een lerarenopleiding heeft gedaan die dicht ik meer didactische vaardigheden toe dan iemand die dat niet heeft gedaan. Dat is ook wat anders dan een Cios die Pepijn Lijnders heeft gevolgd. Maar laatstgenoemde is kennelijk wel goed in het fysiologische want hij is assistent bij Liverpool, geen onaardig clubje.

J.v.G.

Citaat van: papier op november 01, 2022, 10:34:27
Netwerk zal hij niet hebben maar iemand die een lerarenopleiding heeft gedaan die dicht ik meer didactische vaardigheden toe dan iemand die dat niet heeft gedaan. Dat is ook wat anders dan een Cios die Pepijn Lijnders heeft gevolgd. Maar laatstgenoemde is kennelijk wel goed in het fysiologische want hij is assistent bij Liverpool, geen onaardig clubje.
Dat zal wel iet wat meevallen, hij is pas een jaar of 10 actief in het betaald voetbal.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 10:22:35
Als Ultee pas aan het werk gaat na de winterstop lijkt mij ook niet verstandig. Denk zelf dat het de bedoeling is dat jij na de laatste wedstrijd van de 1e peroode aan de slag zal gaan en kan werken aan de heropstanding

PePe

Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?

J.v.G.

Citaat van: PePe op november 01, 2022, 11:00:21
Vaag allemaal, dat we concreet niks van Cambuur vernemen.
Ultee lijkt de nummer 1, maar mogelijk zijn ze nog met meer kandidaten in gesprek?
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.

De Gast

Citaat van: YellowBlue op november 01, 2022, 08:43:48

Waarom langere periode? Laat hem eerst een contract voor de rest van het seizoen afsluiten. Vliegen we er uit, weet je als club ook voldoende.

J.v.G.

hobbes

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 11:03:17
Zaakwaarnemer van Ultee was gister in LWD, dus er is geen gesprek met andere trainers.

Het ??n sluit het ander uit?