Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 18:47:07
En dat die weds nu al komt over 2 dagen is ook een kulreden, dan hadden ze hem ook voor het weekend al kunnen aanstellen want toen was het ook al mondeling rond. Een frisse wind is nu nodig anders raken we te ver achterop.

Een nieuwe trainer gaat de komende wedstrijden echt het verschil niet maken. Laat de huidige technische staf z?n werk maar doen. En ik ga er van uit dat spelersgroep ook wel zo professioneel is dat ze het belang van de komende wedstrijden in zien.

sunderland

Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:52:29
Een nieuwe trainer gaat de komende wedstrijden echt het verschil niet maken. Laat de huidige technische staf z?n werk maar doen. En ik ga er van uit dat spelersgroep ook wel zo professioneel is dat ze het belang van de komende wedstrijden in zien.
we zullen het gaan zien maar ik heb er een hard hoofd in. Straks roept iedereen weer anders

NRG

Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 18:54:34
we zullen het gaan zien maar ik heb er een hard hoofd in. Straks roept iedereen weer anders

Alles zal afhangen van de resultaten. Winnen we van NEC en pakken we een puntje bij dkv dan ben ik tevreden. Ongeacht wie er voor de groep staat. Maar nul  punten in de komende drie wedstrijden is ook niet onrealistisch. Lijkt me geen lekkere start voor een nieuwe trainer die nul kans krijgt om zijn stempel op het team te drukken. Ik zou het risico niet nemen als ik Cambuur was.

veteraan

Ik ben heel positief, maar ik begrijp volstrekt niet dat een trainer niet meteen begint om een team voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Tegen DKV kan ie geweldig scoren en om dertig punten te pakken moet hij alles inzetten ! Afbreukrisico ? Jongejonge !

De enige reden is het publiek, maar het Leeuwarder publiek is mans genoeg om te zien of er spel in de ploeg zit. Ook bij tegenvallende uitslagen.

okkele

gisteravond frank de boer gezien !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

justremco

denistel

Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?

sunderland

Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
ik hoop vooral ook dat ze hier aan hadden gedacht. Dat het iedere x volzit komt ook daardoor. Bij Dkv en Groningen zitten niet voor niks zo weinig mensen.

michello

Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 07:55:24
ik hoop vooral ook dat ze hier aan hadden gedacht. Dat het iedere x volzit komt ook daardoor. Bij Dkv en Groningen zitten niet voor niks zo weinig mensen.

Dat het vol zit vanwege ons spel/resultaten is niet waar. Op PSV na hebben we in heel 2022 amper leuke wedstrijden gezien toch?

sunderland

Citaat van: michello op november 03, 2022, 08:09:52
Dat het vol zit vanwege ons spel/resultaten is niet waar. Op PSV na hebben we in heel 2022 amper leuke wedstrijden gezien toch?
weinig overwinningen idd maar wel de intentie om aan te vallen en het publiek te vermaken. Als we DannyBuys voetbal zouden spelen zaten er echt wel minder hoor.

J.v.G.

Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
Je hebt een totaal verkeerd beeld van hem, hij is misschien tactiek 's gezien realistischer dan Henk, maar dit betekend absoluut geen beton voetbal.
En daarbij vergeet je dat Henk in een rustige omgeving werkte en jaren met de zelfde spelers kon werken, wat Ultee absoluut niet had bij die Turke-maffia, elk jaar een buslading nieuwe spelers ?n er maar weer een team van maken en in de eredivisie zien te blijven.

De Gast

JvG is het eerste lid van de fanclub merk ik wel.
Nou ja als hij maar goeie spelers haalt en een ervaren oud (top)voetballer als assistent a la Bosbaard.

Maar over-all gezien hebben we geen goeie ervaringen met trainers die net elders zijn ontslagen. Hake, Dijkhuizen en Maas hebben hier ook niks teweeg kunnen brengen.

J.v.G.

Citaat van: De Gast op november 03, 2022, 09:45:40
JvG is het eerste lid van de fanclub merk ik wel.
Nou ja als hij maar goeie spelers haalt en een ervaren oud (top)voetballer als assistent a la Bosbaard.

Maar over-all gezien hebben we geen goeie ervaringen met trainers die net elders zijn ontslagen. Hake, Dijkhuizen en Maas hebben hier ook niks teweeg kunnen brengen.
Ik ben meer van een eerlijke kans geven, en verdiepen in de beste man. Luister anders de podcast Het Hertenkamp met Rene v/d Weij eens of wat andere mensen(journalisten uit zuiden bijvoorbeeld) over hem zeggen. Zelfs Fortuna supporters zeggen nu nog dat het een goede trainer en aardige vent is.

Bankzitter

De selectie is ook ingericht op het systeem wat we al tijden spelen. Bergsma hetzelfde type als Schouten, v Kaam als voetballende 6, Mambimbi als snelle handige linksbuiten ect ect. Spelers die vooral goed zijn als ze aan de bal zijn en niet als we het initiatief aan de tegenstander laten.

Met deze spelers kun dus niet heel veel anders spelen dan we nu doen... wat andere namen misschien en wat taktische aanpassingen maar niet een totaal ander systeem.

sunderland

Ik denk zelfs dat JVG een grote poster boven zijn bed heeft van Ultee. Je kan toch niet ontkennen dat Ultee compleet anders voetbal speelt. Nu word dat opeens een stuk realistischer genoemd dan Henk zijn voetbal idee. We zullen eraan moeten wennen dat het heel anders word. Daar heeft Denistel toch gelijk in maar nu zal er wel weer een reactie komen vanuit de politiek ? kom er maar in :devil