Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: D.H.Skolten op november 01, 2022, 20:45:05
Koekoek koekoek koekoek
Het is 3 uur? Dou bist niet bij de tijd ouwe koekoeksklok...

V-man

Fred Grim kwam Zondag bij ESPN, in mijn beleving, teleurgesteld over. Een paar jaar geleden wilde hij erg graag trainer van SCC worden en nu zei hij dat Almere (hou toch op) en Sparta geweldige clubs waren. Wel evenals Cambuur maar toch. Hij gaf ook aan dat hij niet gevraagd is en dat steekt denk ik wel. Ultee zal het wel worden en ik hoop dat hij waar kan maken wat de directie kennelijk in hem ziet. Vrijdag eerst maar even de longen uit het lijf schreeuwen tegen NEK.. Zou mij trouwens ook niet verbazen als e.e.a. met Ultee uiteindelijk toch weer niet doorgaat. Nooit saai bij Cambuur.

Scc4-ever

Citaat van: V-man op november 01, 2022, 21:14:24
Fred Grim kwam Zondag bij ESPN, in mijn beleving, teleurgesteld over. Een paar jaar geleden wilde hij erg graag trainer van SCC worden en nu zei hij dat Almere (hou toch op) en Sparta geweldige clubs waren. Wel evenals Cambuur maar toch. Hij gaf ook aan dat hij niet gevraagd is en dat steekt denk ik wel. Ultee zal het wel worden en ik hoop dat hij waar kan maken wat de directie kennelijk in hem ziet. Vrijdag eerst maar even de longen uit het lijf schreeuwen tegen NEK.. Zou mij trouwens ook niet verbazen als e.e.a. met Ultee uiteindelijk toch weer niet doorgaat. Nooit saai bij Cambuur.
is t al een uitgemaakte zaak dat Ultee de nieuwe trainer wordt?. Overal lees ik wel dat hij op pole position staat. Maar er zullen toch ook wel andere trainers zijn die op t lijstje staan. T lijkt me toch niet dat ze alleen ultee op t lijstje hebben staan.

PePe

Voetbalprimeur meldt dat Ultee een belangrijke stem wil bij de transfers.

Delfzijl/Cambuur

Grim heeft zn kans gehad en toen wou hij zelf niet....dus nu niet zeuren.
Ik zie het wel zitten in een jonge trainer die meegaat met de tijd.
Maar iedereen wordt hier bij voorbaat al afgebrand gezaagd en gemaaid. Enne...Skolten, laatste tijd las ik met plezier je postjes, het leek wel Skolten 2.0. Wel kritiek maar ook positief ga daar nou een beetje mee door man. Je zit nu weer tussen de zagers maaiers en branders....jmmr.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 17:02:45
Dat Ultee afgelopen vrijdag een gesprek heeft gehad met o.a. Hollander is ook niet waar zeker :_schater
dat is wel waar maar wat jij zegt is een lul verhaal dus begin je ergens anders over. Je kunt wel in de politiek daar willen ze ook steeds hun gelijk halen en veranderen ze van richting

michello

Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 16:47:07
Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.

Begint een beetje extreme vormen aan te nemen van heer J.v.g om zijn gelijk te willen halen.  :zucht

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 23:53:47
dat is wel waar maar wat jij zegt is een lul verhaal dus begin je ergens anders over. Je kunt wel in de politiek daar willen ze ook steeds hun gelijk halen en veranderen ze van richting
Wat ik wil aangeven is dat die zelfde bron mij heeft verteld dat HdJ Ultee een prima trainer vind voor Cambuur..
Citaat van: michello op november 02, 2022, 08:07:32
Begint een beetje extreme vormen aan te nemen van heer J.v.g om zijn gelijk te willen halen.  :zucht
Toelichting graag?

sunderland

Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 08:51:59
Wat ik wil aangeven is dat die zelfde bron mij heeft verteld dat HdJ Ultee een prima trainer vind voor Cambuur..Toelichting graag?
wat zal HDJ anders moeten zeggen. Die zelfde Henk de Jong zal zoveel trainers prima vinden voor Cambuur omdat Henk never nooit een collega zal afvallen

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 09:52:44
wat zal HDJ anders moeten zeggen. Die zelfde Henk de Jong zal zoveel trainers prima vinden voor Cambuur omdat Henk never nooit een collega zal afvallen
Ja dat is ook zo :thumbsup

sunderland

En toch hoop ik dat Ultee het niet word.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 09:59:31
En toch hoop ik dat Ultee het niet word.
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en  privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 10:08:26
Dat kan en mag, ik hoop het wel, ook al alleen om een frisse wind door de club te krijgen. Weg met bepaalde afspraken en  privileges van spelers iedereen op 0 beginnen. Als voorbeeld Bergsma aanvoerder maken en Jacobs heeft het in het verleden goed gedaan, maar nu bijna hopeloos maar speelt op basis van het verleden dat is dan voorbij. :thumbsup
Dat kan bij elke andere trainer toch? En ben het er wel mee eens
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: J.v.G. op november 02, 2022, 10:08:26

Mee eens! Heel benieuwd naar deze aankomende 2 weken qua punten en de aankomende tijd wat er gaat gebeuren.

SCC  |:)

J.v.G.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 02, 2022, 10:22:22
Dat kan bij elke andere trainer toch? En ben het er wel mee eens
Een jong iemand die helemaal nieuw is voor de club kan verfrissend werken en misschien de club naar een hoger niveau brengen. Maar dat kan met elke trainer zonder Cambuur verleden, maar dit is mijn gedacht kan er ook totaal naast zitten.

Een ervaren TD er bij bijvoorbeeld Ted van Leeuwen is vrij heb ik begrepen